Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for en frisk liten jente :strix: Og for at jeg for en gangs skyld tippet riktig :fnise: Nå blir det sikkert litt mer virkelig for samboeren også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :nigo: Jeg er så overrasket over at det er ei jente, jeg var skråsikker på gutt :fnise: Det blir nok mer virkelig for oss begge nå som vi hatt fått enda en bekreftelse på at alt er normalt.

Tror jeg skal kjøpe med meg en navnebok før jeg drar på jobb. Blir nok en særdeles lite effektiv dag, spesielt med 4-5 timer urolig søvn i natt. To ganger våknet jeg til og med opp med en rar følelse og tenkte "Kine" :klo::ler: Det er ingen Kine i magen altså :P

Skal spille shuffleboard med brodern og dama i ettermiddag, så det blir noen timer til jeg kommer hjem. Planen er å utnytte hvilerommet på jobb til det fulle og ta seg en liten powernap rundt lunsjtider :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente! :hoppe: Utrolig mange som venter jente altså, nesten alle. :fnise: Er det ikke bare meg, missdior og lillemeg90 som venter gutt? :klo:

Anyway, gratulerer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er vel stor overvekt av jenter i de dagbøkene jeg henger i, men var det ikke omvendt for rundt 1 år siden?

Lille jenta får lekekamerat i nærheten også, en av naboene har termin neste måned med ei jente. Fordelen med å bo i et nylig utbygd område der alle er i samme livssituasjon som oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ei frisk og fin jente i magen :strix::babyjente: Termin ble flyttet til 12. juni, en til to dager etter menstermin (avhengig av regnemetode)

ÅååÅÅÅååååÅÅ GRATULERER !!!!!! :D :D :D :D :D :D Hvordan var de på det sykehuset ? :P var de koselige ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente! :hoppe: Utrolig mange som venter jente altså, nesten alle. :fnise: Er det ikke bare meg, missdior og lillemeg90 som venter gutt? :klo:

Anyway, gratulerer! :hoppe:

å meg ! :P ( det er jeg skker på!, men vi får fasiten i morgen da! ) Men joo.. Åå meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅååÅÅÅååååÅÅ GRATULERER !!!!!! :D :D :D :D :D :D Hvordan var de på det sykehuset ? :P var de koselige ? :P

Hun var veldig koselig hun som utførte ultralyden. Gikk nøye igjennom hver enkelt ting mens hun forklarte. Hun opplyste ikke om kjønn uoppfordret, men hun lurte på om vi hadde noen spørsmål og da spurte jeg om hun kunne se kjønn. Vi fikk se en strek, en prikk og en strek til, og det viste ei jente ;)

Tips Ta med brodder! Kjempeglatt ned fra sykehuset til parkeringsplassen (og parkering er gratis!)

Jeg fikk bekreftelse på at det jeg kjenner er babyen også, jeg kjente og så at hun sparket samtidig :rodmer:

Ligger og hviler meg på hvilerommet, men det ser ikke ut til at jeg klarer å sovne. Jaja, har vel godt av å ligge nedpå uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var veldig koselig hun som utførte ultralyden. Gikk nøye igjennom hver enkelt ting mens hun forklarte. Hun opplyste ikke om kjønn uoppfordret, men hun lurte på om vi hadde noen spørsmål og da spurte jeg om hun kunne se kjønn. Vi fikk se en strek, en prikk og en strek til, og det viste ei jente ;)

Tips Ta med brodder! Kjempeglatt ned fra sykehuset til parkeringsplassen (og parkering er gratis!)

Jeg fikk bekreftelse på at det jeg kjenner er babyen også, jeg kjente og så at hun sparket samtidig :rodmer:

Ligger og hviler meg på hvilerommet, men det ser ikke ut til at jeg klarer å sovne. Jaja, har vel godt av å ligge nedpå uansett ;)

Takk for tips om brodder ! :D Det skal jeg huske på :laugh: Åå jeg gleder meg :danse:

Vel, en hvil er godt selvom man ikke klarer å sovne :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips om brodder ! :D Det skal jeg huske på :laugh: Åå jeg gleder meg :danse:

Vel, en hvil er godt selvom man ikke klarer å sovne :hug:

Hadde vært så typisk å tryne langflat rett etter at man har sett at alt står bra til. Jeg klarte å tryne i trappa et par dager etter tidlig UL...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært så typisk å tryne langflat rett etter at man har sett at alt står bra til. Jeg klarte å tryne i trappa et par dager etter tidlig UL...

uff ja.. det hadde vært VELDIG typisk... =/ Æsj så ekkelt :( Men alt gikk bra da ! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med jente! :hoppe: Utrolig mange som venter jente altså, nesten alle. :fnise: Er det ikke bare meg, missdior og lillemeg90 som venter gutt? :klo:

Anyway, gratulerer! :hoppe:

Ja, er mange jenter!!

Men Ullzang (slik det skrives?) og solstråla88 venter vel også gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er mange jenter!!

Men Ullzang (slik det skrives?) og solstråla88 venter vel også gutt:)

Okei! :) Har ikke helt oversikten. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...