Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har det akkurat som Siam sier... og du og da, (men du ER jo gravid)... Får likssom litt pannikk innimellom over tanken på å bli gravid. Samtidig som det er noe vi ønsker, og har tenkt på i mange år... men man blir vel aldri klar.. har jeg hørt!! :wink:

Du har en suuper mann, som er god mot deg når det butter litt, og det er jo sånn et riktig ekteskap skal være!! Høres ut som du har valgt helt rett mann for deg! Og kombinasjonen du og han.. MÅ jo bare bli et VIDUNDERBARN!!!

Hunden var som jeg skrev tidligere utrolig søt. Jeg har ønsket meg hund lenge, og hvis jeg får det (tror det ikke kommer til å skje, da mannen min ikke er så begeistret for hunder) skal den hete Taxi!!! Du må gjerne "låne" navnet hvis du liker det! Jeg digger litt spesielle navn på dyr, og puse-frøknen vår heter: Mercedes.

Vel... håper ellers timene går, og at du ikke kjeder deg FOR mye på jobben!!

Klems blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å se det ikke bare er meg som har litt panikk da :wink: Men jeg gleder meg også veldig, skulle ønske tiden gikk litt fortere. Sånn at jeg hvertfall kom meg over 12 uker!!

:hoppe: I morgen kommer sesong 10 av Friends på DVD :hoppe: Åh, som jeg gleder meg!! Den skal jeg kjøpe og i helgen blir det Friends Maraton!! Jeg elsker Friends..

Det er så mange ting jeg lurer på..Hva slags vogn skal vi kjøpe? Seng? Stellebord? Skal vi kjøpe brukt eller nytt? Skal vi ta i mot ting fra andre? Jeg vil egentlig aller helst ha nye ting, mest fordi jeg synes det er veldig spesielt å få en baby(de fleste gjør jo sikkert det da) og jeg vil ikke at den skal ha masse gamle, brukte ting!! Regner med at mamma vil sponset en del og vi fant ut at vi kunne jo ønske oss gaverkort eller penger til jul..Pappa og de har så klart masssse barneting, men heksa er ikke flink til å ta vare på ting og hun har en grusom smak!! Dessuten vil jeg gjerne ha flere barn og da kan jeg vel heller ta vare på det vi kjøper..Ja, ja mange tanker man gjør seg!! Og det er lang tid igjen, så jeg kan tenke og gruble på dette i mange måneder til :ler:

Bilen jeg nevnte tidligere var solgt, men det kommer inn en maken en på torsdag, men i en annen farge. Tror vi skal se på den. Den var også litt billigere fordi den hadde gått litt lengre. Hadde vært fint med en sånn bil ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen! :-) Jeg er ikke helt igang igjen etter ferien, derfor en litt sen oppdagelse av den gledelige nyheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Ingenting nytt å melde..Skal til doktoren kl.11! Skulle ønske det var NÅ!!

Mannen jobbet sent i går og når vi skulle legge hos holdt han rundt meg å sa at jeg ikke måtte ha sånne tanker som jeg hadde hatt forrige dagen. For vi skulle klare dette her, alle andre gjorde jo det.. :hjerter: Koselig å se at han bryr seg, har ikke vært så flink til det før!!

Må vel jobbe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: Så koselig.

Klart dere klarer det! Dere er jo oppegående mennesker. Men det er klart man må gi en del av seg selv, men det er dere helt sikkert forberedt på.

Ha en fin dag, og god tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss:

Tja, jo..Jeg er vel forbredt på det. Men av til så tenker jeg liksom at livet stopper opp når man får barn, at man ikke kan gjøre noe sammen lenger eller med andre! Det er jo egentlig helt feil, for man kan jo bare få barnevakt! Vi har helt sikkert besteforeldre som stiller opp..Jeg innbiller meg også at livet får en annen mening når man får barn. Det man synes er kjempe viktig nå, er kanskje ikke så viktig lenger da! Men dette går nok helt sikkert kjempe bra og jeg gleder meg masse :hoppe: Bare håper at svangerskapet skal gå bra ::krysser fingrene::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er mange gravide (og kanskje spesielt førstegangs) som har mange tanker i hodet, jeg er hvertfall en av dem. Dt jeg prøver å tenke er som du selv har skrevet at når andre klarer det så skal hvertfall vi også klare det. Men spennende er det i hvertfall.

