Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Flott vær i dag - så jeg håper dere har en flott grillkveld på terrassen. Ostekaken din så herlig ut - jeg har printet den ut i påvente av en kakeanledning. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Siam, Wit og veronal!

Det var deilig å grille i går! Den nye grillen var perfekt, ikke noe mer svarte pølser eller kjøtt :hoppe: Spørs om vi ikke må utnytte grillen max nå som det er fint vær, så kanskje det blir litt grilling i dag også!!

Uff, jeg er så trøtt for tiden! Kommer meg ikke på jobb før 9.30 og så reiser jeg igjen 14-15..Er ikke motivert til å jobbe nå, kunne tenkt meg litt mer fri! Det er så mange steder jeg kunne tenkt meg å reise akkurat NÅ!! Paris, Italia, København etc..Og så har jeg begynt å tenke på jula, gleder meg sånn til den! Snart 5 mnd igjen..

Føler meg litt ensom..Ingen som tar kontakt! Det gnager meg fremdeles dette som har skjedd med stemoren min og det pappa sa til meg, mamma ringer nesten aldri lenger heller og før ringte hun støtt! Når vi kom igjen fra bryllupsreisen fortalte hun meg at hun og samboeren hennes hadde tatt en pause..Veldig koselig beskjed å få! Alt har liksom bare rast sammen etter bryllupet..Noe som har ødelagt "nygift" følelsen ganske mye!! Uff, det er så mange ting som surrer i hodet mitt nå for tiden, vil aller helst være hjemme og for meg selv! Jeg er hvertfall glad for at det er ferie tid her inne, sånn at jeg slipper alt maset!!

Ja,ja noen triste tanker på en onsdagsformiddag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Stakkars deg, du har mange tanker å slite med om dagen, skjønner jeg!

Kjedelig at en tid som egentlig bare skulle vært lykkelig blir trist og lei.

Tenker på deg, jeg!

Hvis det ikke er så mye å gjøre på jobben er det vel bare å dra, da vel! Kos deg nå mens det er sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mannen din er da :hjerte: Gleder meg til jeg kan bli kalt kone.....

Håper det hjalp litt på humøret. Det er ikke noe gøy med triste tanker, men de dukker opp fra tid til annen. Prøv å se på det som er postitivt i livet ditt (tror jeg fikk det rådet fra deg i dagboken min en gang :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor takk til meta, Siam og Alida :klem2:

Det er egentlig litt å gjøre her, men jeg har resten av denne uka og hele neste uke til å gjøre ting på, for da er det stille og jeg tror ikke det er noen som er tilbake fra ferie ennå!! Så jeg skal ordne litt småttri her(for å føle at jeg har gjort litt) og så tror jeg at jeg drar..Men i stad ringte en av parterene og han sa" ja, jeg håper det er stille og fredlig der nå da så du får jobbet litt konstruktivt" :tunge1: Ja, visst KG er konstruktivt så.. :roll:

Skal tenke noen positive tanker jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, ikke sant! Godt det er noen som er enig med meg!!

Men nå reiser jeg hjem! Må handle litt til vi skal grille!

Tuddelu :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni04, takk for hyggelig hilsen i dagboke min :)

Håper det klaffer jeg også, selv om det hadde vært litt kjipt mhp den nye jobben, men men.....

Uff stakkar, jeg har nå ikke lest tilbake i dagboken din , men det må være kjipt å ikke komme overens med foreldre :(

Masse gode :klem: fra meg!

Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Cappo!

Det som har skjedd står det litt om i bryllupsdagboken min..Uansett så skjønner jeg ikke helt hvorfor mamma ikke ringer så mye lenger, hun er vel opptatt med jobben da! De jobber jo som oftest lange dager, men alikevel!! Ja, ja sikkert bare jeg som overreagerer!! Er litt flink til det tror jeg :roll:

I går grillet vi igjen og det var godt! Liker den nye grillen vår ja..Fikk ryddet litt hjemme i går, men synes det gjenstår forferdelig mye! Skjønner ikke helt hvor alt rotet kommer fra :klø: Eller det er vel jeg som er flink til å spare på ting og som begynner med julegavene i juli :oops:

Lyst på ferie jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hei vennen!

Jeg synes det er så leit at dere skal få ødelagt hvetebrødsdagene deres av at alle andre er teite... Prøv å tenke at det er dere to som er en familie nå, og at dere skal ha det bra sammen dere to, så får alle andre bare være dumme og teite rundt dere.

.. kanskje et dårlig råd, men sånn pleier jeg å tenke.

Hvordan går det med babylagingen? Fy søren så pene barn dere kommer til å få, når dere øver så masse!!! :tunge1:

Skjønner ikke helt hvor alt rotet kommer fra

Sambo spurte om akkurat det samme i går... Hvorfor i all verden kan to voksne mennesker som bare spiser middag og så ser på tv, klare å rote så innmari mye!?! Det må være rotegenet som gjør det.... ;)

Ha en fin dag på jobb da, vennen!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt med julegavene allerede??

Så utrolig flink du er! Jeg har begynt å skrive liste over hva jeg har tenkt å kjøpe, så jeg er ikke så veldig mye bedre selv. Synes det er litt greit å skrive det ned når jeg kommer på noen ideer. Det er ikke alle det er like lett å komme på noe til.

