Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Daria skrev:

Framskritt. På hjemvei, eller varer ferien en uke til?

På hjemvei. Begynner på jobb midt i uka. Har prøvd den varianten siste par årene, dels for å ha siste helga til å treffe venner langs ruta og dels så er det greit å ikke gå "all in" med jobbing straks man er tilbake. En litt forkortet uke gir en litt mykere start. Lurer forresten på om jeg har et kontor å flytte inn i når jeg kommer tilbake :klo: ? Skal jo bytte i forbindelse med nyjobben, men som ofte skjer så inntraff det enkelte forviklinger etter at kontorkabalen var lagt, så kontoret jeg skulle ha ble ikke ledig på det tidspunkt likevel. Da jeg dro hadde nyesjef og jeg en liten plan men har ikke hørt noe. Får gå og sette meg på kontoret til nyesjef når jeg kommer og ta fram "spanielblikket". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Telt (med plass til hengekøye) på parkeringsplassen?

Er vurdert :ler: . Jeg har alt foreslått at "jeg kan henge i gangen". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotell nr. 3 skal jaggu få trekk for renhold. Bad og sengetøy som dog er det viktigste er skinnende rent, men har de fart over golvet her med mopp så burde de jaggu ha bytta moppen. Ikke direkte skittent, men støv og småbøss her og der. 

Slipper frokostpulje da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert... Jeg bodde på et hotell hvor jeg kunne skrive i støvet på nattbordet - det tar litt mer enn en dags slurv (mvh erfaren sjuske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daria skrev:

Lekkert... Jeg bodde på et hotell hvor jeg kunne skrive i støvet på nattbordet - det tar litt mer enn en dags slurv (mvh erfaren sjuske).

Jeg har faktisk vært på et hotell der jeg klaget på renhold og fikk byttet rom. Da ble jeg møtt av en stor haug støv rett innafor døra og flere småhauger rundt om. Ikke innafor! 

Det jeg har nå er bare ikke...helt så rent som jeg ønsker, men bordflater og sånt ser greit ut. Virker som om mopp eller støvsuger ikke har fått med sånn tørrbøss alle veier på gulvet. Men får duge for natta. Så lenge seng og bad og resten ser greit ut så overlever jeg vel. (Må dessuten kondemnere sokkene jeg har på uansett for dem har jeg klart å gå hull i i ettermiddag :ler: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch... Når man er nærsynt og har ganske stor minusforskjell mellom øynene er det ikke noe sjakktrekk å forveksle høyre og venstre kontaktlinse om morgenen. 

*hodepine pågår*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Daria skrev:

Merker du ikke det ganske umiddelbart?

Faktisk ikke for jeg mangler samsyn, så det øyet som får den sterkeste linsa funker godt på avstand og da kopler det andre ut. Merker det gjerne hvis jeg kjører bil langt og skiltene på bilen foran ikke er klare på den avstanden de pleier være det, eller som i går da jeg satt ved PC skjermen og det ble forbausende uklart etter en stund da linsen overkorrigerte big time for det beste øyet mens den ble alt for svak på det dårligste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å like nyjobben. Første helg på bortimot 21 år der jeg har sluppet å være "redd" for å bli kalt ut på jobb. Altså, ikke redd som i skrekkslagen, men den lille tanken har ofte pleid å ligge der og lure på fredager: "Skjer det noe i kveld så jeg må ut igjen."

Er foreløpig nesten totalt forvirra, men lærer fler og fler tjuvtriks i hovedsystemet for hver dag som går så det siger nok inn etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høstens hit er foreløpig sokkestrikking. Fikk sånn lyst til å strikke noen mangefargede sokker. Første forsøk lover godt så det spørs om det kan bli litt til...

49eb84d58ba8be3075b74d243a4f34fa-image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kommer jeg inn og aner fred og ingen fare, etter å ha fortalt samboeren min at det er helt greit å klappe til meg hvis jeg tenker på å kjøpe mer garn før jeg har brukt opp de 4-5 eskene med garn han akkurat har flytta fra en leilighet til en annen, og så kommer du med det der? 

Godt jeg ikke kan å strikke sokker :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Wolfmoon skrev:

Godt jeg ikke kan å strikke sokker :laugh:

 

Det kan læres... :lur:

Man kan for øvrig melde om at Prosjekt "Nytt og bedre liv" er påbegynt i form av søndagstur. For å ha en virtuell gulrot å strekke meg etter så er "Tur" appen lastet ned og første post besøkt og behørig registrert. 

Og første par sokker er ferdigstrikka og er nå i vaskemaskinen for å fuktes litt så jeg kan blokke dem før de tas i bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

Jeg har begynt på et sjal som skal være bursdagsgave. Er redd den gaven blir kraftig forsinka, var visst ikke SÅ motivert for sjalstrikking igjen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...