Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! :sminkedokke:

- og velkommen hit!

så spennende å være gravid, men jeg føler med deg med besøket hos legen, det må ha vært ganske forferdelig! Likevel er det jo godt at du tilpasser deg og ønsker å gjøre det beste ut av det. Er overvektig selv og ganske hårsår...tror jeg hadde vært opprørt i ukesvis etterpå!

Beundrer deg som tar det så bra! :sjarmor:

Lykke til med alt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

det er ei stund siden jeg var innom hos deg sist, og her har det skjedd mye, skjønner jeg....

Virker ihvertfall som om du har det bra, og at hun legen din er en kjerne-kvinne, som tar tak i overvekten og faren for svangerskapsdiabetes på en ordentlig måte. :)

det må være utrolig bra å ha en lege man kan snakke åpent om problemer og erfaringer med! :Nikke:

Og så virker det som han sjefen din er utrolig grei også.

ser ut som det ordner seg for deg, Juni. :)

er veldig glad på dine vegne!!

klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter!

Ja, det går bra med meg! Tenker litt på dette med endring av kosthold og trening. Jeg har jo villet det leeenge, men greier ikke gjøre noe med det. Hvorfor skal jeg greie det nå?? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til..Men dette dreier seg jo egentlig ikke om meg lenger, men den lille inni magen min! Skal den lide fordi jeg er så egoistisk at jeg ikke endrer livstil? Nei takk, tror ikke det!! Så nå må jeg bare begynne å bruke hodet og tenke på at jeg er ansvarlig for et liv til!

Fikk ikke kjøpt Friends serien i går, releasedatoen var flytta til 11.8 :evil: Og jeg som gledet meg så til å se de i helga! Ja, ja..Får finne på noe annet! Skal vel en tur opp til voffen tenker jeg! I dag skal vi se på bil, det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det blå støvet i dagboka mi! Nå må jeg vel ha blitt bestøvet nok (både på den ene og den andre måten) at det skulle skje noe positivt i slutten av måneden.

Håper det... :P

Så fint at "sjefen" er forståelsesfull, tror du er i de beste hender nå, og at alt ligger tilrette for at du skal få et så bra svangerskap som mulig nå. Fint at du har en så fin lege.

Er glad på dine vegne! :kyss:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Spennende å følge med på hvordan det går med deg og kjærlighetsbarnet. Det høres ut som du har funnet deg en bra lege som ser dine behov og tar de på alvor. Det er bra for det skaper trygghet og det trenger man som gravid.

Og det er jo kjempe flott at sjefen din vil legge forholdene til rette for deg. Høres ut som en fornuftig mann.

Vil også anbefale deg en gravide dagbok som heter 40 uker, med små dikt og historier og plass til å skrve ned tanker og følelser. Den brukte jeg i mine to svangerskap og skal gi dem til mine barn til konfirmasjonen.

Lykke til videre, jeg stikker nok innom flere gang!

Ha en flott sommerdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Siam og Nordlys!

Det er fint at jeg har en legen som tar dette alvorlig, det gjør meg veldig trygg! Men nå ble jeg plutselig skikkelig kvalm :-? Tror jeg skal forte meg å jobbe litt og kanskje komme meg hjem..

Nordlys: Skal se etter den boken, det høres ut som en fin idè og gi dem den i konfirmasjonsgave! Sånne ting liker jeg..

Tuddelu :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Takk for hilsen i dagboken. Det teppe var nydelig!!! Heldig du som har folk rundt deg som kan slikt. Min mor er det veldig dårlig med og hans mor sender det bare videre for hun har ikke tolmodighet :wink:

Skal du få hele settet og eller er det bare teppe?? Det var iallefall nydelig! Håper dagene dine går greit med tanke på baby i magen. Jeg er snart tre mnd på vei og formen er super!! bare gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Hun skal bare lage teppe. Håpet mamma ville strikke et eller annet sett, men hun fikk ikke til det. Så hun ville strikke Marius genser. Jeg strikker sokker selv, men jeg tror ikke garnet jeg har brukt egnet seg til babysokker, så jeg tror jeg får kjøpe nytt!! Har lyst til å prøve meg på et sett, men jeg vet ikke helt om jeg får det til! Er flinkest til å strikke sokker jeg :-? Bare jeg bruker riktig garn :tunge1:

Formen har ikke vært helt bra i dag, trodde jeg måtte gå å :kvalm: i stad, men det ble litt bedre når jeg fikk spist litt! Det er når jeg er sulten jeg merker det mest, så jeg får la være å bli skubbsulten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen!

Boken heter; 40 uker - En fargerik reise gjennom et svangerskap, og den er skrevet av Kristin Bae Mysen.

Fint at formen er bedre! Jeg hadde alltid Mariekjeks i veska det hjalp meg, bare som et lite tips mot kvalmen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siam: Jeg har superømme pupper også :-?

Nordlys: Det er notert, skal se om jeg finner den!!

Nå tror jeg at jeg snart drar hjem, har ikke noe mer å gjøre! Må jo ha vært supereffektiv i dag :klø: Så jeg har ikke noe å gjøre i morgen heller! Sa til sjefen at jeg trodde jeg ble hjemme og det var helt i orden :sjarmor:

Lurer på om det er på tide med litt sex igjen jeg? 3 uker siden sist :o Det var rundt EL det!! Jeg er litt redd for at jeg skal begynne å blø, men det skal jo ikke være farlig å ha sex under svangerskapet heller da..

Ah, jeg har litt sånn mensmurringer jeg! Det er ikke moro, er livredd for at det er blod på papiret hver gang jeg har vært på do..

På tirsdag hadde sambisen til søskenbarnet mitt bursdag og i dag har naboen, men vi har ikke blitt bedt i noen bursdager vi :-( Pakker til dem har vi jo også! Og jeg vil ha kake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Det var ikke meningen å komme med noen indiskre uttalelser om legebesøket ditt, Juni04! Det var bare en umiddelbar reaksjon som er redd for det samme når det engang blir min tur. Selvsagt er det fint og bra at du opplever legen din som OK og som tar deg på alvor!!

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tyttebæret: :klem2: Det var ikke noe galt i det du skrev! Bare jeg som gjorde meg opp noen tanker ang dette med endring av kosthold og at nå er det ingen unnskylding lenger. Jeg må bare! Var ikke meningen å virke sint på deg altså :cry:

:hoho: Tror jeg må slutte å skrive nå, har en selskapssyk katt som ligger oppå tastaturet og det tar evigheter å skrive! :ler:

Formen er bra, jenter! Bare jeg passer på å spise så slipper jeg kvalmen!

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...