Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Hei Juni

Spennende å lese i din dagbok!!Har ingen egen, og tror ikke jeg vil lage det heller.

Er mye nye ord og uttrykk å sette seg inn i må jeg si!!!

Er spent på å høre resultatet av testen!!!

klem meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lmari

Åh herregud, jeg fryser på ryggen og fikk et stoooort glis her jeg sitter!!

Er det sant?!?!?!?!?!??!!??

Så gøy!! Grattis!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

... men fortell mer, da!! Hva tenker du!?! Er det litt skummelt og litt deilig?

.. og hva med mannen? Tenk at det skulle gå i boks så fort, da. Det er jo superflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Åh, så koselig og snille dere er!!

Jeg kan ikke fatte at det er sant!! Er livredd for at mensen skal komme, siden min IKM er på søndag!! Men som jeg har skrevet tidligere, comp`n spurte altså om mensen i dag! Så det kan jo hende at den spør et par dager om det pga temp.stigningen og så når jeg svarer at den ikke er der, så skjønner den at jeg er gravid!!

Digitaltesten viste hvertfall GRAVID..Den kan vel ikke lure meg så fælt :klø:

Jeg tørr egentlig ikke tenke noe som helst ennå, men jeg har lyst til å fortelle det til alle! Har funnet ut at det er best å vente litt..Rundt uke 8 tenker jeg! Mannen vet det heller ikke ennå, jeg vil ikke ta det over telefonen! Selvom jeg holder på å dø av ikke å si noe!! Men jeg tenkte jeg skulle kjøpe en liten ting til han som han kan få og så får jeg se om han skjønner noe..En bok eller kanskje noen små babysokker eller noe! Tenkte også vi kunne gjøre det sånn med besteforeldrene, svigers er flink til å hekle og mamma er flink til å strikke! Så jeg tenkte kanskje de kunne få et oppskrift på noe hver..Dette har jeg faktisk tenkt på lenge!!

Før jeg skjønte at jeg var gravid, fikk jeg litt panikk og tenkte at hvis det ikke klaffet nå så kom vi ikke til å prøve mer, for jeg fikk helt angst for å få barn!! Men etter å ha besøkt venninnen min på torsdag, så kan jeg ikke vente til jeg får min egen lille gullklump!! Babyen hennes gråt og gråt, og mannen hater barneskrik! Men alt han sa var synes ikke det var så ille nå jeg :o Hm, kanskje han har vent seg til tanke om at han skal bli pappa en eller annen gang..

Så nå håper jeg bare at den lille vil være å vokse inni magen min, så jeg også kan få bli mamma..

Går alt bra, har jeg termin 10. april 2005! 5 dager før min bursdag og 13 dager før mannens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Juni04!!! Får helt gåsehud her jeg sitter!! Er veldig glad på dine vegne!!!!!

Jeg krysser alt jeg har, for at dette går fin fint, og at du blir stor og rund, og får et velskapt barn i april!!!!

Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk!!

Mannen ringte akkurat og skulle jobbe litt lenger :roll: Typisk..Men jeg må være her en liten stund jeg også, så det gjør ingenting! Og så må jeg jo innom by`n og kjøpe noe til mannen!!

Det er et legesenter under meg her, så jeg ringte dit i stad og fikk time i morgen :o Jeg sa jeg var veldig lite på vei da, men at jeg ville få bekreftet at jeg var gravid! Hun lurte på om jeg ville ha time allerede i dag.. :ler: Haster kanskje ikke såå mye!! Så får vi se hvordan vi gjør det etterhvert, her nede må jeg vel betale alt selv og det kan jo bli dyrt i lengden!! Men jeg vil heller gjøre det her, enn hos legen min hjemme! Vet ikke hvem det er en gang og hun her nede var kjempe hyggelig!!

Tuddelu :vinke::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :klem2:

Sitter på jobb ennå jeg da, jeg kunne ha reist, men får ikke tak i de som absolutt skulle ha meg til å gjøre noe ferdig før jeg dro og da kan jeg heller ikke reise ennå :-x

Ringte til mamma nå og så sa jeg at når hun en gang skulle bli bestemor, hvor fort ville hun ha greie på det..Og hun svarte med en gang!! Så jeg tror nok ikke jeg greier å holde det hemmelig for min egen mor i 5 uker til!! Men jeg skal nå hvertfall prøve til jeg er i uke 6, 3 uker igjen..Det må vel gå!! Men jeg vil helst skrike det ut NÅÅÅÅ!!

Magen min føles så oppblåst..Er spent på hvordan det blir hos legen i morgen jeg! Tenkt om hun sier at nei, du er ikke gravid!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Hei!

Gratulerer så mye med graviditeten!!! :-)

Har vært inne og lest litt hos deg før, men ikke lagt igjen spor etter meg. Dette var jo kjempekoselig lesning, igjen gratulerer :)

Klem fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer såååå mye med den lille spiren i magen !!!!!

Så utrolig gøy at det klaffet så fort for dere :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...