Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Det er jo flott at du følges skikkelig opp i forhold til vekten din. Men jeg forstår det ikke helt. Du så da ikke så stor ut på bryllupsbildet :klø:

Det går nok bra skal du se! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må jeg få si GRATULERER! med spiren.

Og jeg må si meg enig med Murmeldyret,

på bryllups bildene dine ser du da flott ut.

Om du er så overvektig så bærer du det fint.

Klem fra

Zianta :klem:

7+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, så snille dere er!! :klem2:

Jeg føler meg heller ikke så vanvittig svær, men problemet er at jeg veier ganske mye(mye mer enn det jeg ser ut som jeg veier) og mye av fettet sittter rundt magen! Har klemt det inn med korsett under brudekjolen :wink:

Monja- Jeg vil helst si det NÅÅ med en gang!! Men jeg vil så gjerne si det til dem ansikt til ansikt..Kanskje vi tar en tur oppover i helgen? Jeg får høre litt med mannen hvor fort han vil si noe! Han er liksom så rolig når det gjelder dette han..Men jeg tror det gikk opp for han i går etter at jeg hadde vært hos legen, for han hadde tenkt mye på det i løpet av dagen :-)

Jeg vil ikke jobbe, jeg vil heller være ute i solen :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si GRATULERER jeg også!!!

For en flott måte å si fra til de kommende besteforeldrene. Gleder meg til å høre reaksjonene.

Kanskje jeg kan gjøre noe av det samme, hvis det vil spire og gro i meg....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Herregud som jeg kjeder meg...

Har ikke gjort en dritt, siden jeg kom hit for 3 timer siden! :roll:

Jeg er lei av å være fattig..Skulle ønske jeg kunne vinne noen penger!! Trenger de så sårt!

Lurer på om jeg skal ta en skikkelig ryddesjau hjemme..Med klær og ting og tang :klø: Tviler på at jeg trenger de slanke-meg-inn-i-klærne på en god stund :-?

Synes det blir litt feil også jeg, at jeg skal fokusere på slanking og ikke graviditet :-(

Hm, alt man tenker på når man ikke har noe å gjøre!

Men etterpå skal jeg møte Siam! :hoppe: Det blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Juni 04.

Bare en liten tur innom for å små lese litt om livet ditt. Gratulerer så mye med spire i magen!! Kjempe gøy.

Jeg selv er 10 uker på vei.

Så forresten bryllupsbilder av dere. Kjempe søte begge to. Vi giftet oss 3 juli, men har ikke fått meg til å legge ut bilder enda. Målet er at jeg skal få det til, men ting tar tid.

Rart å høre om legen din som fokuserer mer på slanking enn på graviditet. Jeg selv er ikke så liten av meg, men jeg ikke hørt noe om slikt. Det må vel gjelde alle over en viss vekt? eller?? Ikke vet jeg, men jeg har nå lyst å følge med deg videre. Synes det er kjempe koselig med disse dagbøkene. artig å se hvordan andre har det og... Jeg blir veldig opptatt av meg selv for tiden :oops:

Håper dagen din gikk avgårde selv om du kjedet deg!! Nå tar jeg kvelden. Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner ble veldig overvektig etter fødselen. Da hun hadde fått første så man faktisk ikke at ungen hadde kommet ut, hun var like stor. Men da hun skulle ha nummer 2, gikk hun ned masse, og da var legene veldig bekymra. Hun gikk ned fordi hun kasta opp hele tiden, så det var jo ingen hyggelig måte å gå ned på. Endte med intravenøst på sykehuset.

Poenget mitt var bare at det generelt kanskje er bedre med litt store former enn at slanking går utenover del lille.

Men jeg er sikker på at legene prøver å gjøre det best mulig for deg, slik at både du og den lille skal få en flott svangerskap! Lykke til, og takk for hyggelig hilsen i boka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Husker ikke om jeg har gratulert jeg :oops:

Uansett; Gratulerer så masse!!!!!

Håper du koser deg med graviditeten og ikke bare bekymrer deg for vekten, syns det var en snodig sak å få beskjed om :sjenert:

Kos deg med graviditetstanker du, syns du har fortjent det jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulere med frøet! :hoppe:

Høres ut som du fikk ett lite støkk etter den legetimen!

Jeg er ganske stor selv, og vet på en måte hvordan det er, selv om jeg ikke har vært i nøyaktig samme situasjon. Mannen og jeg prøver også, og jeg er bekymret for at vekten min gjør at det er vanskeligere å bli gravid...

