Gå til innhold

En one night stand og enda et barn...


LisbethSalander

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet enig, men jeg kan se for meg at kvinner som har gått i årevis uten prevensjon tror de ikke kan bli gravide. Noen ganger er det så enkelt som at det må rett fyr til rett tid til.

Man skal ikke tro noe som helst i slike situasjoner. Man skal vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal ikke tro noe som helst i slike situasjoner. Man skal vite.

Men dette er ikke noe man KAN vite helt sikkert.

Anonymous poster hash: d990c...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dere er ikke barnevakt, men dere passer vel på sånn at dere selv ikke blir ufrivillig gravide.

For de som ikke vil bli gravide så er det nok ikke noe problem. Men for de damene som gjerne kunne tenke seg å bli gravide så må jo sånne naive fjotter være en gavepakke!

Jeg er stygt redd for at du snart ryker på en smell. Neste gang en one night stand sier til deg at hun er gravid så er det mest sannsynlig ikke tull.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er ikke noe man KAN vite helt sikkert.

Anonymous poster hash: d990c...e50

Nei, men da bruker man jo beskyttelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men da bruker man jo beskyttelse!!

Ja, selvfølgelig!

Det er det jeg mener: ingen kvinne er noen gang sikker på at hun ikke kan bli gravid. Og selv om hun f.eks går på hormonprevensjon bruker man selvfølgelig også kondom pga sykdomsfare og potensial for graviditet.

Sex uten kondom hører kun til i monogame forhold hvor begge har testet seg.

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig!

Det er det jeg mener: ingen kvinne er noen gang sikker på at hun ikke kan bli gravid. Og selv om hun f.eks går på hormonprevensjon bruker man selvfølgelig også kondom pga sykdomsfare og potensial for graviditet.

Sex uten kondom hører kun til i monogame forhold hvor begge har testet seg.

Anonymous poster hash: d990c...e50

Helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

For de som ikke vil bli gravide så er det nok ikke noe problem. Men for de damene som gjerne kunne tenke seg å bli gravide så må jo sånne naive fjotter være en gavepakke!

Jeg er stygt redd for at du snart ryker på en smell. Neste gang en one night stand sier til deg at hun er gravid så er det mest sannsynlig ikke tull.

Mener du at kvinner har lov å lure menn, sånn at de kan bli gravid? De er ikke litt idiot en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst...kvinner lyver...pst...men gjort er gjort,barnet er der,det er hans og han må ta vare på henne. Punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at kvinner har lov å lure menn, sånn at de kan bli gravid? De er ikke litt idiot en gang?

Hva mener du med "ha lov"? Hva er det som skulle vært forbudt? Sex uten kondom utenfor faste forhold hadde vært et godt forbud, men det griper vel litt vel langt inn i privatlivet. Det er ikke mulig å forby idiotisk opptreden.

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at kvinner har lov å lure menn, sånn at de kan bli gravid? De er ikke litt idiot en gang?

Er det å lure menn når menn har så lyst til å ikke trekke kondomet på seg, selv i de tilfellene hvor kvinnene sier de tror de ikke kan bli gravide?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Er det å lure menn når menn har så lyst til å ikke trekke kondomet på seg, selv i de tilfellene hvor kvinnene sier de tror de ikke kan bli gravide?

Det at hun ikke kan bli gravid, er jo en setning som har blitt brukt for å lure menn, for å bli gravid. Så klart er det de som virkelig ikke kan bli gravid.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hva mener du med "ha lov"? Hva er det som skulle vært forbudt? Sex uten kondom utenfor faste forhold hadde vært et godt forbud, men det griper vel litt vel langt inn i privatlivet. Det er ikke mulig å forby idiotisk opptreden.

Anonymous poster hash: d990c...e50

Jeg synes bare at det er idiotisk at menn som dropper kondom av og til, eller glemmer det, skal bli hakket ned på, mens kvinner som lurer menn gjør ingen verdens ting. Bare for det er menn, og de er glad i sex så gjør det ingenting om de blir lurt?

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun ikke kan bli gravid, er jo en setning som har blitt brukt for å lure menn, for å bli gravid. Så klart er det de som virkelig ikke kan bli gravid.

Ja men hvor dust er en type dersom han tror på det? Når det er snakk om ONS eller en fuckbuddy så har menn lov til å tenke med det største hodet også! JA det finnes drittkjerringer og det finnes drittsekker. Og når man knuller rundt uten å være i monogame forholds så må man faktisk forholde seg til nettopp det. Det finnes også noe som kalles kjønnssykdommer, tro det eller ei....

