Roadrunner Skrevet 6. august 2020 #1521 Del Skrevet 6. august 2020 1 time siden, Cata skrev: Blåse opp "fjøla" inni gikk lett med medfølgende pumpsack... Igjen er min fantasi noe livligere enn teksten trolig skulle tilsi... (Tror det er tryggest å rygge ut herfra og finne senga) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. august 2020 Forfatter #1522 Del Skrevet 6. august 2020 6 minutter siden, Roadrunner skrev: Igjen er min fantasi noe livligere enn teksten trolig skulle tilsi... *sensurerer tenkeboble * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2020 #1523 Del Skrevet 7. august 2020 Jeg pleier å ha øye for kofferter, men denne var godt skjult. Godt noen fant den og åpnet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. august 2020 Forfatter #1524 Del Skrevet 8. august 2020 Advarsel for sarte sjeler - ikke les videre ved livlig visuell fantasi... På min ferd innom Clas Ohlsson i dag så ble det jaggu meg med en caps (kan man egentlig si det når det er entall - burde ikke det være en cap?) for sporadisk turbruk. Liker i utgangspunktet ikke luer, men liker enda mindre tanken på knott og flått i hodebunnen når jeg er ute og går tur. Så derfor for meg at en cap(s) med en lett dusj permetrin på yttersiden ville hjelpe på sjelefreden. Åh, det skumle innslaget ja? Meg. Jeg kler virekelig ikke hodeplagg og caps kommer langt ned på listen over "kledelig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2020 #1525 Del Skrevet 8. august 2020 Det heter strengt tatt cap i entall, ja Bare bruk den riktig vei, så slipper du nok unna med det - ingen over 20 bør gå med den bakfrem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. august 2020 Forfatter #1526 Del Skrevet 9. august 2020 9 timer siden, Daria skrev: Det heter strengt tatt cap i entall, ja Bare bruk den riktig vei, så slipper du nok unna med det - ingen over 20 bør gå med den bakfrem... Den er i det minste ikke like ille som vinterlua jeg kjøpte. Da jeg prøvde den på lurte folk seriøst på om jeg var åndssvak. (Jepp, vet jeg er politisk ukorrekt...) Problemet er at høst og vinter her kan bestå av en god del vind så jeg ville ha noe som dekket øra bedre enn en vanlig strikkelue, som forøvrig også er fæle på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. august 2020 #1527 Del Skrevet 9. august 2020 Kjenner meg absolutt igjen, finnes ikke det hodeplagget som ser brukbart ut på meg. Eneste jeg kan vise meg ute med er pannebånd vinterstid Kjøpte meg en cap(s) på nett i vinter - enda ikke brukt den. Men kan være kjekt å ha på diverse turer man hadde tenkt å dra på (eventuelt i skogen en regnværstur). Og er tjukk i hodet og trenger derfor raus størrelse (one size passer ikke alle tenk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2020 #1528 Del Skrevet 9. august 2020 One size fits none, som regel... Som den kulturkjerringen jeg er, har jeg selvfølgelig både stråhatter og alpeluer i ymse utførelser, samt et variert utvalg andre hodeplagg 👒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. august 2020 Forfatter #1529 Del Skrevet 9. august 2020 3 timer siden, Roadrunner skrev: Og er tjukk i hodet og trenger derfor raus størrelse (one size passer ikke alle tenk! ) Tenk for det har man funnet ut av seg selv, takk. Lowe'n var faktisk i største laget, men etter siste frisørbesøk så er det ekstremt kortklipt så det er håp om at den passer litt bedre til vinteren når den faktisk skal brukes. Cap'en passet merkelig nok selv om det var one size og det var såpass høy pull at den satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2020 #1530 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg er også en av de som ikke kler hodebekledning. Daria er fin med det meste jeg har sett av hodebekledning på henne..... Men jeg kjøpte en råsa cap for å ha på verandaen og den funker til formålet. Men man vil aldri se den utenfor min veranda.... om ikke vinden tar tak i den og blåser den over rekkverket da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2020 #1531 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg tror at første bud for å kle hatter er å tro på at man gjør det og bære dem med overbevisning og hevet hode (bokstavelig talt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2020 #1532 Del Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Jeg tror at første bud for å kle hatter er å tro på at man gjør det og bære dem med overbevisning og hevet hode (bokstavelig talt). Og unngå speil som forteller deg hvor fæl du ser ut....... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2020 #1533 Del Skrevet 9. august 2020 Det var der dette med troen kom inn i bildet - og vissheten om at speilbildet ikke nødvendigvis besitter den eneste objektive sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. august 2020 Forfatter #1534 Del Skrevet 9. august 2020 26 minutter siden, Daria skrev: Det var der dette med troen kom inn i bildet - og vissheten om at speilbildet ikke nødvendigvis besitter den eneste objektive sannhet Tro kan flytte fjell, men i mitt tilfelle må det mer til. Når selv gode venner (spør @Sauen Shaun som fikk snap) erklærer at jeg ser ut som jeg har flyktet fra en institusjon av den typen som ikke er ment for fysiske skavanker, så er det bare ikke objektive speil som uttaler seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2020 #1535 Del Skrevet 9. august 2020 Det er vel i sånne situasjoner man er glad man har ærlige venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. august 2020 Forfatter #1536 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, Daria skrev: Det er vel i sånne situasjoner man er glad man har ærlige venner... Siden jeg faktisk har tenkt å bruke lua så er jeg ikke helt sikker akkurat i det tilfellet der... Umiddelbar reaksjon fra tre stk som hadde sett Lowe lua på snap var "bedre enn den andre" da jeg stolt (not) viste fram cap'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. august 2020 Forfatter #1537 Del Skrevet 10. august 2020 Ny pers i køyekræsj... Ventilasjonsanlegget på jobb har sett sine beste dager og beste dag var IKKE i dag. Kort sagt - jeg var kokt og kvalt da jeg kom hjem. Kræsja umiddelbart i hengekøya på verandaen, var inne og fikk litt mat og kræsja igjen - i halvannen time om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. august 2020 Forfatter #1538 Del Skrevet 11. august 2020 Auuuu, her ligger man makelig henslengt i hengekøya og nyter kveldssolen og så oppstår det - fra tomme intet- senestrekk under ene fotbladet. Slutt på ro og fred og opp og vandre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. august 2020 #1539 Del Skrevet 11. august 2020 Ledigheng er roten til alt ondt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. august 2020 Forfatter #1540 Del Skrevet 11. august 2020 11 minutter siden, Daria skrev: Ledigheng er roten til alt ondt...? Ikke snakk sånn om henginga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå