Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Daria skrev:

*foretrekker fortsatt papirbøkene mine - den eldste er fra 1866*

Da tror jeg du banker mine med 30 år omtrent :ler: . For mange år siden kom jeg over Alexandre Dumas' nesten samlede verker i et antikvariat og herligheten på 15 bind ble min for bare 600 kr. Dessverre står ikke årstallet i dem men jeg lekte detektiv og søkte og søkte og mener jeg kom fram til at de var trykket i 1898.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 år ja..... så gamle elektroniske dingser har jeg ikke - om ikke dvd og tv teller..... 

 

Men pc'n er 7 år i august. Jeg synes det er ganske bra også.... til å være meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over Ibsens Brand i en bruktbokbutikk i Køben. Ikke førsteopplag (da hadde den nok være utenfor feriebudsjettet...), men fra utgivelsesåret - jeg måtte jo...

Min eldste dings er Zen - julegave i 2008 og fortsatt i hypping bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skravla skrev:

8 år ja..... så gamle elektroniske dingser har jeg ikke - om ikke dvd og tv teller..... 

Jeg prøver vanligvis å holde dingsene mine i live lengst mulig *bærekraftig * Dessuten har den tjent meg trofast og holdt batterikapasiteten godt oppe så da er det ikke grunn til å bytte. Lagringskapasiteten er ikke voldsom sammenliknet med nyere modeller men 2 Gb holder godt. Lagrer uansett e-bøkene mine i calibre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jege ønsket meg noe å lese e-bøker på, men falt ned på nettbrett. Jeg strømmer via Storytel og fabel - og låner på biblioteket. Og det er ikke mange lesebrett som er kompatible med storytel bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Daria skrev:

Zen

Åh, selvsagt. Hadde ikke sånn selv, men jeg husker dem når jeg ser linken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste dings som fremdeles er i bruk er nok laptopen hjemme, den ble kjøpt i februar 2009... Da med Windows Vista :sjokkert: Var innom et par versjoner av Windows 8 før den endelig kom i mål med fungerende Windows 10. Noe tregere maskin skal man vel lete lenge etter, så noe må gjøres..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kindle overlevde. Den roet seg da den fikk mer strøm.  :nordvesta:

På den ikke fullt så optimistiske siden: 9 m/s og hengekøye på veranda ble lovlig luftig for meg. Måtte trekke inn før middagshvilen var fullført. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Daria skrev:

Regn? Det har vi ikke sett... :riste: 

Vi har både sett og kjent - det ble rask retrett innomhus da det kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hvor mange hengekøyer trenger en quinde egentlig? :klo: 

Har gitt etter for gruppepresset og begynt å kaste lange blikk på den litt merkelige køya fra Amok. Har liksom sett på den som køya for dem som ikke orker å ligge i vanlig køye, men så er jeg jo sidesover og ikke ryggsover og.... Åh, hvem er det liksom jeg tror jeg lurer??? :ler: 

 

 

Draumr_Stuffsack_-_Blue_-_Flat_back_sleep_-_P1011636_-_2048x_JPG_80_800x.jpg?v=1591810807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengekøye med innebygget tørkesnor? Vi har jo alle våre laster, mvh nytt bokabonnement (og trenger jeg ikke egentlig mer te?)... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Hengekøye med innebygget tørkesnor? 

Det kalles ridge line og skal holde riktig bue på hengekøya :opplyser: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...