Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Så koselig, blyg at du følger med :-)

Morsomt at dere er pøvere også, det er en spennende tid vi har foran oss! Som jeg har sagt til Siam, etter det jeg har hørt skal man visst være ekstra fruktbar rundt tiden man slutter med p-piller, så det er jo lov å håpe :wink: Kanskje du har en liten en på vei allerede!

Baconsurret svinefilè.. :sikle: Så faktisk en oppskrift på det i går, der var filèn også fylt med kremost og urter og så surret bacon rundt!! Nam, nam..Tror vi får grillgjester på lørdag, så da tror jeg at jeg skal prøve det! Og bakte potet er jo kjempe godt!

Stor klem tilbake til deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ER en kokebok :sikle: Blir jo rent sulten her jeg sitter. Er det gassgrill dere har fått dere?? Det kjøpte vi etter bryllupet i fjor. Beste investeringen vi noengang har gjort :Nikke:

Ellers vil jeg anbefale å bruke parmaskinke til å surre svinefileten eller feks kyllingfileten i. Det er FANTASTISK godt! :sikle:

Klem Meta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ER en kokebok :sikle:

:oops: He, he..Som du skjønner, mat er en av mine store lidenskaper!

Var gassgrill vi fikk ja! Den er genial!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Nå holdt jeg på å legge inn hilsen i feil dagbok, det er nelig en bok under O-U som heter akkurat det samme som din...Jeg oppdaget det heldigvis i tide!

Nå reiser jeg snart, så jeg tenkte jeg skulle stikke innom og takke for alle hyggelige hilsener i boken min.

Jeg kommer tilbake etter ferien, ha en fortsatt god sommer! Tenk, om to dager er jeg også gift! :hjerter:

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holdt jeg på å legge inn hilsen i feil dagbok' date=' det er nelig en bok under O-U som heter akkurat det samme som din...[/quote']

:oops: Den har ikke jeg sett..Og jeg som synes tittelen min var såå fin og den hadde jeg tenkt på lenge før jeg startet boken!! Ja,ja..Tror nok jeg beholder tittelen, for hun som hadde den andre var ganske langt på vei, så kanskje hun endrer tittel når babisen har kommet..

Kunne ønske det var meg som skulle giftes om 2 dager jeg!! Skulle gjerne hatt den følelsen igjen!!

Ha en herlig dag, 9na og en flott ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi grillgjester i morgen :hoppe: Faren hennes har leukemi og han fikk benmargstransplantasjon i går, så jeg var ikke helt sikker på om de ville komme. Men venninnen min er utrolig positiv og et menneske jeg er veldig glad i! Så i morgen blir det grilling, må prøve fylt svinefilè surret med enten bacon eller skinke! Og så burde jeg finne en lur dessert eller kake som jeg kan lage.. :klø: Vi er jo så glad i mat alle fire :oops:

Var å besøkte venninnen min i går, hun som fikk baby den 11. juli! Det var koselig..Men så fort den lille hadde ligget litt hos meg, hylskrek han :-( Og bare puppen var bra nok, trodde jeg hadde barnetekke jeg :cry: Men storebroren på 1 1/2 år han var i farta og til å spise opp!! Han var jo så god..Gleder meg til jeg får en sånn jeg!!

Tja, nå får jeg jobbe litt fort her! For nå vil jeg hjem!! Om en liten stund i allefall!!

Tuddelu :vinke: Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en god og varm tanke mens jeg koser meg med KG og en skjærgårdspils.

Etterpå skal jeg inn til en venninne og så bærer det ut på byen! :P

Ha en fin lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender noe varme tanker tilbake! Håper du hadde det fint på by`n i går!!

Har funnet ut at jeg kaller dette prøveperiode 1, siden dette er den første måneden vi virkelig har prøvd..Ikke at det har noen betydning, men jeg føler det er mest riktig sånn!! Så da er vi i pp1 dag 22..Jeg tror min IKM er på søndag, men i følge comp`n er det på onsdag! Så da venter jeg i spenning..

Grillingen i går var super, svinefilèn var kjempe god :-) I dag er det bare avslapping tror jeg, har mye jeg har lyst til å gjøre-men gidder ingenting :tunge1:

Tuddelu :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at grillingen i går ble fin.

Forsvant regnet i tide?

Nå nærmer IKM seg! Hva slags følelse har du i magen?

Håper dere har truffet nå!!! Krysser alle fingre og tær, jeg i alle fall.

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siamvennen!!

Regnet forsvant og solen kom, så det var perfekt!!

:roll: Jeg skjønner ikke så mye for comp`n viste at mensen skulle komme i dag.. :klø: Tror den ikke er helt frisk jeg!!

Men jeg har hatt en spennende helg :wink:

Jeg har den siste tiden hatt ømme bryster(ikke vortene som jeg pleier før mens) og jeg har vært skikkelig humørsyk! Har også hatt litt stikninger i magen! Så fredag morgen tok jeg en test, digital CB, den viste "ikke gravid"..Men da jeg tok ut testpinnen så jeg at det var en klar blå strek og en svak. Da begynte jo tankene mine å surre! Hadde det vært vanlig CB test ville jo den være positiv..Så da jeg kom hjem fra jobb, kjøpte jeg vanlig test og den viste så vidt en svak,svak loddrett strek bak den vannrette..Men jeg turde jo ikke håpe noe som helst!! Mannen mente jeg virkelig satte godviljen til for å se den :roll: Så lørdag morgen tok jeg en ny test og den var fremdeles veeeldig svak! Mannen så den så vidt den var og sa at det var bare å vente for det var bare tull og tro at jeg var gravid med så svak strek og jeg hadde jo vært "gravid" ørten ganger før...

Så i dag tidlig tok jeg en digital test igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...