Daria Skrevet 31. august 2020 #1561 Del Skrevet 31. august 2020 *avventer rapport* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2020 #1562 Del Skrevet 31. august 2020 Elektronikkbutikk og gaffatapebutikk. Er nok på leit etter kjekk handymann ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. august 2020 Forfatter #1563 Del Skrevet 31. august 2020 8 minutter siden, Roadrunner skrev: Elektronikkbutikk og gaffatapebutikk. Er nok på leit etter kjekk handymann ja... Begynner du også nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2020 #1564 Del Skrevet 31. august 2020 Neida, er opptatt med å være nabolagets skrulling jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. august 2020 Forfatter #1565 Del Skrevet 31. august 2020 Akkurat nå, Roadrunner skrev: Neida, er opptatt med å være nabolagets skrulling jeg "Dottedama"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. august 2020 #1566 Del Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, Cata skrev: Begynner du også nå??? Det var jo du selv som bragte det på bane i utgangspunktet... 1 minutt siden, Roadrunner skrev: Neida, er opptatt med å være nabolagets skrulling jeg Hun som sitter ute om kvelden og ser på dottene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. september 2020 #1567 Del Skrevet 1. september 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2020 #1568 Del Skrevet 1. september 2020 Håper du koser deg på ferie hos mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2020 #1569 Del Skrevet 3. september 2020 Hun dro for å kjøpe gaffa og kom ikke tilbake... Betyr det at jakten på en handyman var vellykket? *spekulerer overhodet ikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. september 2020 #1570 Del Skrevet 3. september 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. september 2020 Forfatter #1571 Del Skrevet 3. september 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2020 #1572 Del Skrevet 3. september 2020 Ingen handyman? Eller ingen gaffatape...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. september 2020 Forfatter #1573 Del Skrevet 3. september 2020 8 minutter siden, Daria skrev: Ingen handyman? Eller ingen gaffatape...? Ingen av det ene eller det andre, derimot fin tur i skauen med venninne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2020 #1574 Del Skrevet 3. september 2020 Er køya også med på tur, eller måtte den bli hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. september 2020 Forfatter #1575 Del Skrevet 3. september 2020 22 minutter siden, Daria skrev: Er køya også med på tur, eller måtte den bli hjemme? I dag ble den hjemme. Det var ren vandretur på skogsti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. september 2020 Forfatter #1576 Del Skrevet 4. september 2020 Nærmer meg svart belte i shopping. På tur til byen i dag oppsto et akutt behov for gummistøvler (det pøste ned). Erfaringen minnet meg om tidligere års tilsvarende hendelser. Min mor er generøs og tilbyr meg å låne hennes støvler men akk....vi bruker ikke samme skostr. Det blir heller aldri til at jeg drasser med meg støvler verken i bil eller på fly... Såh, jeg tok turen innom skobutikken og prøvde støvler som skal stå her. Fant disse og foten min ble øyeblikkelig fornøyd med sin nye bolig - bortsett fra at de var et nummer for små og min størrelse hadde de ikke inne. Like greit for de var også i dyreste laget til å ha som 2-3 ganger i året støvler. I stedet fant jeg meg et par helt greie til en snillere pris. Men...tanken slapp ikke helt, for hjemme har jeg et par Ilse Jacobsen støvler som spiser sokkene mine. De er gode på sånn isolert sett, men etter å ha gått 100 meter så ligger sokkene alltid i en krøll midt under foten. Det er heller ubehagelig å gå med så de blir lite brukt. Da jeg fant de avbildede støvlene på Boozt i rett størrelse og på salg så...vel, 2 par gummistøvler på en og samme dag, om enn til bruk i to forskjellige byer må være ny pers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. september 2020 #1577 Del Skrevet 4. september 2020 Man skal slå til når man finner noe som er riktig og som vil bli brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. september 2020 Forfatter #1578 Del Skrevet 11. september 2020 Hm, ved innsjekk på hotell (nokså sent på kvelden) får man høre at eneste frokostpulje som har ledig plass er den som starter kl. 7. #ferievibberkræsja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. september 2020 #1579 Del Skrevet 11. september 2020 Frokostpulje? Det er sånt jeg ville satt pris på å bli opplyst om - og gjerne få mulighet til å reservere tidspunkt til - ved bestilling, ikke ved innsjekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. september 2020 Forfatter #1580 Del Skrevet 11. september 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Frokostpulje? Det er sånt jeg ville satt pris på å bli opplyst om - og gjerne få mulighet til å reservere tidspunkt til - ved bestilling, ikke ved innsjekk... Det hadde vært en meget god ide ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå