Gå til innhold

Big brother 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anna derimot er jeg så forsynt av at jeg orker ikke mer av henne. Ikke Krissy eller Torbjørn heller, nok er nok. Slår av hvis det er de som blir filmet. Resten av de som er der nå liker jeg og håper det er de som kommer til finalen:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm, det er jo lagt opp til at Anna enten VINNER eller i værstefall kommer på top 3!
Hvor mye av dette kan dere mene IKKE er produksjonen sin vilje?

Tenk dere om nå:

F.eks:

1. Ho satt i den lukkede boksen de aller første 30 timene av BB.

2.Ho kom i dreamboksen pga "seerne". Sselv om folka på alle forumene har fått nok av ho.

3. Typen hennes blir sendt ut for så å få komme rett inn igjen!

4. Ho blei valgt ut til å ha på seg strømdrakta å få fordel.

5. Malin, som var det Anna mente var "hennes største konkurrent" ble sendt ut. Neppe seernes valg.

Alt er så forbanna planlagt av produksjonen ass!

Tror faktisk det er bortkasta å stemme, alt er nok forhåndsbestemt!

For eksempel på siste utsteming som var live var det BARE Malin og Torbjørn som fikk stemmer om hva de tenkte om å ryke ut, ikke de 2 andre som var nominerte, og Malin ble filmet mest mens vi ventet på "den som må forlate huset er................" Kamera sto bare på malin, selvom konvolutten ikke var levert til progaramlederne.

Anonymous poster hash: 99123...fa8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig. Forstår ikke hva Johanna og Krissy ser i han! Og nå sier han at neste gang de får inn alkohol så vil han enten ikke drikke, eller så vil han sitte for seg selv og drikke? What the fuck? Hvorfor i svarte har han meldt seg på dette hvis man bare vil sitte alene? :klaske:

Anonymous poster hash: 9c348...25a

Han vil ikke bare sitte alene, men han vil gjerne få sitte alene de gangene han har behov for det. Hvor urimelig det ønsket er får være opp til den enkelte å bedømme, men var det egentlig noen som forsto hvorfor det var så jævlig vanskelig for Krissy og Johanna å la ham være i fred? Stakkaren måtte jo gå og legge seg for å få Johanna ut av rommet.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna altså. "Kameraene kan se alt når det er mørkt også", og så sparker hun opp dyna og viser frem sprekken. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, det er jo lagt opp til at Anna enten VINNER eller i værstefall kommer på top 3!

Hvor mye av dette kan dere mene IKKE er produksjonen sin vilje?

Tenk dere om nå:

F.eks:

1. Ho satt i den lukkede boksen de aller første 30 timene av BB.

2.Ho kom i dreamboksen pga "seerne". Sselv om folka på alle forumene har fått nok av ho.

3. Typen hennes blir sendt ut for så å få komme rett inn igjen!

4. Ho blei valgt ut til å ha på seg strømdrakta å få fordel.

5. Malin, som var det Anna mente var "hennes største konkurrent" ble sendt ut. Neppe seernes valg.

Alt er så forbanna planlagt av produksjonen ass!

Tror faktisk det er bortkasta å stemme, alt er nok forhåndsbestemt!

For eksempel på siste utsteming som var live var det BARE Malin og Torbjørn som fikk stemmer om hva de tenkte om å ryke ut, ikke de 2 andre som var nominerte, og Malin ble filmet mest mens vi ventet på "den som må forlate huset er................" Kamera sto bare på malin, selvom konvolutten ikke var levert til progaramlederne.

Anonymous poster hash: 99123...fa8

Jeg forstår at det kan være frustrerende for deg at Anna er i fokus, men det er fordi Anna er Anna, ikke fordi produksjonen har favorisert henne.

Ang boksen og strømdraktene, så var både Erland og Anna i boksen, kanskje derfor dem begge fikk draktene? Dessuten var det bare middag som belønning i forhold til dem andre.

Drømmeboksen, der ble jo Anna stemt inn av seerne.

At ikke seerne stemte ut Malin? Tuller du? Malin burde vært ute for lenge siden, mest irriterende bitchen hele sesongen.

Det var faktisk de andre deltagerne som bestemte at TB kom inn igjen.

Jeg vet ikke hvorfor jeg gadd å svare på dette innlegget engang, men jeg gjorde visst det likevel ;)

Kan jo legge til at jeg håper Anna kommer på 3 plass, Anders på 2 plass, og Erland vinner!

(og

Pelle 4 plass

Christoffer 5 plass

Torbjørn 6 plass

Jenny 7 plass

Krissy 8 plass

Johanna 9 plass)

Endret av UnderCover
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er veldig dårlig gjort av Anna å be folk nominere TB , å be folk stemme på han, og når han ryker så får dem han inn igjen, Anna burde stå for det hun sier og be Malin komme inn igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig dårlig gjort av Anna å be folk nominere TB , å be folk stemme på han, og når han ryker så får dem han inn igjen, Anna burde stå for det hun sier og be Malin komme inn igjen!

Gjorde hun virkelig det? Til alle? Off, stakkar Thorbjørn når han får se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde hun virkelig det? Til alle? Off, stakkar Thorbjørn når han får se det

hun gikk og snakka mye med Malin, jenny og Johanna, at dem og hu skulle nominere TB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun gikk og snakka mye med Malin, jenny og Johanna, at dem og hu skulle nominere TB

Ja det husker jeg men gjorde de det også? Husker at Malin gav 3 poeng til han men hva gjorde de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det husker jeg men gjorde de det også? Husker at Malin gav 3 poeng til han men hva gjorde de andre?

Jeg vet ikke hva de andre ga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjakkbrettet er borte, hurra! Endelig. Og plutselig ble det litt morsommere å se på :) Pelle er ute av ''depresjonen'' sin nå ;) Hva syns dere om pranken hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ufattelig dårlig av BB og love oss seere at Anna skal få besøk kl 18, og ingenting skjer. Nå., mange mange timer etter, så har de ikke gitt beskjed om hvorfor ikke. Ingen info, ingenting. Er det rart de mister seere?!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah herregud, håper alle både med og uten Dplay-bruker har mulighet til å se dette klippet av Thorbjørn.. Er det MULIG å bli så paranoid, dette kan jo umulig være en optimal partner for Anna :laugh:

Har dessverre ingen mulighet til å se klippet, gi meg et par stikkord? :-)

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen mulighet til å se klippet, gi meg et par stikkord? :-)

Han sitter på uteplassen med Anna og har en nesten fire minutter lang tale om hvor usikker og sjalu han blir fordi han synes Anders får for mye oppmerksomhet av henne. Forklarer hvordan han har fulgt med på hvordan de "alltid" følger etter hverandre osv. Man ser tydelig at Anna bare "what", og ikke har tenkt på Anders på den måten i det heletatt.. Hun blir likevel ikke sur eller noe for anklagelsen.

Thorbjørn er så slitsom, herregud :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og det beste var jo når TB sutra og bar seg fordi Anna hadde sagt at det var fint med raggsokker når Anders hadde på seg raggsokker :fnise::fnise::sjokkert::sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det beste var jo når TB sutra og bar seg fordi Anna hadde sagt at det var fint med raggsokker når Anders hadde på seg raggsokker :fnise::fnise::sjokkert::sjokkert:

Torbjørn er så stakkar, hadde virkelig ikke taklet å være sammen med en sånn fyr.

Det hjelper jo ikke akkurat at han sper på med svorsk med tykk L!

Anonymous poster hash: de3bf...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter på uteplassen med Anna og har en nesten fire minutter lang tale om hvor usikker og sjalu han blir fordi han synes Anders får for mye oppmerksomhet av henne. Forklarer hvordan han har fulgt med på hvordan de "alltid" følger etter hverandre osv. Man ser tydelig at Anna bare "what", og ikke har tenkt på Anders på den måten i det heletatt.. Hun blir likevel ikke sur eller noe for anklagelsen.

Thorbjørn er så slitsom, herregud :laugh:

Kjenner jeg blir svett bare av å lese dette, får faktisk kvelningsfornemmelser. Hadde ikke klart å være i forhold med en slik person og jeg tviler på at Anna klarer det. De to er for forskjellige.

Faktisk så tror jeg dersom Torbjørn blir stemt ut av huset, så vil Anna, når hun kommer over sorgen over "tapet av Torbjørn", blomstre opp. Så forhåpentligvis blir han stemt ut om ikke så altfor lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...