Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Roadrunner skrev:

Riktig god bedring med hode/nakke :troest:

Takk, takk. Er ikke første gang jeg får (av)spenningshodepine, selv om det er lenge mellom hver gang nå. Det roer seg nok i løpet av 2-3 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 9.6.2020 den 21.22, Cata skrev:

Man har gått på en shoppesmell igjen..( . @Sauen Shaun : ikke le :fy_fy: ) . Jeg er i ferd med å bli den stolte eier av et top quilt til køyene mine. (NB, ikke den fargen). Bestilt "custom made" så det vil ta sin tid, men får det slik jeg vil ha det. Jeg er for gammel til å bakse med å åle meg inn i sovepose oppi hengekøya. Basta. 

BANDIT-MRS20-BLAZE-ORANGE.jpg

Jeg ler ikke... :sjenert:  

På 9.6.2020 den 21.27, Roadrunner skrev:

Oi, grattis! 

Så da riktig så komfortabel ut? Eneste problemet med hengekøyer er at de gynger... Hilsen balansesystem i ulage og uvel på et blunk :sjenert:

Eneste problemet med nyinnkjøpt køye her er at jeg mangler stativ til å henge den i på verandaen... :sukk: 

På 11.6.2020 den 21.59, Roadrunner skrev:

Min eldste dings som fremdeles er i bruk er nok laptopen hjemme, den ble kjøpt i februar 2009... Da med Windows Vista :sjokkert: Var innom et par versjoner av Windows 8 før den endelig kom i mål med fungerende Windows 10. Noe tregere maskin skal man vel lete lenge etter, så noe må gjøres..  

Du vet vel hvordan min maskin er... Ikke noe kjappere og bedre den gitt... *trenger også ny*

På 5.7.2020 den 14.39, Cata skrev:

Kortmakeriet har svingt seg i regnværet. En kollega bestilte i vår et konfirmasjonskort men så ble jo hele konfirmasjonen utsatt pga. korona. Nå kjente jeg deadline begynte å puste meg i nakken så kuttemaskin og papir måtte fiskes fram mens det enda er kjølig. (Bruker kjøkkenbordet som står på husets solside når jeg lager kort og det er temmelig uaktuelt å sitte der i solsteiken.) 

Her har kortmakeriet ferie for tiden. Må snart i gang igjen. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Eneste problemet med nyinnkjøpt køye her er at jeg mangler stativ til å henge den i på verandaen... :sukk: 

Kan fort fikses med en tur på Biltema. Du har pakkesel, vet jeg. :fnise: 

2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg jo inn og sjekke om det får plass på min balkong - det gjør det ikke. Men det hjelper jp uansett ikke hverken å ha plass eller pakkesel når de melder at NB! Vi er dessverre midlertidig tomme for dette produktet på hovedlageret. Produktet er forventet å være inne på lager igjen neste sommer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cata skrev:

Kan fort fikses med en tur på Biltema. Du har pakkesel, vet jeg. :fnise: 

2

 

1 time siden, Daria skrev:

Nå måtte jeg jo inn og sjekke om det får plass på min balkong - det gjør det ikke. Men det hjelper jp uansett ikke hverken å ha plass eller pakkesel når de melder at NB! Vi er dessverre midlertidig tomme for dette produktet på hovedlageret. Produktet er forventet å være inne på lager igjen neste sommer... 

Hadde de hatt det på lager, så hadde jeg kjøpt for lenge siden :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heimen er nå supplert med tursag -  i fall jeg kommer meg på tur OG det ikke er bålforbud.... I sammen slengen ble det med en liten flaske STS "Wilderness wash" som skal være fullstendig nedbrytbar. Det hender jo faktisk jeg får lyst å vaske lanke eller andre ting på tur og man er jo miljøvennlig, ikke sant. Så kom jeg hjem, googlet og.... "bør brukes minst 100 meter unna bekker, elver og vann". Halloooooo, jeg må jo faktisk ha vann for å vaske meg, ikke sant? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg google av nysgjerrihet - og altså: Wilderness Wash kan brukes til alt fra oppvasken via klesvasken til intimhygienen. Jeg er prinisipielt skeptisk til det meste som har for mange bruksområder - hvis noe er velegnet til å skrubbe gryter med vil jeg neppe ha det i nærheten av mine mest ømfintlige områder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg er prinisipielt skeptisk til det meste som har for mange bruksområder

I og for seg jeg også, men er enda mer skeptisk til å drasse med hele baderomsskapet på tur så det med "nedbrytbar" trumfet tvil. Litt mer skeptisk når den 100 meteren kom inn i bildet altså. Og så er jeg veldig spent på om jeg noensinne kommer til å bruke den saga... Og der leste jeg testen - den kom ikke veldig godt ut for å si det slik. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har myggproblemer. Ikke det at det er så mye mygg her jeg bor, men min "bug jacket" har på mystisk vis krympet. Må være den berømte skapkrympen for den bor i skapet i gangen min. Fant en til overkommelig pris på nett og bestilte. Men siden min "medium" var noget snau og de skal være vide så påtrengende snabler holder seg ute, så gikk jeg for XL. 

Nå har jeg myggkjole... :sjenert:

At den var vid var for så vidt greit. Det var jo litt av meningen, men...den skal da ikke surres rundt knærne. 

Tenker jeg ikke har myggkjole etter i morgen. Hurra for bytteretten ved netthandel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Min netthinne-versjon av din myggkjole er trolig mye morsommere enn din reelle versjon :nigo:

Cata - også kalt Miss Mygg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Roadrunner skrev:

:fnise:

Min netthinne-versjon av din myggkjole er trolig mye morsommere enn din reelle versjon :nigo:

Cata - også kalt Miss Mygg :fnise:

Se for deg denne i versjon "for stoooooor" - altså til langt nedpå lårene...

11909.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cata skrev:

Se for deg denne i versjon "for stoooooor" - altså til langt nedpå lårene...

11909.jpg

Neinei :sjenert:

Ser for meg en jakke/kjole med bilde av mygg foran og bak, stor brodd stikker ut foran og to tynne vinger flagrer bak :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er det heller ingen grunn til - det eneste passende her vil jo være å bifalle vår kreativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...