Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oooh, var de dyre? :)

Jeg gikk bevisst ikke for de billigste fra kina, så totalt for 10 stk (5 par) ble det vel ca 190 kr inkl frakt. Da med vanntett bakside, disse

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror M fridde til rumpa mi i dag :eeeh: Haha, han fikk lov til å smøre inn ryggen min med fuktighetskrem etter dusjen og tok seg selvfølgelig til rette med å smøre rumpa også. :rolleyes: Og sa noe sånt som "Så fin rumpe, den kunne jeg giftet meg med" Jeg måtte poengtere at rumpa kom som en del av en større "package", og da måtte han gifte seg med resten også. Joda, det kunne han jo tenke seg også.. :sjenert:

Jeg har før fått avklart at M vil fri selv, og i følge han kan man ikke fri så lenge man ikke ha økonomi til å gifte seg innen rimelig tid. Jeg kunne godt giftet meg i hemmelighet på tinghuset liksom, så akkurat det med økonomi syns jeg ikke er så veldig viktig :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, akkurat sånn har vi det også! Han vil fri selv, jeg vil ha lite bryllup som ingen trenger å vite om, mens han mener vi må spare penger. Såeh....ingen ring på fingern enda. Bare en liten kommentar i ny og ne, ikke noe frieri. Men de der små hintene er jo både koselige og småirriterende på samme tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, akkurat sånn har vi det også! Han vil fri selv, jeg vil ha lite bryllup som ingen trenger å vite om, mens han mener vi må spare penger. Såeh....ingen ring på fingern enda. Bare en liten kommentar i ny og ne, ikke noe frieri. Men de der små hintene er jo både koselige og småirriterende på samme tid. :ler:

:5: Hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste som går og venter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så koselig med "frieri" :biggrin: mannen var sånn i et halvt år før han fridde ordentlig. Han testet ut reaksjonen min med sånne småhint, sånn at han skulle være sikker på at han fikk ja :ler: var frustrerende til tider, kunne han ikke bare spørre ordentlig?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi nok ikke vært gift enda hvis det ikke hadde vært fordi vi måtte ;) Og vi hadde bestemt oss, så jeg gikk jo bare og ventet på at det kom. Men jeg fikk et ordentlig frieri når det skjedde, da :hjerte:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til mannen for en 5 år siden(vært i lag i snart 10), at siden han ikke finnes romantisk - så ønsket jeg meg at selve frieriet skulle være mer enn bare over frokostbordet. Og i vår nevnte jeg det et par ganger at det kanskje hadde vært på tide snart. Så han planla godt, og fridde da vi stod nede i Grand Canyon i USA. Det var perfekt :):hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint rompefrieri, haha! Så søtt egentlig :)

Samboer her er ikke så veldig romantisk men det er fint når han prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rumpe-forlovelse? :fnise: Plutselig en dag blir det ordentlig frieri vet du :) Her hadde gubben alltid sagt at han aaaldri skulle gifte seg, så plutselig fridde han :rodmer: Da hadde han visst planlagt det i ett halvt år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir nok ordentlig frieri en dag, og det gleder jeg meg til :rodmer:

Ligger som et slakt på sofaen. Har egentlig vært her hele dagen, gått en bitteliten runde med bikkja og en kjapp tur på butikken ellers. Bekkenet mitt har begynt å krangle litt, nå går jeg skikkelig krøkkete :P Det tok nok på å sitte 2*8 timer i bil t/r til Trondheim forrige helg. Før har jeg bare kjent det hvis jeg har gått veldig mye, men nå kjennes det så fort jeg setter meg i bevegelse. Smertene sitter i korsryggen, og det virker som om det er noen muskler som jobber på spreng baki der også...

Antakelig blir det legetime til uka, så jeg får ta det opp med fastlegen da :)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, genialt rumpefrieri! Håper han gjør det mer ordentlig når det skjer offisielt, samt at han faktisk frir til deg ansikt til ansikt :fnise:

Og litt på etterskudd: hurra for superfin babymage! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp tekstmelding fra fastlegen at hun skal fylle ut søknad for svangerskapspenger og si i fra når søknaden er klar til å hentes :hoppe: Jeg får se om jeg forstår hva jeg skal gjøre med papirene når jeg får dem, tror ihvertfall noe må leveres til arbeidsgiver for utfylling. Også spent på om fastlegen tilbakedaterer til og med den første sykemeldingen, for jordmor sa det var mulig å tilbakedatere 3 måneder.

Edit: Og grunnen til at jeg er våken så tidlig: M forsov seg i dag og måtte vekkes av meg. Jeg skal kjøre han på jobb om ikke lenge :dry: Trøtt!

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det håper jeg også :)

Nå er jeg glad for å være hjemme igjen! Natta var ikke særlig god. Jeg fant aldri noen behagelig liggestilling, og så våknet jeg flere ganger av at det var mye vind ute. :Gjesp: Mandag morgen blues *10

Som "alltid" når jeg har sovet lite, så reagerer magen på å bli oppblåst. Jeg drakk kaffe på tom mage i morges for å se om det hjalp, og frokosten ble forskjøvet noen timer. Jeg tror det hjalp litt, for smertene har vært levelige.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på legekontoret og hentet søknad om svangerskapspenger. Legen har nevnt at jeg har vært sykemeldt siden 1.des, men ikke nevnt at jeg har vært 50% sykemeldt. Bare at jeg ikke burde jobbe fullt :sjenert: nav har det sikkert i systemene sine, men jeg må sjekke om det skal tas med i søknaden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, i følge nav foreldrepenger chat må grad av svangerskapspenger være nevnt av legen i søknaden. Så nå venter jeg bare på at telefonen til legekontoret åpner igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...