Du må ha lykke til hos legen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I`m back :-)

Alt er greit. Hun kjente på meg og livmoren var sånn den skulle være når man var 4 uker på vei! Men hun var veldig bekymret for svangerskapsdiabetes og sa at jeg måtte være flink. Vi snakket litt om sykemelding fordi jeg føler meg sliten, men siden jeg styrer arbeidstiden min så mye selv synes hun ikke det var nødvendig! Hun ville jeg skulle ta meg en 30 min gåtur her hver dag, jeg skulle få låne staver av dem. Så jeg må snakke med sjefen her inne i dag og si hva som skjer! Gruer meg til det!! Men han er alletiders, så det går nok bra det..

I uke 12 skulle jeg ta mer blodprøver og de skulle ta ultralyd på meg, og så skulle hun bestille ultralyd på sykehuset i uke 19 tror jeg!

Så da er det bare å spise sunt og gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go, Juni! Go!! :ler:

Dette klarer du så fint så!

Når du har så mye viljestyrke at du klarer å slutte og røyke, så klarer du en spasertur om dagen.

Får du bruke arbeidstiden? Det er i så fall helt supert!

Det er vel fint å gå turer der du jobber?

Ha en kanon dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puhhh..Da har jeg snakket med han!! Han er herlig..Han synes det var veldig hyggelig at jeg var gravid, men han skulle ikke si noe videre ennå. Heller ikke der er jeg er ansatt! Mente det var greit å vente litt og det er det jeg vil! Jeg sa at legen var bekymret for vekten og at hun derfor ville at jeg skulle ut å gå litt. Og så sa jeg at jeg heller gikk til legen her, selvom det var dyrere fordi det sparte meg for mye tid! Det var helt i orden for han, så lenge jeg fikk gjort den jobben jeg skulle. Denne kunne jeg styre selv..

Snille mannen :Nikke:

Så nå får jeg være flink til å jobbe!!!

Siam-Ser ut til at jeg får gå i arbeidstiden ja :hoppe: Her er det kjempe fint å gå, spesielt nede ved Oslofjorden. Så da får jeg bare finne den og tusle litt rundt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var begrunnelsen hennes for at du måtte ut og gå i arbeidstiden, da?

Skjønte ikke helt den, jeg... Man kan vel trimme like godt på ettermiddagen? Eller mente hun at du burde gå to ganger om dagen?

Så bra at sjefen din har forståelse - sånne sjefer er flotte! Og jeg er sikker på at legen din også er hyggelig. Tenk hvor ille det hadde vært hvis legen IKKE hadde sagt noe, og så hadde du blitt syk? Bedre å være føre var og bli godt fulgt opp da, ja!

Synes du klarer deg bra, jeg! Håper ikke dette overskygger gleden over graviditeten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle få låne gåstaver av legesentret og hun mente det var lettere for meg å komme meg ut å gå når jeg kjedet meg litt her og hun på en måte "passet" på. Og hun har rett i det, jeg har veldig lett for å sluntre unna når jeg kommer hjem :oops:

Skulle ønske han var sjefen min på "ordentlig" jeg..Ikke disse andre som jeg ikke har hørt fra siden i våres!! Det er trossalt de som er sjefene mine og så hører jeg aldri fra de :evil: Nei, det er godt han som er her inne er så snill og forståelsesfull!

Jeg er også kjempe glad for at legen har tatt tak i det. Tenk om jeg hadde blitt syk utenom at noen hadde sagt noe eller advart meg :-? Det kan jo skje nå også, men nå gjør hun hvertfall det hun kan for å hjelpe meg! Hun sa at jeg bare måtte komme ned å snakke med de hvis jeg var trist eller lei meg! Så det var jo koselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun kommer til å følge deg såpass tett opp at du ikke kommer til å bli syk, jeg. Så da er du i trygge hender!

Okei, da skjønner jeg hvorfor hun ville det. Lurte bare på om det var noe annet som lå bak jeg. Kanskje det var bedre å trimme om formiddagen eller hva vet vel jeg... ;)

Høres ut som både legen og sjefen er super - men så er det jo ei super jente også, da!! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...