Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig med nye følgere :)

Ja, jeg tror nok miljøet på avdelingen blir en del bedre nå. Jeg har ihvertfall selv gått og ergret meg grønn til tider, og har bare ventet på rare kommentarer. F.eks da jeg annonserte graviditeten var det første han gjorde å spørre en annen med barn på 5 mnd om han sov godt om nettene :klo: Ingen gratulasjon eller noe som helst før det.. Rare greier :vetikke:

For en raaariiiing :klo: Blir nok bedre miljø nå, ja :jepp: Dere får feire stille med litt kake :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjente M bevegelse på utsiden for første gang :rodmer: Det er så koselig at han endelig har fått tatt del i de mange bevegelsene som hun gjør i løpet av den dag :hjerte:

Første innkjøp på ebay til fødebagen er gjennomført! Tenker det kan være greit å ha på i badekaret, så får vi håpe at kvaliteten fra Kina er grei nok ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn og bilsetekjøp. Når man får vogna i hus blir det så ekte!

Og bra kollegaen din slutta, og hurra for at kjæresten din kjente bevegelse! Da går det litt mer opp for de at det faktisk er noe der inne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjente M bevegelse på utsiden for første gang :rodmer: Det er så koselig at han endelig har fått tatt del i de mange bevegelsene som hun gjør i løpet av den dag :hjerte:

Første innkjøp på ebay til fødebagen er gjennomført! Tenker det kan være greit å ha på i badekaret, så får vi håpe at kvaliteten fra Kina er grei nok ;)

Åååh, så koselig med første gang mannen fikk kjenne på utsiden :hjerter: Hva sa han selv? :)

Den så behagelig ut ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var faktisk overraskende stille etterpå, mulig det gikk opp et lys eller to for han ;) Han nevnte det var rart at noe vi hadde laget dreiv og turnet inni der da :hjerte:

Nå er første time hos jordmor unnagjort. Alt var i skjønneste orden, sf-mål i øvre del av normalområdet, blodtrykk på 117/78 og hjertefrekvens på 140 :hjerte: M syns det var veldig fint å være med, og han syns jordmor var veldig koselig. Han blir med på ny time rundt uke 32 :)

Det mest overraskende skjedde da vi var på vei ut av helsestasjonen, der sto nemlig ikke bare en av naboene med sitt barn, men to! :ler: Så nå vet de om mageboeren også ;) Som hun ene sa: det var ikke enkelt å bortforklare hvorfor vi var der! :fnise:

På vei hjem ble bilsete+base hentet også :hoppe:

Nå er det å avslutte lunsj her og få unna de siste timene med arbeid før KG-treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på Fridays i dag du også? Jeg har veldig lyst til å være med men er så usikker på om jeg orker. Har vært borte fra jobb i dag og alt. Likevel håper jeg at dere koser dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var faktisk overraskende stille etterpå, mulig det gikk opp et lys eller to for han ;) Han nevnte det var rart at noe vi hadde laget dreiv og turnet inni der da :hjerte:

Nå er første time hos jordmor unnagjort. Alt var i skjønneste orden, sf-mål i øvre del av normalområdet, blodtrykk på 117/78 og hjertefrekvens på 140 :hjerte: M syns det var veldig fint å være med, og han syns jordmor var veldig koselig. Han blir med på ny time rundt uke 32 :)

Det mest overraskende skjedde da vi var på vei ut av helsestasjonen, der sto nemlig ikke bare en av naboene med sitt barn, men to! :ler: Så nå vet de om mageboeren også ;) Som hun ene sa: det var ikke enkelt å bortforklare hvorfor vi var der! :fnise:

På vei hjem ble bilsete+base hentet også :hoppe:

Nå er det å avslutte lunsj her og få unna de siste timene med arbeid før KG-treff :)

Hehe, ja, det ble nok en liten aha-opplevelse :jepp:

Så bra at dere var fornøyd med jordmoren, og at mannen vil være med på neste kontroll der også :) Høres ut som både du og mageboeren har det bra, da :nigo:

Hihi, busteeeed :fnise: Men de kunne vel sett det hvis de hadde møtt på deg uansett, nå? :laugh:

Hurra for å ha hentet bilsete og base! ^^

Kos deg på treffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo som regel godt innpakket i vinterjakke utendørs, så hvis man ikke vet at magen er der er det ikke så enkelt å se ;)

På vei til treff nå, blir nok koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo som regel godt innpakket i vinterjakke utendørs, så hvis man ikke vet at magen er der er det ikke så enkelt å se ;)

På vei til treff nå, blir nok koselig!

Ahaaa, jeg tenker ikke over at alle unntatt meg kanskje har jakker som passer :fnise: Jeg har én jakke som er stor nok til at jeg bare ser lubben ut enda, faktisk, og som jeg kan lukke på normalt vis, men den er så skitten at jeg ikke kan bruke den :dry: Så jeg går med jakka et godt stykke oppå magen, det er bare der jeg får lukket den :fnise: Så drar jeg buksa opp heller :jepp:

Dere får spise litt gode greier for meg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det veldig koselig på treff :nigo: Masse prat og god mat ;)

Fikk kjøpt med et par planter til det ene akvariet på vei hjem også. Pæra gikk for en god stund siden, og i og med at jeg måtte spesialbestille ny som tok noen uker overlevde ikke plantene selv om jeg hadde et lite håp om det. Ser mye freshere ut nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt det veldig koselig på treff :nigo: Masse prat og god mat ;)

Fikk kjøpt med et par planter til det ene akvariet på vei hjem også. Pæra gikk for en god stund siden, og i og med at jeg måtte spesialbestille ny som tok noen uker overlevde ikke plantene selv om jeg hadde et lite håp om det. Ser mye freshere ut nå :nigo:

Så bra at dere koste dere :jepp:

Juhuu, greit med ett litt freeesht akvarium ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk inspirasjon fra Trampe ;)

På vei: 23+1

Igjen til termin: 121 dager

Neste kontroll: Fastlege 13. mars

Innkjøp: Vippestol, bæresjal, bilstol og barnevogn

Kjønn: :babyjente:

Utålmodig: Egentlig ikke, syns tiden går ganske fort

Navn: Vi er enig om ett av to fornavn (tror jeg), jeg må overtale mannen om det andre :P

Vektøkning: +1 kg var det i morges før jordmortime. Mulig det er et halvkilo til som er på vei :P

Vann i kroppen: Nei.

Melk i brystene: Nei

Strekkmerker: Nei, ikke mer enn vanlig :P

Hodet ned: :vetikke: Kjennes ut som hun er overalt

Tungt: Går greit. Merker ikke noe til at kroppen er tyngre, men kondisen er helt ræva

Kynnere: Ja, men merker kun når jeg sitter fremoverlent eller når jeg kjenner på magen samtidig

Hodet festet: Litt tidlig

Matkick: Ikke noe spesielt, men merker at sukkerholdige ting er veldig godt for tiden.

Plager: Søvnforstyrrelser som går litt opp og ned. Har våknet ofte og får ikke sove igjen i 6-7-tiden de siste dagene

Humør: Som normalt

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Tiden vil vise. Håper fremdeles på badekar-fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...