Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Da er vi i gang med prøvingen og jeg tenkte jeg ville starte en prøvedagbok, føler meg ferdig med bryllupsdagboken!

"Mens vi venter på kjærlighetsbarnet" synes jeg er en fin tittel, for det stemmer! Det er et etterlenget og veldig ønsket barn som forhåpentligvis kommer en dag :-)

Jeg er inne i pp2, dag 2. Det klaffet altså ikke på bryllupsreisen, jeg var sååå sikker! Men da prøver vi igjen denne mnd..Jeg er veldig utålmodig, men jeg må jo være forbredt på at det kan ta tid! Selvom jeg egentlig ikke er det..

Det er litt uvirkelig å ha startet denne dagboken, rart å tenke på at VI prøver å få barn!! Men vi gleder oss..

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen som dagbokskriver for prøvere :)

Gratulerer med vel overstått bryllup !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok!

Krysser fingrene for at du lykkes neste periode.

Spennende tid vi går i møte nå.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Grattis med ny dagbok, grattis med overstått bryllup og velkommen hjem!!

.... så gøy at dere er i gang med prøvingen allerede, jeg skal krysse alt jeg har for at dere lykkes så fort som mulig!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok og med prøvingen! Leste i magasinet at kvinner gjennomsnittlig har 10 eggløsninger i året, altså ikke 12! Så vi må nok påregne litt tid. Så vær tålmodig, du er fremdeles fersk i faget, og 80% (?) blir gravide i løpet av første året.

Skal følge med i dagboken din (regner med hete beskrivelser om når dere lager barnet! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått bryllup, og velkommen som dagbokskriver - igjen :wink:

Synes tittelen på dagboka di er så fin jeg, og jeg håper det ikke går alt for lang tid før det klaffer og :babysmokk: er på plass i magen!

Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni, min dagboknabo!

Gratulerer med prøverdagbok!

Håper den går over til å bli en graviditetsdagbok om ikke altfor lenge...

Jeg har forresten bestemt meg for å ikke starte prøverdagbok.

Siden jeg, som du vet, inntil helt nylig jobbet på en fødeavdeling her i Oslo (og det er jo ikke så mange av dem) og jeg nå skal jobbe på et forskningsprosjekt noen gravide her kanskje skal være med i, føler jeg at det ville ha blitt feil.

Jeg ville ha vært redd for å kjenne igjen personer, både personer her inne og personell som blir omtalt.

Jeg hadde ikke vært komfortabel med det, så jeg får klare meg uten.

Men jeg skal følge med i din!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så mange hilsner! En del nye fjes også, kjempe gøy :hoppe:

Jeg må vel nesten bare innstille meg på at det kan ta lang tid, men jeg vil ikke det! Jeg vil være blandt de som det klaffer for ganske kjapt, men man må jo være realistisk..Uff, jeg synes så innmari synd på alle de som strever så lenge for å bli gravide, synes det er urettferdig jeg :cry:

Vi fant ut i går at jeg skulle kjøpe eggløsningstest, så får vi se om den stemmer overens med ladycomp`n min! Håper det, da vet jeg i allefall at jeg kan følge den! Men det er jo fint med litt kos :kline: uansett da!! Merker stor forskjell fra jeg gikk på p-piller til nå..Nå har jeg jo faktisk lyst og nyter det!! :sjarmor:

9na, skjønner deg veldig godt! Selvom det hadde vært kjempe koselig å følge deg! Håper det klaffer for dere etterhvert også, når dere får begynt prøvingen! For det kom til å drøye litt alikevel ikke sant?

Klem fra en verpesjuk juni04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg gidder å bruke penger på sånne tester ennå jeg. Hadde kanskje vært greit for å se om eggeløsningen er når jeg tror, spesielt siden syklusen har vært litt merkelig! Tja, jeg får se..Tror kanskje jeg har greid å roe meg ned litt, håper hvertfall det har skjedd noe innen jul!

Dårlig humør i dag. Dritt dag! Vil aller helst være hjemme og ikke her på jobb hvor nesten alle har ferie! Og jeg ikke får tak i de jeg må ha tak i for å få gjort jobben min :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

.... skjønner godt at du blir lei, ja. Og jul er en grei tidsramme, er det ikke det da? Da forventer du i hvert fall ingenting de første månedene, og det er viktig, tror jeg!

Du skal se at det ordner seg fortere enn du tror, vennen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også det skal skje noe innen jul.

Innen den tid er det ikke annet å gjøre enn å kose seg ekstra med rødvinen, for det kan plutselig bli lenge til neste gang!

Kommer til å savne å ta et glass innimellom, jeg.

Men det er det helt sikkert verdt!

13 dager til IKM!

*trom, trom, trom på bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kommer jeg til å savne også! Men det er nok helt sikkert verdt det :wink:

Jeg er i pp2, dag 4 og jeg venter spent på eggløsning! Jeg leste et sted at hvis man hadde hyppige samleier og orgasmer, så kunne det føre til eggløsning!! Ja, ja ikke vet jeg! Mye rart man får med seg gitt :-? Det beste er vel å ikke tenke så mye på det, det skjer når det skjer uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Første gang jeg har fått kommentarer på jobb at jeg er fint kledd :hoppe: Føler meg litt stilig også da! Har olabukse, hvit skjorte og sånn "Chanel" jakke og svarte høyhelte, spisse sko...Flere som har kommenterte det!! Til og med litt eldre menn :o Trodde ikke de la merke til sånt jeg!!

Moro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kommentarer liker vi ja :wink:

Har også hørt det at hyppig sex kan føre til el altså, så da vet du hva dere har å gjøre fremover :sjarmor:

Var og myste litt i bryllupsdagboken din, for en fantastisk fin katt du har (fine dere og bryllupskaken også selvfølgelig) Nesten på en prikk lik katten min som reiste til de evige jaktmarker på mandag, hun var bare i litt rundere på midten :roll: Gi ham en stoooor kos fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Skjønner godt at du har lyst til å sjekke når EL er, men jeg tror det kan være lurt å vente litt for å se om syklusene stabiliserer seg - så slipper du å bruker flere tester enn høyst "nødvendig". Uansett - lykke til (og kos deg :wink:) med prøvingen, sommermånedene er jo de aller mest fruktbare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et skikkelig classy antrekk - kjekt med hyggelige kommentarer (og greit å få en bekreftelse på at de ikke er helt blinde :Hehe: )!

Ang. testing i syklusen så syntes jeg at Persona-testpinnene var så rimelige at det var helt kurant å sløse bort 130 kr pr. 1-2 syklus (8 testpinner) for å kartlegge EL. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, Bizzy, Moonchild og Veronal!

Tror jeg dropper El tester foreløpig, bare håper syklusen min har stabilisert seg. Så jo bra ut denne måneden. Tenkte kanskje vi kunne prøve sex annen hver dag denne syklusen :kline: burde jo treffe en eller annen gang da!! Hvis det ikke skjer noe i neste 2-3 måneden, så kan jeg jo prøve sånne El tester, bare håper jeg har EL :-? Har jo hatt litt smerter når jeg har trodd El har vært der, håper det stemmer..

Dette er hvertfall en veldig spennede tid føler jeg! Snakket litt med mannen og det virker nesten som om han er mer klar for barn enn meg, det hadde jeg ikke trodd! Eneste han tenker på er at vi har dårlig råd!! Men vi tjener da rundt 600 000 tilsammen og det er vel ikke så verst..?Man prioriterer vel helt anderledes når man får barn, så jeg tror nok det ordner seg jeg :Nikke:

Hm, lurer på om jeg skal reise hjem snart jeg eller kanskje ta en tur på Sandvika sentret! Uff, litt dårlig arbeidsmoral for tiden :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok faktisk en runde med EL-tester i forrige måned bare for å SJEKKE - og EL stemte med EL-smertene mine... Men jeg er fortsatt litt flau over at jeg var så utålmodig at jeg måtte undersøke i PP2. :oops: Og har derfor ikke skrevet om det i boka mi... Dyrt er det, og. Stolte nemlig ikke helt på at jeg klarte å lese av disse persona-testene på riktig måte. Selv om de er nesten halve prisen og flere tester.

Annenhver dag er vel det optimale, så slipper du også "gnagsår"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...