Jeg gleder meg også til jul... :oops: Jeg har nevnt det for mannen min og han bare rister på hodet.

Men jula er jo så koselig! Og i år skal vi være hjemme hos mamma siden vi var hos hans familie i fjor.

Forhåpentligvis har vi en liten en på vei da! :hoppe:

Og rot vet jeg alt om også...!

Det er tydeligvis noen/noe som bor hos oss som er oppe og roter om natta mens vi sover. Har ingen annen forklaring...

Takk for hilsen i dagboka mi, forresten! Glad for at du er til! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg faktisk tenkt litt nå i det siste, lmari..At det er meg og mannen som er en familie nå! Det er litt rart, men fint også..Fikk så lyst til å kjøpe en liten ting til han i dag jeg! Smågaver er gøy!

Nå har det avtatt ganske mye med cellesankingen :ler: Vet jo at jeg ikke er fruktbar akkurat nå og jeg tror det ble litt overdreven sanking de første 14 dagene :sjarmor: Nå venter vi bare spent på resultatet av det..

Det må være rotegenet som gjør det....

Det var det jeg visste, det er ikke vår skyld!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

.. hjemme hos meg kommer det i hvert fall en mann og roter om natten når jeg sover...

Det er samme mannen som stjeler sokker fra skittentøyskurven, forresten.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det også en hilsen fra Siamvennen!! :kyss:

Jeg har en liten gul bok som jeg skriver opp julegavene i hvert år, det er så kjekt for da ser man jo hele tiden hva man ga tidligere, sånn at man ikke kjøper det samme igjen!! Tror min går helt tilbake til 1995, men tror jeg må ha ny bok etter i år! Jeg elsker jula og alt med den..Har kjøpt en julegave! Men jeg er stadig på utkikk etter flere :ler: Liker meg veldig godt på Hadeland Glassverk og finner ofte gaver der..Mannen min er også litt oppgitt over min lidenskap for jula, men det får han bare være!!

Jeg hadde egentlig tenkt at visst jeg var gravid, skulle vi feire jula hos pappa. For etter at babyen kommer vil jeg helst feire jula her på Østlandet. Men det er ikke aktuelt å reise ned dit nå, så jeg håper jula blir hjemme hos mamma i år. Hun er jo nabo med svigers, så kanskje vi finner på noe felles i løpet av dagen. Når farmor og farfar levde pleide vi å være der på mølje kl.12 på juleaften, den tradisjoen har jeg tenkt å føre videre etterhvert, men med risengrynsgrøt!

Glad for at du er til også, vennen! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.. hjemme hos meg kommer det i hvert fall en mann og roter om natten når jeg sover...

Det er samme mannen som stjeler sokker fra skittentøyskurven, forresten.

:ler:

Tror denne personen er hos oss i løpet av dagen, mens vi er på jobb! For det går nemlig ikke an at to voksne mennesker som nesten ikke er hjemme roter så mye, så det så :-?

Hm, skal se om jeg ikke finner han jeg!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har rotegen - antakeligvis det største genet jeg har :ler: Men i det siste har jammen ryddegenet slått inn også selv om det nok er en skjevfordeling der :wink:

Er det ikke merkelig hvordan et ekteskap lager en helt ny familie? Synes det var kjemperart i begynnelsen, for selv om vi hadde bodd sammen i 7 år var det virkelig når vi gifta oss at vi ble en ny familie :P Og så kommer "presset" om å utvide den familien. Men det er bare å ta tiden til hjelp og ikke la seg stresse. "Barna kommer når de kommer uansett", sa legen min, "sånt kan man ikke planlegge". Og jammen tror jeg han har rett i det gitt.

Men det er spennende å følge med på babylagingen deres skal jeg være den første til å innrømme. Det er alltid så koselig med nye skudd på stammen. Håper det klaffer for dere snart....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er spennende å følge med på babylagingen deres skal jeg være den første til å innrømme. Det er alltid så koselig med nye skudd på stammen. Håper det klaffer for dere snart....

:oops: Tusen takk! Håper også at det skjer noe snart! Selvom jeg er veldig utålmodig kan jeg jo ikke gjøre annet enn å ta tiden til hjelp!

Og dere er jo snart en liten familie på tre(fire med hunden) :hoppe: Åh, så herlig det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni04.

Jeg sitter også på jobb, og synes dagene går tregt for tiden. Moro å følge med i din dagbok. Jeg har ingen dagbok for tiden, så da blir det mere tid til lesing av andres dagbøker.

Vi fikk også grill til bryllupet, og har brukt den flere ganger allerede, suuper godt med svinefilèt med bacon rundt, bakte potetter og asparges til.... bare et lite tips! :wink:

Ellers har kroppen min begynnt å komme med nye signaler for tiden, og jeg tror ikke jeg er gravid, men jeg tror det skyldes pille-slutt, og da er det jo litt forandring i kroppen. Forventer mensen på tirsdag, og det hadde vært deilig å se at den kom som de skulle, slik at jeg vet at systemet er i orden.. hvis du skjønner!!!

Du får ha lykke til med videre prøving, jeg følger spennt med hver dag, og håper det klaffer for dere før du vet ord av det!!!

Torsdags klem fra blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...