Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Gratulerer med jente! Tippa jeg ikke? Var helt sikker på at jeg gjorde det! Vel vel.. Hadde tipper gutt uansett ;)

Du står på tippelisten under gutt ;) Og takk! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ryktet har gått på kontoret, så vi snakket litt om det rundt bordet under fredagskake ;) Regner med de aller fleste fikk det med seg, selv om ikke alle var involvert i samtalen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ryktet har gått på kontoret, så vi snakket litt om det rundt bordet under fredagskake ;) Regner med de aller fleste fikk det med seg, selv om ikke alle var involvert i samtalen ;)

Så hyggelig da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da :)

Ja, veldig :nigo: Hun ene kommenterte til og med at jeg hadde mage, og det hadde hun ikke lagt merke til før i dag :hoppe: Jeg får litt god hjelp av klærne jeg har på meg da :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ryktet har gått på kontoret, så vi snakket litt om det rundt bordet under fredagskake ;) Regner med de aller fleste fikk det med seg, selv om ikke alle var involvert i samtalen ;)

Hehe, kan det være at jeg skjønte hvem som ikke var involvert? :fnise:

Ja, veldig :nigo: Hun ene kommenterte til og med at jeg hadde mage, og det hadde hun ikke lagt merke til før i dag :hoppe: Jeg får litt god hjelp av klærne jeg har på meg da :P

Hihiii, Nautika-mageeen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan det være at jeg skjønte hvem som ikke var involvert? :fnise:

Hihiii, Nautika-mageeen :nigo:

Han du hinter til var ikke på jobb i dag (heller) :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han du hinter til var ikke på jobb i dag (heller) :nigo:

:duskedame: Perfekt!! Og flott at du fikk fortalt det så tydelig nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet godt 5 netter på rad! :hoppe::skya: Deilig å ha litt overskudd igjen, så i dag har fiskene fått litt sårt tiltrengt pleie :fisk: Svigermor kommer på onsdag og blir til søndag, så da er det greit å få unna en del husarbeid før det også. ;)

M er i innspurten på retting av norsk-tekster, så han holder seg inne på kontoret for det meste. Skal bli deilig å få litt mer tid sammen med han etter at denne bølgen med karakter-setting er over.

Jeg fikk høre av M i dag at "Det er så deilig å kose med magen din nå som den har blitt så hard. Tenk at jeg har vært med på å lage det der da" :rodmer::hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker i dag, og i morgen er jeg halvveis! :strix:

Lille jenta er denne uka på størrelse med en mango :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynner å merke at jeg må oftere på do for tiden. Heldigvis må jeg ikke opp om natta, men det kjennes ut som jeg må på do selv rett etter å ha vært der. Er bare små mengder som kommer om gangen, selv om jeg drikker nesten 2 liter vann om dagen :P Jeg er så tørst!

Så at det lå ute annonse med caboo carrier til 350 kr på en Facebook-gruppe. Tenker det kan være greit med noe som ikke er så varmt nå i sommer. Jeg tror nemlig ergobaby med spedbarnsinnlegg kan bli litt varmt dersom vi får enda en sommer med 25 grader ++. Go for it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge ved magebilde, men det er sikkert for stort...

Edit: jeg gir opp. Selv en fancy app som skulle redusere bilder var ikke bra nok

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...