Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Oi, beklager, trodde egentlig at jeg var i mai - juni tråden! Ikke meninga å kuppe dagboka... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så fiiiin :nigo::hjerte:

Koselig med bevegelser da! :laugh: Det er en fantastisk følelse :hjerte: Ikke så digg med kynnere, da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager, trodde egentlig at jeg var i mai - juni tråden! Ikke meninga å kuppe dagboka... :)

Hehe, du er velkommen til å kommentere her inne også altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så fiiiin :nigo::hjerte:

Koselig med bevegelser da! :laugh: Det er en fantastisk følelse :hjerte: Ikke så digg med kynnere, da :P

Snille :hjerte: Kjente ikke noe til kynnerne annet enn at jeg fikk sånne strekk-smerter når jeg vrei meg litt i senga. De blir vel kraftigere etterhvert ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille :hjerte: Kjente ikke noe til kynnerne annet enn at jeg fikk sånne strekk-smerter når jeg vrei meg litt i senga. De blir vel kraftigere etterhvert ;)

Bra det, da :P Jeg leste forresten strekkmerker først :fnise: Måtte lese på nytt for å finne logikken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det, da :P Jeg leste forresten strekkmerker først :fnise: Måtte lese på nytt for å finne logikken :P

Kan godt være jeg pådrar meg noen strekkmerker etterhvert også :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så herlig med små spark og dult fra lille! :rodmer:

Fine magen (og genseren)! Er moro å kunne shoppe i mammadelen av butikkene ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så herlig med små spark og dult fra lille! :rodmer:

Fine magen (og genseren)! Er moro å kunne shoppe i mammadelen av butikkene ^_^

Ja, det er ganske moro, men det var fryktelig utplukket på begge hm jeg var på i går. Fant genseren på tilbud da :nigo: I dag har jeg bestilt 2 bukser, 2 gensere og 2 topper fra mamalicious, håper at ihvertfall noe av det passer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva endte dere med? Jeg SKAL ha lufthjul, det er jeg fast bestemt på ;)

Emmaljunga mondial duo i brun skai. Skikkelig unge mødre-vogn har jeg skjønt, men da er i så fall mannen en 32 år gammel ung mor :fnise:

Så fin liten babykul du har. Og så gøy at du har kjent babyen for første gang. Husker godt da jeg innså at leamusen nederst i magen ikke var leamus. Og senere den dagen kom det et par skikkelige dumt så mannen kjente det. En av verdens beste følelser :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiin mage :hjerte:

Husker jeg "slet" litt med å fortelle kolleger også - syns fortsatt det er rart å si "jeg er gravid"...

Endret av Essie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiin mage :hjerte:

Husker jeg "slet" litt med å fortelle kolleger også - syns fortsatt det er rart å si "jeg er gravid"...

Haha, ja, det er noe av det samme her også.

Den fæle kollegaen min trodde jo at jeg var åpent gravid da jeg var 8-9 uker på vei og spurte om når jeg hadde termin. Da måtte jeg jo lyve og si at jeg ikke var gravid. Det kan bli litt kleint å si "du hadde rett, men det var ingen mulighet for at du kunne vite, så du tok feil". Har ikke fått vite hvorfor han trodde det, men det er babyboom på kontoret, så jeg håpte jo på at han hadde hørt om noen andre og trodd det var meg. Det var jo han samme som ble så opphengt i at jeg ikke drakk på sommerfesten og sa det i klartekst foran 20 stk dagen etter :rolleyes: Det beste hadde jo vært at jeg sa det en dag han ikke er på kontoret :lur::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du er! :hjerte:

Og veldig koslig med bevegelser, det var slik jeg også kjente de første bevegelsene!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, kanskje du må få noen til å hoste på ham så han blir hjemme i noen dager? Nei, nå var jeg slem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kanskje du må få noen til å hoste på ham så han blir hjemme i noen dager? Nei, nå var jeg slem :P

Hehe, han kommer som regel luskende på jobb i 10-11 tiden (vi har kjernetid som begynner kl 9), og noen dager tar han "gjemmekontor". Og han er ikke pålogget på de interne sidene, så enten skulker han, har et viktig møte som strekker seg over hele dagen, eller så er det mulig at han er sykemeldt så det er avklart med sjefen. Så får se hva som skjer i løpet av neste uke :PGode sjanser for å fortelle når han ikke er på kontoret altså :P

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjett hvem som ikke har kommet på jobb enda :lur: Håper han holder seg unna til lunsj :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 18 uker! :hoppe: Kanskje du får fortalt det til kollegaene dine nå som han er borte?

Ja, jeg håper det ;) Så kan jeg begynne å strutte med magen i stedet for å suge den inn og gjemme den bak store gensere ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker :strix:

:hoppe: Hurraaaa! :)

Gjett hvem som ikke har kommet på jobb enda :lur: Håper han holder seg unna til lunsj :P

Krysser fingrene for deg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...