Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 uker! :hoppe:

Fint babymage! :)

Håper du får sove bedre i natt da. Er ikke noe godt å komme på jobb når man er helt utslitt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 21 uker og nydelig babybump :nigo:

Kjedelig med dårlig søvn, snorkende mann og "masete" hund på natta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny natt med dårlig søvn :dry: Kanskje jeg bare skal gi opp prosjektet og innfinne meg med at jeg må ha delvis sykemelding videre? :sur: Det er så kjipt etter å ha følt seg så frisk og opplagt at med en gang jeg prøver å stå opp tidlig (kl 7) så sover jeg skikkelig dårlig. Vanligvis våkner jeg av meg selv i 8-tiden, så det er ikke sånn at det er så veldig stor omveltning... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mye bevegelse. Og fin mage :jepp:

Leste at du har spist fiskegrateng, så nå må jeg også ha det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tenker jeg å stikke innom en butikk med gravidklær for å kjøpe ny badedrakt. Jeg har enn så lenge brukt en god og sliten en for å ikke utvide den badedrakten som jeg er så fornøyd med. Det skal bli godt å ha noe annet enn den slaskete og sikkert litt gjennomsiktige badedrakten på trening i morgen ;)

Håper jeg finner noe som faller i smak. Tror jeg må velge mellom en med baywatch-bikinilinje eller en med tynne skulderstropper som er så fancy at man kan hekte de av. Ser jo for meg at de detter av når man hopper og spretter i vannet :fnise: Ser ut til at bikinilinja må til pers med voksboksen i kveld :sjenert:

Edit: her er den med tynne skulderstropper http://www.svangerskapet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=623&zenid=0vvcuggh1cls5kpn5tsrhh8nc1

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tenker jeg å stikke innom en butikk med gravidklær for å kjøpe ny badedrakt. Jeg har enn så lenge brukt en god og sliten en for å ikke utvide den badedrakten som jeg er så fornøyd med. Det skal bli godt å ha noe annet enn den slaskete og sikkert litt gjennomsiktige badedrakten på trening i morgen ;)

Håper jeg finner noe som faller i smak. Tror jeg må velge mellom en med baywatch-bikinilinje eller en med tynne skulderstropper som er så fancy at man kan hekte de av. Ser jo for meg at de detter av når man hopper og spretter i vannet :fnise: Ser ut til at bikinilinja må til pers med voksboksen i kveld :sjenert:

Edit: her er den med tynne skulderstropper http://www.svangerskapet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=623&zenid=0vvcuggh1cls5kpn5tsrhh8nc1

Den var megafin!! Og tilsvarende dyr! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var megafin!! Og tilsvarende dyr! :hakeslepp:

Ja, kjempefin! Prisen er litt mer rimelig i og med at den kan brukes til amming også, og forhåpentligvis er ikke dette eneste gang jeg er gravid i livet ;) Den andre kostet 200 eller noe og er one-size *skeptisk*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble den jeg linket til tidligere. Skal sikre stroppene med et par sting, så holder de seg på plass. Det var mye klær som var nedsatt på svangerskapet på Majorstua, dersom det er noen som skal handle mammatøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var fiiiiin :nigo: Men ja, dyr, selv om man kan bruke den til amming også, var jo det jeg syntes var lurt med den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet den 629 kr i butikken, eller var den nedsatt? Hadde de evt annet badetøy til nedsatt pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet den 629 kr i butikken, eller var den nedsatt? Hadde de evt annet badetøy til nedsatt pris?

Kostet 629 i butikken ja, de hadde en badedrakt på tilbud (200?), og noen flere utgaver (mamalicious?) også. De fra mamalicious hadde så dyp utringning :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kostet 629 i butikken ja, de hadde en badedrakt på tilbud (200?), og noen flere utgaver (mamalicious?) også. De fra mamalicious hadde så dyp utringning :/

Hmm.. Jeg får dra og titte når jeg har fått penger. Vil helst prøve på meg før jeg kjøper, så det er mulig jeg bare må vente til etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny natt med dårlig søvn.. Var våken fra 4.30 til 6.30, og fikk duppet litt av frem til kl 9 :dry: Jeg venter på tilbakemelding fra legekontoret ang time for ny sykemelding, bestilte nemlig time på nett i går.

Jeg holder på å mote meg opp til å fikse håret, gå på tur med bikkja og sette kurs for jobb. Blir en trøtt dag i dag :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg slipper time for å få ny sykemelding, fastlegen hadde notert sist at jeg kunne få ny uten time. Kjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig! Det er noe styr å fikse time KUN for sykemelding..

Noe dritt det der med søvnen, man blir jo helt zombie og fungerer ikke til en dritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...