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes bare at det er idiotisk at menn som dropper kondom av og til, eller glemmer det, skal bli hakket ned på, mens kvinner som lurer menn gjør ingen verdens ting. Bare for det er menn, og de er glad i sex så gjør det ingenting om de blir lurt?

Hvem her inne er det som skriver at kvinner er i sin fulle rett til å lure menn til å bli pappa?

Hvis man dropper kondom på ONS så er man jo rett og slett dum i hodet. Titusenvis av mennesker i dette landet har HIV, AIDS, klamydia og andre ekle saker i kroppen sin.

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Ja men hvor dust er en type dersom han tror på det? Når det er snakk om ONS eller en fuckbuddy så har menn lov til å tenke med det største hodet også! JA det finnes drittkjerringer og det finnes drittsekker. Og når man knuller rundt uten å være i monogame forholds så må man faktisk forholde seg til nettopp det. Det finnes også noe som kalles kjønnssykdommer, tro det eller ei....

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

Det kan være folk som virkelig tror på det hun sier. Som er vant med at folk er ærlige. Mange som er godtroende om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være folk som virkelig tror på det hun sier. Som er vant med at folk er ærlige. Mange som er godtroende om folk.

Om kjønnssykdommer som de kanskje ikke vet de har en gang? Mange går for eks rundt med herpes uten å vite det. Eller klamydia, mycoplasma, syfilis...

Å bruke kondom burde man lært på ungdomsskolen. Så slipper man både uønskede varn (og de slipper foreldre som ikke vil ha dem) og sykdommer.

Anonymous poster hash: 3bac7...508

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan være folk som virkelig tror på det hun sier. Som er vant med at folk er ærlige. Mange som er godtroende om folk.

Ja og kvinnfolk som lyver om prevensjon (f eks "glemmer" eller slurver med p-piller) og dermed lurer partnerne sine til farskap er forferdelige mennesker, ingen tvil om det. Å påtvinge en uvitende mann et slikt ansvar er et enormt svik og vitner om en vanvittig egoisme. Der er vi helt enige. Men å droppe kondom utenom et monogamt forhold er for meg ren og skjær idioti.

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke det bare er kvinnen som har ansvar for graviditet, men det er ikke bare menn som har ansvar heller. Har ofte fått høre at det alltid er mannen sin feil når ei dame blir gravid. Det er det ikke det er begge sitt ansvar. Det er også kvinnen sitt ansvar å passe på at mannen bruker kondom, når ikke alle menn bryr seg om det.

Jeg trodde jeg hadde gjort ei ons gravid, men hun bare tullet med meg..

Ikke alle kvinner klarer å gjennomføre abort ved en uønsket graviditet, for mange blir det likestilt med å drepe et uskyldig barn. Og de ufrivillige mødrene tar hvert fall 100 % ansvar for barna de føder selv om barna i utgangspunktet er uønsket. Det er jo de ufrivillige fedrene som driter i ungen og stikker av fra ansvaret. Bare fordi dama ikke klarte å drepe den uskyldige babyen som vokste inni magen.

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og kvinnfolk som lyver om prevensjon (f eks "glemmer" eller slurver med p-piller) og dermed lurer partnerne sine til farskap er forferdelige mennesker, ingen tvil om det. Å påtvinge en uvitende mann et slikt ansvar er et enormt svik og vitner om en vanvittig egoisme. Der er vi helt enige. Men å droppe kondom utenom et monogamt forhold er for meg ren og skjær idioti.

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

Kort oppsummert!

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes kvinner som jeg kaller sponsor-kvinner. Det er kvinner som går rundt og prøver å finne seg sponsor som kan underholde henne. Når hun finner seg sponsor, prøver hun å få han til å gifte seg. Om ikke det går, blir hun gravid. Av og til går mannen med på å gifte seg men om det heller ikke går, da søker hun barnebidrag. Penger det er snakk om, ikke barn, ikke kjærlighet. Broren min ble gift sånn. Altså de giftet seg først, hun var ekstra god med han, ga etter, passet godt på osv. Nå har de to barn og hver gang det blir snakk om å begynne å jobbe, blir hun gravid. Hans flaks (og spesielt hennes) er at han sin egen bedrift, tjener veldig veldig bra og i så fall hun trenger ikke jobbe. Men han jobber også hele tiden, presset til å prestere er stort, han kan ikke lene seg mot henne, kan ikke slappe av fordi alt økonomisk er på han. Dette er eksemper på en sponsor-kvinne. Hun fant seg sponsor som kan underholde hennes væremåte.



Anonymous poster hash: 573d1...c4f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...