Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #1081 Del Skrevet 18. februar 2015 Så bra! I dag har jeg fått "lurt" med meg M på babytøyshopping. Endelig! Det ble 1 omslagsbody, 2 pysjer og en strømpebukse. Kjøpte i størrelse 62, så varer det litt lengre Mulig jeg må finne noe i 56 etterhvert da, men jeg vet ikke hvilke størrelser som jeg kan arve fra familie. Så rart(og veldig koselig) å kjøpe klær til jenta i magen Awww, så søte klær Ikke verst at du fikk han med deg på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1082 Del Skrevet 19. februar 2015 Så typisk at babyshop kjører kampanje på -20% dagen etter at jeg har bestilt bbhugme med -10% Jeg får vel bare finne noe annet på babyshop som vi trenger da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 19. februar 2015 #1083 Del Skrevet 19. februar 2015 Så typisk at babyshop kjører kampanje på -20% dagen etter at jeg har bestilt bbhugme med -10% Jeg får vel bare finne noe annet på babyshop som vi trenger da Kan du ikke sende dem en mail og spørre om du kan få rabatten fordet? evt si at du vil avbestille og så få gubben til å bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. februar 2015 #1084 Del Skrevet 19. februar 2015 Så koslig med shopping av babyklær :D Og du kommer ikke til å angre på BBhugme! Jeg hadde min med på sykehuset nå og hadde ikke klart å sove uten den i hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1085 Del Skrevet 19. februar 2015 Kan du ikke sende dem en mail og spørre om du kan få rabatten fordet? evt si at du vil avbestille og så få gubben til å bestille? Den er kjøpt og betalt, så tviler på at jeg kan angre (annet enn å sende i retur når den kommer i posten) Det er nok mye annet vi trenger på babyshop også, så jeg finner alltids noe å kjøpe Tenkte meg en tur på den lokale babyshopen en av de nærmeste dagene, kanskje det blir en tripptrapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 #1086 Del Skrevet 19. februar 2015 Så typisk at babyshop kjører kampanje på -20% dagen etter at jeg har bestilt bbhugme med -10% Jeg får vel bare finne noe annet på babyshop som vi trenger da Jeg tenkte faktisk på deg da jeg fikk mail om den kampanjen... Men dere finner alltids noe å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1087 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg tenkte faktisk på deg da jeg fikk mail om den kampanjen... Men dere finner alltids noe å kjøpe Vi har bestemt oss for at det blir tripptrapp-stol. Må bare finne ut hvilken farge vi skal ha Jeg etterlyste deg i dagboka di, men du ligger ikke på føden altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 #1088 Del Skrevet 19. februar 2015 Vi har bestemt oss for at det blir tripptrapp-stol. Må bare finne ut hvilken farge vi skal ha Jeg etterlyste deg i dagboka di, men du ligger ikke på føden altså? Juhuu Hehe, nei, har bare vært borte på besøk i dag Såeh.. dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1089 Del Skrevet 20. februar 2015 Nå er tripptrapp-stol i fargen aqua blue kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 #1090 Del Skrevet 20. februar 2015 Nå er tripptrapp-stol i fargen aqua blue kjøpt! Oooh, hurraaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. februar 2015 #1091 Del Skrevet 20. februar 2015 Fineste fargen! Den skal jammenmeg vi ha også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 20. februar 2015 #1092 Del Skrevet 20. februar 2015 Den er veldig fin! Det stod mellom den og grønn da vi kjøpte. Er så koselig å endelig kjøpe inn ting og klær. Det er jo så mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1093 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg er veldig fornøyd med valg av farge ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1094 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Lager meg en liten utstyrsliste for å ha oversikt Utstyrsliste: Barnevogn Barnesete + base Vippestol Bæresjal Ammepute (BBhugme) Tripptrapp-stol Leandervugge (får låne) Ny skumgummimadrass (leandervugge) Nattlampe Barnesete-adapter Sprinkelseng + madrass (IKEA) Babynest (svigermor har sagt at hun skal fikse) Stellebord (IKEA Sundvik) Stelleveske (tilhørende vogna) Stelleprodukter Dyne*2 Sengetøy (mangler flere laken og sengesett til sprinkelseng) Stokke Flexi bath (+ "stol"?) Regntrekk til vogn (tinkafu) Myggnett til vogn? Skap og kommode til barnerommet Klær Gulpekluter (6 i bambus + 16 bomull er kjøpt) Vaskekluter (12 stk bambus/bomull kjøpt på ebay) Stellematte Newborn sete til tripptrapp (Får låne av naboen) Babygym Ammeinnlegg (5 par i bambus + Libero engangs er innkjøpt) Amme-BH (4 billige er kjøpt inn, venter med å kjøpe mer til etter fødsel) Purelan Inotyol Babyteppe® Termometer Nesesuger Tisselaken (flere?) Paracet stikkpiller Siklesmekke (1 innkjøpt) Saueskinn Gallesåpe Babycall (Neonate 6500D) Godstol til amming? Neglklipper til baby Bæresele (ergobaby?) Vognpose (dun som er smal) Sengekant Bilspeil Solkalesje Vognorganisator Bleier Bind Kladder (tisseunderlag til vogn/vugge) Ammepumpe Hjelpes! Så mye vi må kjøpe! Endret 13. mai 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. februar 2015 #1095 Del Skrevet 20. februar 2015 Greit å begynne tidlig med innkjøp, hvis ikke blir du ruinert siste tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1096 Del Skrevet 20. februar 2015 Greit å begynne tidlig med innkjøp, hvis ikke blir du ruinert siste tiden Ja, det er nok greit å fordele det litt utover Veldig kjekt å ha en liste man kan se på også, så er det mye greiere å ta en finn.no-søk med ujevne mellomrom. Alt trenger jo ikke være nytt fra butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. februar 2015 #1097 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg skjønner at feriepengene våre får bein å gå på i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. februar 2015 #1098 Del Skrevet 20. februar 2015 Har jo god oversikt dere! Når jeg bestilte flexibath på babyshop bøe babysetet automatisk lagt til i handlekurven og ingen ekstra pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1099 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg skjønner at feriepengene våre får bein å gå på i år! ...og i alle årene fremover Har jo god oversikt dere! Når jeg bestilte flexibath på babyshop bøe babysetet automatisk lagt til i handlekurven og ingen ekstra pris:) Fænsi! Får sjekke pris på babyshop vs brukt på finn.no. Babyshop får vel -20% på en enkelt vare ved en senere anledning også. Og hvordan vet de at jeg har benyttet meg av det allerede? De tok ikke personalia eller noe i butikken så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1100 Del Skrevet 20. februar 2015 ..og der var 5 par ammeinnlegg i bambus bestilt fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå