Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Det var noe av det første jeg fortalte min mann iforbindelse med fødselen :fise: Vil jo gjøre opplevelsen så sjokkartet som mulig for ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel,de fleste gjør det jo også. Er jo ikke så rart, blir som om man presser på en tannkremtube. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, er forsåvidt greit han er forberedt ;)

Nå har jeg kjøpt første babyutstyr :sjenert: Babybjørn vippestol til 250 kr :nigo: Hadde jo egentlig tenkt å vente til etter oul i morgen, men når man finner et så bra tilbud må man nesten slå til ;) Får høre hva M sier til det da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjempebra tilbud ja! :) Den har vært gull verdt hos oss i alle fall, og satser på at den gjør samme nytten denne gangen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, er forsåvidt greit han er forberedt ;)

Nå har jeg kjøpt første babyutstyr :sjenert: Babybjørn vippestol til 250 kr :nigo: Hadde jo egentlig tenkt å vente til etter oul i morgen, men når man finner et så bra tilbud må man nesten slå til ;) Får høre hva M sier til det da :P

Hvor hhvor hvor ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

250 er bra ja:D. Jeg var fornøyd med at vi kjøpte vår for 500 med leke! Virker veldig kjekke de vippestolene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 er bra ja:D. Jeg var fornøyd med at vi kjøpte vår for 500 med leke! Virker veldig kjekke de vippestolene:)

Vår var uten leke, så jeg får se om jeg finner en løst som er brukt, eller så får jeg kjøpe den ny. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lykke til i morgen da! :)

Takk! Litt over 12 timer igjen! Kommer til å sove enda dårligere enn vanlig i natt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste sjanse til å tippe :P Ser ut til at flertallet tror gutt :babygutt:

Tippeliste kjønn

Jente :babyjente: :
Nautika før tidlig UL
Spiremor
fionel
Doh
MissStiles
La Traviata
Tekola


Gutt :babygutt: :
Nautika etter tidlig UL
Nautika-mannen
Missdior
Lillemeg90
Kaospåtobein
Teriyaki
Hvitløk
Lilleninja
Snuttepi
Skyblue
malicious
Androide

Sprinkles

Insta-vis

Bestevenninne

Svigermor

Tipp i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :)

Vi har forresten ikke leke på vippestolen. Var ikke behov for det. Innen han "krevde" å ha leke når han satt oppi der, så klarte han fint å holde leken selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det var ei frisk og fin jente i magen :strix::babyjente: Termin ble flyttet til 12. juni, en til to dager etter menstermin (avhengig av regnemetode)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...