Jeg er ikke helt enig med legen som sa at du bare skulle fokusere på vekten de neste månedene, men det henger vel egentlig ganske tett sammen? Så lenge du tenker på babyen så tenker du også på vekten, og omvendt. Har hørt om mange store jenter som ikke legger på seg, eller som heller går ned i vekt, i løpet av svangerskapet. Håper du har kommet til ro med det hele, og at du får gledet deg nok over vidunderet!

Klem fra edea. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner alle sammen :-)

Jeg har ikke tenkt at overvekten skal overskygge graviditeten, synes det blir helt feil! Men jeg må være veldig nøye med kostholdet og det er jo greit nok. Jeg vet jo at legen bare vil mitt aller beste og sørge for at jeg får et lettest mulig svangeskap og da er det ikke bra å være for tjukk. Så jeg får bare gjøre det beste jeg kan og være glad for den støtten jeg får. Er jo kjempe glad for at hun har tatt tak i det..

Nå skal jeg bare slappe av, er sliten og har vondt i hodet :-( Ellers hadde jeg en veldig fin kveld med Siam i går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer med den lille hybelboeren :)

Bra at du får den oppfølgingen de mener du trenger, ingenting er jo så bra som det. Lykke til i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå tittet jeg også på bilder fra bryllupet. Det er så artig å se hvem folk er bak nickene her. Kos deg masse med baby, spis sunt og gå mange turer. Anbefaler svømming for å styrke bekken + lære pusteøvelser gjør man også :wink:

Flott brud var du forresten :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :P Så utrolig gøy å høre!!!

Kjempe spennende :-)

Håper å høre fra deg nabo :P

Blir bedre tider da bryllupet er overstått her.

MEN dette var virkelig koslig!!

Kos deg med spiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsner, Løvinnen, Siam, Limbo, Veronal, Gloria82 og Alida!

I går fortalte vi det altså til mamma og stefaren min!! Høres forresten ut som ting går litt bedre der, for mamma sa til stefaren min i går at ja, du blir jo bestefar du nå. (babyen kommer til å se mer til han enn min pappa siden han bor så langt unna+er gift med en stor heks).. Jeg ga hvertfall mamma en gavepose og på den var kortet festet(som jeg skrev om tidligere) og hun begynte å lese høyt :roll: Når hun var ferdig så sa hun, åh, er du gravid? Så moro og så så gøy at det blir i april(både jeg og mannen har bursdag da, stefaren min og tvillingsmåsøstrene mine også forresten)Så lurte hun på hvordan formen var og da sa jeg at jeg måtte følges opp pga vekten. Det synes hun var bra!! Herregud, så nervøs jeg var!! Pulsen var i 200..Mamma ringte i stad også, og hun håpet at jeg fikk et fint svangerskap og at jeg ikke ble dårlig! Hun ville gjerne strikke mariusgenser, det var visst det hun fikk til!! Det er koselig det.

Ser ut til at vi reiser hjem i helgen, til bygda vi er fra..Så da må vi opp til svigermor å fortelle! Har laget en pose til henne også! Hun kommer til å bli kjempe glad tror jeg..Uff, jeg får en sånn angstbølge inni meg når jeg tenker på alle vi skal fortelle det til!! Men jeg vil så gjerne si det til flest mulig ansikt til ansikt!!! Mamma hadde sagt det til mormor i går og hun var sånn passe begeistret..Hun er litt rar sånn!! Alt er bra når baby`n kommer!! Hun skulle heller ikke være med i bryllupet, men hun kom alikevel og storkoste seg!!

Vi så forresten på en bil i går, Toyota Avensis stasjonsvogn, diesel. Akkurat sånn mannen vil ha! Han skulle ringe dit i dag, men det er han som bestemmer det her. Det er han som har bil fra før..Men jeg vil gjerne ha en sånn bil :-)

Nå MÅ jeg jobbe litt!!

Ha en fin helg, alle sammen!! Tuddelu :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

.. Dere må jo ha stasjonsvogn nå når dere blir familie med barnevogn!!!!

Skjønner godt at du er nervøs for å fortelle sånne ting. Men husk på at noen ganger er det vanskelig å bli fortalt sånne ting til også. Jeg vet liksom aldri hva jeg skal si, jeg. Blir jo kjempeglad, men så er det vanskelig å finne de rette ordene. Og kanskje folk blir veldig overrasket, og da er det i hvert fall vanskelig å vite hva man skal si.

... så ikke tolk hvordan folk reagerer - alle er glade for en sånn begivenhet, men vi viser det på forskjellig måte!!

Lykke til med å fortelle svigermor!! (hun gruer jeg meg til å fortelle noe sånt også... Tenker med gru på hvordan vi skal fortelle det hvis vi skal gifte oss.... er det ikke alltid sånn med svigermødre?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...