Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Superfornøyd med å endelig ha bestilt vogn :nigo: Jeg tror man ikke kan få vogn med alt-i-ett, men det eneste jeg savner ved denne er å kunne snu sportsdelen. Bugaboo Buffalo kan jo det, men der ser sportsdelen så spinkel ut :sjenert: Og når denne koster omtrent halvparten av Bugaboo-en var det et enkelt valg :fnise:

I dag er jeg 23 uker på vei, og i morgen er det duket for første time hos jordmor! :strix:

Nå prøver de å redde lillejenta hvis hun finner ut at hun vil komme ut, men selvfølgelig vil jeg at hun skal være inne i ca 17 uker til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfornøyd med å endelig ha bestilt vogn :nigo: Jeg tror man ikke kan få vogn med alt-i-ett, men det eneste jeg savner ved denne er å kunne snu sportsdelen. Bugaboo Buffalo kan jo det, men der ser sportsdelen så spinkel ut :sjenert: Og når denne koster omtrent halvparten av Bugaboo-en var det et enkelt valg :fnise:

I dag er jeg 23 uker på vei, og i morgen er det duket for første time hos jordmor! :strix:

Nå prøver de å redde lillejenta hvis hun finner ut at hun vil komme ut, men selvfølgelig vil jeg at hun skal være inne i ca 17 uker til :hjerte:

Juhuuu, så morsomt med første jm-time :jepp:

Og tenk at bebis i magen faktisk muligens kan reddes hvis hun kommer nå :) Det beste er såklart om hun holder seg inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg er like heldig og at ukene går like fort hos meg! Blir helt rørt her bare av å lese at du har kjøpt vogn....!! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gledens(?) dag her, den nye omtalte kollegaen har sagt opp! :)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gledens(?) dag her, den nye omtalte kollegaen har sagt opp! :)

Haha, det er for ille, men hipp hipp hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg lest hele dagboka di i løpet av dagen, så da må jeg jo nesten legge igjen et lite spor også. :goodbye:

Hurra for å bli kvitt den irriternde kollegaen, det må jo være lov å omtale det som en gledens dag - i alle fall i dagboka di. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboka di i løpet av dagen, så da må jeg jo nesten legge igjen et lite spor også. :goodbye:

Hurra for å bli kvitt den irriternde kollegaen, det må jo være lov å omtale det som en gledens dag - i alle fall i dagboka di. :nigo:

Så hyggelig med nye følgere :)

Ja, jeg tror nok miljøet på avdelingen blir en del bedre nå. Jeg har ihvertfall selv gått og ergret meg grønn til tider, og har bare ventet på rare kommentarer. F.eks da jeg annonserte graviditeten var det første han gjorde å spørre en annen med barn på 5 mnd om han sov godt om nettene :klo: Ingen gratulasjon eller noe som helst før det.. Rare greier :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...