Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg fått hentet nytt sett med søknadspapirer. Hun hadde glemt å sette fra-dato, men jeg fikk hun i skranken til å gjøre det ;) Får håpe jeg får omgjort sykemelding fra 1.des til svangerskapspenger. Sjefen er selvfølgelig bortreist i dag, så da får vi fikse det i morgen. Jeg må vel få sendt det så fort som mulig, i og med at den bare kan tilbakedateres 3 mnd, og jeg er ikke sikker på om det gjelder fra når lege har skrevet søknad eller når Nav har fått scannet det inn og registrert det...

Ellers har jeg hatt ganske mange kynnere de siste dagene. Skal ikke så mye til før de kicker inn heller. Det er greit så lenge det ikke gjør vondt, eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mye kynnere. Jm sier ihvertfall at det ikke er farlig så lenge de ikke gjør vondt/øker i styrke eller kommer regelmessig som rier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å høre :)

Jeg ble akutt sliten og trøtt på jobb i dag, så da gikk jeg hjem etter 3 timer i stedet for etter 4. Må vel jobbe inn den siste timen i morgen. Kanskje derfor jeg har ekstra mange kynnere, det at jeg er sliten?

Vurderer for og i mot for å dra på vannaerobic i kveld, jeg er helt utslitt, men jeg har sikkert godt av å røre litt på meg også... :sjenert:

Og der kom sikkert kynner nr 15 eller 20 i dag :sukk:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke vanngym på meg i dag, nei. Har ligget på sofaen og slumret med hopprenn i bakgrunnen. Veldig deilig! Tror jeg skal sette på noen episoder fra netflix nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er søknad om svangerskapspenger sendt :hoppe: Håper det ikke tar så altfor lang tid å få svar ;)

Nå gleder jeg meg til helg. Selv om jeg sov veldig godt i natt takket være sov-i-ro, så er det nok fremdeles litt underskudd på søvn. I morges merket jeg ikke at M hadde stått opp før jeg fikk en entusiastisk bikkje opp i senga :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være ferdig med søknaden, da! :nigo: Her tok det noen uker før vi fikk svar, så du bør nok belage deg på å vente litt før du hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem i dag lå det et brev fra nav i postkassa med innkalling til dialogmøte med nav, arbeidsgiver og meg. Møtet er 19. mars, så jeg burde kanskje ha fått svar på svangerskapspengene da, men jeg burde nok allikevel ta en telefon til nav neste uke for å høre hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg kom hjem i dag lå det et brev fra nav i postkassa med innkalling til dialogmøte med nav, arbeidsgiver og meg. Møtet er 19. mars, så jeg burde kanskje ha fått svar på svangerskapspengene da, men jeg burde nok allikevel ta en telefon til nav neste uke for å høre hva jeg skal gjøre.

Dialogmøte? Om svangerskapspenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dialogmøte? Om svangerskapspenger?

Nei, fordi jeg har vært sykemeldt. Tviler på at det har noe for seg, arbeidsgiver kan ikke tilrettelegge så jeg sover bedre liksom :P Spørs om NAV har sjekket grunnen til at jeg er sykemeldt i det hele tatt

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg har vært sykemeldt. Tviler på at det har noe for seg, arbeidsgiver kan ikke tilrettelegge så jeg sover bedre liksom :P Spørs om NAV har sjekket grunnen til at jeg er sykemeldt i det hele tatt

Jeg fikk brev fra Nav om at jeg kanskje ville bli innkalt ettersom jeg hadde vært sykemeldt så lenge, men så ble det aldri noe mer.

Teit å sette opp et møte som egentlig er overflødig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her ringte de og sa at det ikke ble møte med mindre jeg eller arbeidsgiver ønsket, men kanskje annerledes for deg iom. At du har vert litt i jobb nesten hele tiden?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo fått dato og klokkeslett for møtet, så jeg tror krev må ringe neste uke for å få klarhet i det. Jeg hadde forstått poenget dersom arbeidsgiver faktisk kunne tilrettelegge, men det er jo ikke mulig i mitt tilfelle.

Jaja, her har jeg ihvertfall startet dagen med å gå bananas på salg hos Kid :sjenert: Brukte ca 1000 kr på dundyner til sprinkelseng og vogn, 2*laken til både vogn og sprinkelseng, ett sengetøy til hver dyne, 6 gulpekluter og helseteppe. Jeg er ikke så aller verst fornøyd med det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seee på den her da! :rodmer: Det var nesten så den ble med meg hjem i dag, kanskje neste gang!

VTg1U0tC.jpeg

Edit: Nautika får jo selvfølgelig ei lita matrosjente :hjerte:

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyrsliste:

Barnevogn

Barnesete + base

Vippestol

Bæresjal

Ammepute (BBhugme)

Tripptrapp-stol

Barnesete-adapter

Sprinkelseng + madrass (IKEA)

Babynest

Stellebord (IKEA Sundvik)

Stelleveske? (ebay)

Stelleprodukter

Dyne*2

Sengetøy (1 til hver dyne + 2+2 laken er kjøpt)

Stokke Flexi bath (+ "stol"?)

Regntrekk til vogn

Myggnett til vogn?

Skap og kommode til barnerommet

Klær

Gulpekluter (6 stk i bambus +6 bomull er kjøpt)

Vaskekluter (12 stk bambus/bomull kjøpt på ebay)

Stellematte

Newborn sete til tripptrapp

Babygym

Ammeinnlegg (5 par i bambus er innkjøpt)

Amme-BH (2 pk fra kappahl er kjøpt i nåværende str)

Purelan

Babyteppe®

Termometer

Nesesuger

Tisselaken (flere?)

Paracet stikkpiller

Siklesmekke (1 innkjøpt)

Saueskinn

Oppdatert utstyrsliste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...