Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg fra meg også - håper du og mannen får gått noen lange og gode turer i helgen og småpratet om alt det morsomme som ligger foran dere. Da slår dere jo to fluer i ett smekk - både trim og kos!!!

God helg til dere alle tre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er tilbake etter en lang ferie, og ser at du har rukket å bli gravid! Gratulerer så masse! :danse:

Kjempe stas for dere, og det gikk da relativt greit? Håper graviditeten blir kjekk og det er godt å høre at du har en forståelsesfull sjef.

Lykke til videre, jeg følger med! Selv er jeg på "venter'n" når det gjelder å prøve med barn, må bare få mannen med på leken.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa utrolig mye Juni!

Jeg er fortsatt paa bryllupsreise og bare innom en liten tur.

Dette gikk jo raskt! Haaper legen din som skal foelge deg opp er flink og sympatisk!

Jeg skal sende deg bryllupsbilder naar jeg kommer tilbake om litt over en uke, vi har faatt noen veldig fine.

Det var en fantastisk dag! :hjerter:

Igjen, gratulerer saa mye.

Det blir goey aa foelge meg paa deg!

(vi maa nok vente et par maaneder pga. den nye jobben min, men det skal vi klare).

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så mange hilsner!! Tusen takk, alle sammen!

Vi har hatt en avslappet helg, men ingen gåturer!! Jeg har hatt vondt i hodet siden fredag og har omtrent ikke orket noe. Har gjort noe, men det har vært slitsomt med hodepinen!

På fredag var vi å hentet en liten kattepus til mamma, en langhåret, grå 9 uker gammel hannkatt! Helt nydelig..Så på fredag måtte jeg og mannen reise hjem til bygda og besøke pusekatten og valpen til mannen!!

På lørdag jobbet mannen litt, så leide vi film! "Duplex" og "Something`s gotta give", helt greie filmer!

På søndag bar det opp til bygda igjen. Vi tok med katten vår, så han fikk være litt sammen med katten til mammma! Det gikk ganske greit. Så var tremenningen min fra USA(hun som skaffet meg ringene til bryllupet) hos bestemoren sin, så da måtte vi opp dit og vise bilder fra bryllupet. Hun skal klage på ringene for oss, for mannen sin er blitt helt grå :-( Men jeg tror ikke det er noe å gjøre med den..Så bar det videre til svigers på middag! Da vi skulle hente katten hos mamma, hadde søskenbarnet mitt, hennes samboer og tanten min kommet dit(mormor bor også der) og da måtte vi skravle litt der..Og der avslørte vi også at jeg var 5 uker på vei :-) Hadde kjempe vondt i hodet når jeg la meg og våknet i natt med ennå verre hodet! Tok en tablett og holdt på å :kvalm: !! Usj, dette er slitsomt!!

Er kvalm nå også!! Tror jeg må si i fra til legen at jeg ikke kommer til å orke å ut å gå på jobb riktig ennå! Varmen er helt uutholdelig!! Håper hun godtar det!!

Også så morsomt å se at Madden har en liten en i magen også! Vi er også nesten like langt på vei..Jeg er 5+1 i dag!! Deilig å være mer enn 4 uker hvertfall, men dette går sakte :-? Bare håper formen blir bedre snart jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Hei juni! Tusen takk for koselig hilsen i dagboka....det er morsomt at vi er såpass likt .....gjett om vi skal skravle litt om dette de neste månedene!!! :ler:

Forstår godt hva du mener med lite ork i varmen..og forstår ikke legen det så vet ikke jeg altså...det er liksom nok å bare eksistere!! Husk på å drikk mye vann slik at du unngår den verste hodepinen eller iallefall avhjelper plagene litt!! Håper du føler deg bedre snart!! Du er kvalm du også ja....trodde aldri at jeg skulle bli kvalm så fort!!! hvordan skal det ende da?? Vi får spise tørre/salte kjeks og tenke positivt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei !

Tilbake etter en aldri så liten ferie.

Håper formen din er bedre nå- er ikke noe gøy å være i dårlig form, og i alle fall ikke i tropevarme

:klem: fra Alida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Grattis med ny katt da!! 5+1....tiden går jammen fort. Håper kvalmen gi seg etter hvert. Og varmen er ikke spes lett for oss gravide nei. Jeg sliter jeg og!!! Orker ikke gå ut en gang. Men høsten kommer nok fort så jeg har vel ikke lov å klage :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hello jenter!

Var hjemme fra jobb i går, har så lite å gjøre at jeg egentlig kunne tatt fri resten av uka! Men jeg er nå her i dag i allefall!

Kvalmen er der, men stortsett bare om morgenen! Eller når jeg har spist..Det er slitsomt, hvertfall nå i varmen! Gleder meg litt til høsten kommer jeg nå! Og så gleder jeg meg sånn til jul..

Nå får jeg jobbe litt! Tenkte jeg ikke skulle dra hjem så veldig seint, forloveren min kommer på besøk! Og jeg skal fortelle om bebisen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!!

Og tusen takk for koselig hilsen i dagboka!! :klem:

Forstår godt hva du mener med at du lengter til høsten...og for ikke å snakke om jul!!! ååå som jeg gleder meg...til litt kulde!!! :)

Og ikke minst det faktum at da vil det nok være en rimelig stor kul på magene våre!!! :ler:

Jeg fortalte nyheten til min forlover i går, og hun var i 110 med en gang!! :ler: Hun blir så fort gira! Men så er det så gøy når en får respons da!!!

Ha en kjempeflott dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni.

Lenge siden jeg har vært innom... ser ut som om det går bra med deg, da. Selv om du er litt småkvalm og varmen er et ork. Høsten kommer nok før vi aner det, og da går det fort mot vinter også.

Personlig kunne jeg godt hatt sommer mye lenger, men jeg ofrer meg av ren omtanke for dere gravide (og håper på positiv karma og babystøv). :ler:

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Støv sendes din vei, edea! Det ble en fin dag, Madden! Middag på Peppe`s sier man ikke nei takk til!!

Har fri i dag, det er deilig! Er litt sliten og merker at hodepinen er på vei, så minst mulig anstrengelser nå! Så at det var masse salg på Sandvika sentret, der skulle jeg veldig gjerne vært..Men jeg orker ikke ofre meg for litt shopping, kanskje jeg heller svinger innom i morgen når jeg alikevel skal innover!! Har jo begynt å tenke på julegavene...

Har en tydelig selskapssyk katt, han ligger halvveis oppå tastaturet og pc-musa detter nesten ned fra bordet!! Hm, ikke vanskelig å se hvem som er sjef her!! :ler: Neida, men det er jo kos når han er så kjælen!!

Ser ut til at det blir ny bil på oss!! Da får vi stasjonsvogn, litt tidlig ennå kanskje..Men vi hadde jo tenkt på det uansett, så det blir moro!!

Har så mye jeg har lyst til å gjøre i dag, men jeg tror ikke jeg orker noe!! Til helga skal vi vel til bygda igjen, synes det er litt kjedelig å skulle oppover der hver helg!! Neste helg skal mannen må jegerfest og jeg vil ikke sove her alene, så da blir jeg sikkert med oppover da også og sover hos mamma!! Og uka etter der skal mannen jobbe 2-3 netter og jeg HATER å sove alene :-x Jeg vil ikke det :cry: Synes det er så skummelt jeg!!

Ja,ja..Da er det vel på tide å spise litt frokost tenker jeg! Ha en fin dag, alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...