Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Så fint resultat på glukosebelastningen! Så da må du ikke ta den flere ganger? Vet iallefall at jeg slapp unna å ta den etter uke 32 igjen fordi jeg hadde så fine verdier :hoppe:

Og gosjamej, tredje trimester? Ble ikke du gravid i gååår da?

Nei, jeg må vel ikke det :) Måtte jo spørre fastlegen om jeg skulle ha glukosebelastning i det hele tatt, hun hadde nemlig ikke tenkt over at jeg har BMI over 27 :nigo: Jeg har nettopp feiret prøveresultatet med jordbær, blåbær, vaniljeis og sjokoladesaus :sikle:

Det er helt sykt at jeg er i tredje trimester allerede :daane: Det er jo snart et halvt år siden jeg testet positivt og opprettet denne dagboka jo! :sjokkert:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått hentet stokke flexi bath med "stol" som jeg fant på finn.no :nigo:

I kveld er det duket for en rekogniseringsrunde på IKEA. Vi skal ikke kjøpe noen av de "store" tingene nå, men mulig det blir noe småtteri med hjem (som alltid) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble møbler til entréen med hjem :P Eller det var tomt for noen av delene til en kommode, men det ble hattehylle og skohylle m/benk og delvis kommode ;) Vi fikk ihvertfall valgt ut sprinkelseng, og oppdaget at stellebordet vi ville ha (SUNDVIK) har problemer med leveringen frem til juli :sjokkert: Jeg skal følge litt med på nettsiden om den kommer inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med nye møbler da :) fram til juli ja.. det var jo ikke lenge :P Er ikke mulig å få det brukt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med nye møbler da :) fram til juli ja.. det var jo ikke lenge :P Er ikke mulig å få det brukt da?

Har ikke sett den brukt enda nei. Slik jeg forstod det ville det være mulig å få tak i før juli, men at etterspørselen var så stor at det var vanskelig å få tak i. Jeg har bedt om at IKEA sender meg sms når varen kommer på lager, men jeg regner med det er mange andre som har gjort det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo kjøpt gulpekluter i bambus fra ebay, og jeg vet ikke helt om de var det jeg så for meg. Syns størrelsen var litt liten og de er veldig tynne. Derimot er de helt fantastisk myke, jeg kunne nesten brukt dem som koseklut selv! :fnise: Får se om de blir kosekluter eller så kan jeg vel bruke dem til ett eller annet uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående gulpegluter, jeg fant noen fine på Name it! Søk opp:

NIT 8-PAKNING GULPEKLUTER

De er kjempefine! Men så klart laget av gas, så de er jo tynne :) Ellers er jo flanell gulpekluter awesome!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den brukt enda nei. Slik jeg forstod det ville det være mulig å få tak i før juli, men at etterspørselen var så stor at det var vanskelig å få tak i. Jeg har bedt om at IKEA sender meg sms når varen kommer på lager, men jeg regner med det er mange andre som har gjort det også :P

ikke stol på nettsiden dems! Jeg ventet på ett teppe, og hadde tilgomed satt meg opp sånn at de sendte en sms om varen kom inn... Sjekket jevnlig å nettet og det sto at det var tomt... Var tilfeldigvis innom ikea og der hadde det fått inn igjen gitt.... Og det sto fortsatt tomt på nettsiden, og jeg hadde ikke fått noen sms..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten og Karoline har også suuuper tilbud til gravide (ink gulekluter fra name it) :) 35% rabatt fra du f¨år koden ( nå) til barnet er 6 mnd. 35% rabatt på alle babyklær fra 0-9 mnd :)

http://www.knertenogkaroline.no/blogs/news

Jeg har meldt meg på den, har også fått det tipset på babyverden ;) Får se om jeg tar en skikkelig shoppingrunde der etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på den, har også fått det tipset på babyverden ;) Får se om jeg tar en skikkelig shoppingrunde der etterhvert ;)

haha ja var der jeg plukket det opp også :) veldig fint tilbud ihvertfall :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 29 uker på vei :hjerte: Jeg tror lillejenta fremdeles snurrer godt rundt inni der, for hun sparker ned mot madrassen uansett hvilken side jeg ligger på :P

I går var vi på besøk hos en av naboene, og vi fikk med oss 4 bæreposer med arvetøy :hakeslepp: Veldig koselig å snakke om barn med noen på samme alder og som ble foreldre for første gang i fjor :) Det blir nok en skikkelig barnegjeng i området etterhvert altså, nesten 20 barn under 10 år på de nærmeste naboene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow det er en del klær ja! Kjekt å kunne arve litt!:)

Og kjekt med mange små! Her er det faktisk 5 2015 babyer som vi vet om til nå i nabolaget!

Og 29 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en bomtur på IKEA i går, man kan tydeligvis ikke stole på lagerstatus som er oppgitt på nettsidene :dry:

I natt trodde jeg at jeg hadde sovet ganske greit, men jeg er så trøtt! Bare 2 timer igjen på jobb! :Gjesp:

Ellers er det skikkelig varmt her i dag, og det hjelper ikke på de hovne hendene mine... :sukk:

*sytesyte*

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøkaos! :sno:

Nettopp vært på tur med bikkja i snø opp til midt på leggen, og først nå kommer det en traktor for å måke hovedveien. Så er det bare stikkveien inn til huset igjen da, men det er det et annet firma som gjør :P

Jeg har sendt mail til sjefen om at jeg ikke kommer i dag, så jeg satser på at en annen kollega sender meg noe informasjon så jeg kan jobbe litt hjemmefra. (og der fikk jeg mail :nigo:) Digger å ha en jobb der det er mulig å jobbe hjemmefra dersom det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj snøkaos her også. Lite huggelig. Var jo så fint med sol og litt varme! Men det kommer nok snart igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøkaos indeed! Måtte innom jobben til M med mer mat til han siden han skulle ha foreldresamtaler i dag. På en strekning på under en km lå det to busser og en søppelbil i grøfta, og da snakker vi om temmelig flatt terreng med slake svinger :P

Jeg fikk nå dagens trim og vel så det med å måke ut bilen. Og da jeg skulle til å rygge inn i carporten klarte jeg å sette meg fast :rolleyes: Fikk meg løs på egenhånd etter å ha måkt bort masse snø og svidd litt klutch :ler:

Blæ! Har fått flimring foran øynene i dag også. Fikk det i går på slutten av arbeidsdagen, og det gikk over i intens hodepine (svangerskapsmigrene?) Håper det ikke blir hodevondt i dag også :sukk:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt/morges våknet jeg opp av at lillejenta slo kollbøtte i magen. Det kjentes ut som alle organene mine ble vridd opp som en klut, sykt ekkelt! :bond: Jeg håper at hun snart finner seg til rette med hodet ned, favorittstillingen er nemlig litt på tvers på rumpa ned mot hofta og hodet mot det ene ribbeinet... :regler: Ingen setefødsel her i gården, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, flimring foran øynene i dag igjen... :dry: Håper å kunne holde ut timene på jobb før det er ferie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...