Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Men du kan sikkert tørke våte sokker på den også - er ikke alt som har flere funksjoner en fordel på camping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Daria skrev:

Men du kan sikkert tørke våte sokker på den også - er ikke alt som har flere funksjoner en fordel på camping?

Våte sokker? Jeg er finværscamper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke dum ut den der! Og gynger kanakje litt mindre? Hilsen hengekøye-uvel (om den ikke henger heeeelt i ro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Roadrunner skrev:

Så ikke dum ut den der! Og gynger kanakje litt mindre? Hilsen hengekøye-uvel (om den ikke henger heeeelt i ro)

Har ikke prøvd den, men det virker som de aller fleste som har den er veldig godt fornøyd. Teller på knappene her, og kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å kjøpe den - men er ikke vits enda, for det må et liggeunderlag inni og de forventer ikke inn det best isolerte som jeg vil ha før i august. I motsetning til folk flest så henger heller ikke jeg så mye rundt i skauen midtsommers. Jeg er mer for vår og høst friluftsliv. Om sommeren jobber jeg (og dingler på verandaen om kveldene). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man konstaterer at hengekøyetur når tarp ikke er med og himmelens sluser med ett åpner seg er en fuktig opplevelse. Myggnettingen funkert supert i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste blir vel en fuktig opplevelse med åpne sluser...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryd og glede. Endelig en dag med temperaturer i den lave delen av 20-tallet. Og frisk vind så jeg får luftet ut i heimen. Har brukt varmepumpa til kjøling den siste uka og da er det bare å skalke lukene så ikke varmen slipper inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det faktisk smøget seg rett under 20, og i følge langtidsvarsel skal det stort sett vake rundt der neste uke. Helt greit for meg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det - det er varmt nok til at det er deilig å sitte ute, men ikke så varmt at man ikke får gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stiller jeg kanskje kategori "eksentrisk middelaldrende dame"? At vi skulle få regn i dag visste jeg, men at temperaturen skulle deise ned såpass mye som den gjorde var jeg ikke helt forberedt på. Dermed tasset jeg hjem fra jobb i shorts og tynn jakke, og vel hjemme er jeg nå over i shorts, strikkegenser og selvtova tøfler :ler:   . Håper det formildende omstendighet at shorts og strikkegenser i det minste matcher brukbart.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme i ensomhet er det meste innafor :ler: Her regner det sidelengs med ditto vind - riktignok vil jeg heller ha en litt kjølig enn altfor varm sommer, men 20 grader i juli burde ikke være så veldig kravstort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mye i mot at det regner (fint vær å være inne i), men siden jeg har støvsuget hus (inkludert bokhyllene) og vasket sengetøy og vasket bad så følte jeg for å ta middagshvilen utendørs da yr meldte om et par regnfrie timer. Hadde akkurat rigget meg til da det begynte å yre hissig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortmakeriet har svingt seg i regnværet. En kollega bestilte i vår et konfirmasjonskort men så ble jo hele konfirmasjonen utsatt pga. korona. Nå kjente jeg deadline begynte å puste meg i nakken så kuttemaskin og papir måtte fiskes fram mens det enda er kjølig. (Bruker kjøkkenbordet som står på husets solside når jeg lager kort og det er temmelig uaktuelt å sitte der i solsteiken.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og gått. Utrolig som det hjelper på tempoet når man ser regntunge skyer i det fjerne... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nytt hode trengs. *hodepine * 

Et eller annet slapp taket i nakken i går kveld, førte til solid vond skulder i natt og nå har det forplantet seg opp i topplokket. Satser på det er oppsamlet jobbstress som er i ferd med å utløses. Håper det etterhvert går helt i null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Roadrunner skrev:

Apropos jobb, hvordan går det i ny stilling?

Ja si det du. Jeg begynner ikke før etter ferien :ler: . Foreløpig driver jeg og lærer opp min "etterfølger". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Cata skrev:

Ja si det du. Jeg begynner ikke før etter ferien :ler: . Foreløpig driver jeg og lærer opp min "etterfølger". 

Tanken slo meg etter at jeg hadde spurt, at det kanskje var litt tidlig. 

Riktig god bedring med hode/nakke :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...