AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1341 Del Skrevet 7. november 2014 Herregud så pinlig Anna er! Plutselig så full når hun kommer tilbake til de andre... Likte henne så godt først men nå har hun tapt seg så mye i det siste...... Anonymous poster hash: 582e5...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1342 Del Skrevet 7. november 2014 Herregud så pinlig Anna er! Plutselig så full når hun kommer tilbake til de andre... Likte henne så godt først men nå har hun tapt seg så mye i det siste...... Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Det skal dessverre Thorbjørn ha mye av skylden for.. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1343 Del Skrevet 7. november 2014 Det skal dessverre Thorbjørn ha mye av skylden for.. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Ja det kan jeg være enig i. Men liten selvtillit og alt det der har de begge to. Bekreftelses behov til tusen har de og Torbjørn går og syter og klager over liten oppmerksomhet hele tiden. Jeg syns det er slitsomt å se på hvor usikre de er så jeg kan ikke skjønne hvor slitsomt det må være for dem og de som bor sammen med de. Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 7. november 2014 #1344 Del Skrevet 7. november 2014 Jepp, hele første episoden. De var begge sjokkerte over at det var FØRSTE episode, og at det var så ille som det var Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Haha, da skal hun glede seg til å se krangelene mellom hun og TB Neida, syns de er meget tamme i år sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1345 Del Skrevet 7. november 2014 Thorbjørn: "Dere vet atte rosiner kommer fra druer?" Jenny: "Det kommer ikke fra druer, D E TØRKA DRUA!" Thorbjørn: "Nei, det er det ikke". IQ er en fin bil Anonymous poster hash: 04ec4...e16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1346 Del Skrevet 8. november 2014 Har ikke lest her tidligere, så det er sikkert kommentert før. Men det er så vanvittig teit å høre de norske snakke svensk! Høres så tåpelig ut, spesielt Malin og Torbjørn, rett og slett latterlig! -Snakk norsk, svenskene forstår! Anonymous poster hash: 40434...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. november 2014 #1347 Del Skrevet 8. november 2014 Malin er jo halvt svensk, så det er jo forståelig Torbjørn derimot burde egentlig fått munnkurv.................makan til tulling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1348 Del Skrevet 8. november 2014 Har ikke lest her tidligere, så det er sikkert kommentert før. Men det er så vanvittig teit å høre de norske snakke svensk! Høres så tåpelig ut, spesielt Malin og Torbjørn, rett og slett latterlig! -Snakk norsk, svenskene forstår! Anonymous poster hash: 40434...064 Har du egentlig levd oppå noen som er svenske i over 60 dager, 24/7? Kan hende du også hadde slengt inn et svensk ord her og der. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1349 Del Skrevet 8. november 2014 Har du egentlig levd oppå noen som er svenske i over 60 dager, 24/7? Kan hende du også hadde slengt inn et svensk ord her og der. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Syns det er merkelig at ikke svenskene slenger inn et norskt ord her og der, da Anonymous poster hash: a3047...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1350 Del Skrevet 8. november 2014 Syns det er merkelig at ikke svenskene slenger inn et norskt ord her og der, da Anonymous poster hash: a3047...814 De gjør jo det. Christoffer har bl.a. sagt "morsomt" flere ganger. Anonymous poster hash: f6141...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1351 Del Skrevet 8. november 2014 Syns det er merkelig at ikke svenskene slenger inn et norskt ord her og der, da Anonymous poster hash: a3047...814 Har hørt flere av de svenske bruke norske ord.. Grunnen til at de norskee bruker svenske ord oftere enn de svenske bruker norske, kan ha noe med at vi nordmenn forstår svensk bedre enn det svensker forstår norsk Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1352 Del Skrevet 8. november 2014 Krissy er faen meg den VERSTE snylteren på denne jord. "Kan jeg låne den? Åh, så fin, kan jeg få?". Uansett hvilken sammenheng det er snakk om, så skal hun ha av alle andre. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1353 Del Skrevet 8. november 2014 Har du egentlig levd oppå noen som er svenske i over 60 dager, 24/7? Kan hende du også hadde slengt inn et svensk ord her og der. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Ta det helt med ro. Synes det høres retarded ut! Hører ikke så mye av de svenske snakke norsk. Dessuten er det ikke bare ett ord her og ett ord der, det er heeeele tiden, lange setninger. Off. Anonymous poster hash: 40434...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1354 Del Skrevet 8. november 2014 Ta det helt med ro. Synes det høres retarded ut! Hører ikke så mye av de svenske snakke norsk. Dessuten er det ikke bare ett ord her og ett ord der, det er heeeele tiden, lange setninger. Off.Anonymous poster hash: 40434...064 Hvis du synest det er så ille å blande språk så heter det tilbakestående på norsk og ikke retarded! Anonymous poster hash: e0c83...9b0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1355 Del Skrevet 8. november 2014 Åh gud nå takler jeg ikke Pelle mer etter dagens episode. Han fremstiller seg som en bedreviter og vil bare være for seg selv hele kvelden. Forstår det kan være godt med litt alenetid i blant også, men måte på til frekkhet det skulle bli mot Krissy og Johanna da. Pelle er FOR spesiell.. Anonymous poster hash: 9c348...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1356 Del Skrevet 8. november 2014 Åh gud nå takler jeg ikke Pelle mer etter dagens episode. Han fremstiller seg som en bedreviter og vil bare være for seg selv hele kvelden. Forstår det kan være godt med litt alenetid i blant også, men måte på til frekkhet det skulle bli mot Krissy og Johanna da. Pelle er FOR spesiell.. Anonymous poster hash: 9c348...25a JAAA!! ENDELIG en til som ser mitt perspektiv av drittPelle! YEAH! Han er en superdritt! Bedreviter, sjøldigger å alt det der! En sær faan med psykiske problemer. Send hjem pakket! Anonymous poster hash: 99123...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1357 Del Skrevet 8. november 2014 JAAA!! ENDELIG en til som ser mitt perspektiv av drittPelle! YEAH! Han er en superdritt! Bedreviter, sjøldigger å alt det der! En sær faan med psykiske problemer. Send hjem pakket! Anonymous poster hash: 99123...fa8 Fullstendig enig. Forstår ikke hva Johanna og Krissy ser i han! Og nå sier han at neste gang de får inn alkohol så vil han enten ikke drikke, eller så vil han sitte for seg selv og drikke? What the fuck? Hvorfor i svarte har han meldt seg på dette hvis man bare vil sitte alene? Anonymous poster hash: 9c348...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1358 Del Skrevet 8. november 2014 Hvis du synest det er så ille å blande språk så heter det tilbakestående på norsk og ikke retarded! Anonymous poster hash: e0c83...9b0 Ja jeg burde unngått akkurat det ordet her... Anonymous poster hash: 40434...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 8. november 2014 #1359 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg har digga pelle fra dag 1. å er ikke så for å bytte på person å like fra uke til uke, men nå har til og med jeg fått nok av pelle ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1360 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg liker Pelle men er enig i at han er sær men det er sånn han er. Syns han er morsom og egen på en fin måte, men jeg heller skjønner ikke hvorfor han har meldt seg på BB. Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå