Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Å så spennende å lage barnerom!!! Det vil jeg og!! men jeg har jo ingen ekstra rom for øyeblikket. SÅ gøy å bare innrede og dekorere et rom som skal være baby sitt. Kjempe søtt!! masse lykke til!! Må få høre hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har kjempe lyst til å gjøre det!! Mannens kommentar var: "Det er vel ikke så mye styr, annet enn å sette inn en barneseng der" :roll: Hva vet vel han!? Må jo gjøre litt mer ut av det da!! Data`n står inne der også og det får den fortsette med! Men jeg vil da gjøre det så fint som mulig inne der! Nå er det bare et stort roterom!! Ja, ja..Godt vi har god tid!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, jeg surfet litt inne på Finn.no og fant dette! Jeg elsker jo Ole Brum og har sett på dette barnesete for leeenge siden! Vi kan vel nesten ikke kjøpe noe sånt ennå!! Men jeg har så lyst på den :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ...så koselig...det er så utrolig morsomt å innrede!! Dere må kose dere skikkelig med det!! Barnesetet var skikkelig søtt altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... så flott et barnesete, Ole Brumm er jo bare skjønn :-)

Gleder meg til å ordne barnerommet jeg også, er jo et morsinstinkt å drive med redebygging.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Brumm er så koselig. Har falt helt for Tussi jeg, og har alt kjøpt både plakat, pute og bamse med Tussi til babyen....Frisker opp litt på barnerommet. Regner med at det drukner i bamser til slutt :ler:

For en dustete lege du har :evil: Få sjekka for svangerskapsdiabetes på fødeavdelinga. Der tar de noen prøver for å finne ut dette. Og viser det seg at du har det får du ekstra oppfølging derifra. Trenger jo ikke å være noe spesielt heller da. Selv har jeg hatt kun negative urinprøver gjennom hele svangerskapet og min jordmor synes ikke det er noe merkelig i det hele tatt. Synes det er flott hun.

Lykke til med dustelegen :-x

*hadde byttet jeg - for husk, du har rett til å dra til legen i arbeidstiden*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig skjønn bilstol da :ler: Ole Brumm er bare best!

Syns den legen din høres teit ut.. Du kan ikke skifte da? Det er jo rimelig unødvendig å gjøre deg bekymret før det er grunn til det :evil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille jenter :klem2:

Jeg snakker litt med jordmor på torsdag tenker jeg og hører hva hun mener! Kanskje det er en lege på helsestasjonen der?! Har time her nede den 6. september, tror ikke jeg kommer til å gå dit før! Da kommer jeg også til å fortelle hva jeg synes om fremstillingsmåten dems!!

Får bare mer og mer lyst på det barnesete! Men mannen gadd ikke kjøre helt til Halden for å kjøpe det!! Vet de har hatt det på Torshov bilrekvisita, får sjekke om de har det ennå! Sikkert ikke.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! :o Jeg vil også ha sånt sete!!!! Har vært Ole Brum-fan i mange år jeg!! Og bare venter på å kunne overøse mitt eget barn med Ole Brumm-ting!!! Vårt barnerom kommer til å bli rene Hundremeterskogen!! :sjarmor:

Men først må jeg vel ha en spire i magen.... :-( Sukk!

Du er heldig du Juni04 som kan planlegge barnerom!! :-) Og jeg håper at den prøven egentlig er helt grei, at det ikke er noe galt. Men den legen virket litt håpløs, kanskje du virkelig skal vurdere å bytte? Eller satse på å bare bruke jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått det sete på hjernen...Hm, får ringe litt rundt å høre!! Ellers får dere bare si i fra hvis dere vet om noen som har det..

Håper snart det kommer en liten en til deg også, Engel! Så du får startet på hundremeterskogen din :wink: Blir nok en del Ole Brum ting på barnerommet hos oss også!! Jeg kjøpte en Ole Brum figur i Sverige for sikkert 3 år siden og endelig får jeg brukt for den!! Pluss at jeg har flere bamser med både Ole Brum, Nasse Nøff og Tussi!! Dilla jeg?! Neida.. :oops:

JEG VIL HA DET SETE!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten full samling med alle dyrene fra Hundremeterskogen i kosedyrfomat. Mangler bare ugla. Har til gjengjeld en tigergutt som hopper og sier wohohoho :ler: Burde bli populært for småfrøkner det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig søtt det sete!! du fikk i allefall meg til å begynne... :wink: Så nå har jeg trålt de sidene i håp om å finne noe gøy. Og her var det mye... Kjøp det sete du, eneste er jo hvis du venter to spirer, men da er det vel bare å kjøpe ett til??? :sjarmor:

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo koselig for babyen at det er masse bamser som venter på den, da!

... både sambo og jeg har spart på masse bamser som våre barn (hvis vi kan få) skal få arve. Det er koselig, synes jeg!

Og hvis han derre mannen din ikke gidder å kjøre til Halden, så får du kjøre dit selv! Sånn jåleri, a gitt! :wink:

Utstyr må dere jo kjøpe etterhvert likevel, så du kan jo like gjerne begynne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke gå hos både lege og jordmor vet du..jeg gikk kun til jordmor hele tiden og det fungerte bra for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Fant et sete til på Finn.no som er litt nærmere! Men jeg ringte Torshov og de hadde igjen et sete..Jeg ringte mannen min og han mente jeg ikke burde kjøpe det ennå, fordi jeg pleier og ombestemme meg ørten ganger! Og at jeg sikkert fant et finere og billigere et senere! Men jeg har jo siklet på dette i sikkert 2 år og da mener jeg at jeg burde få kjøpe det nå! Samtidig får jeg jo litt dårlig samvittighet når mannen ikke er enig!!

Meta-Jeg kjøpte Tigergutt som synger og danser når jeg var i Canada for 2 år siden! Måtte ha Tussi også, for han var så bedrøvet og lei seg at jeg fikk nesten tårer i øynene av å høre på han! Synes Ole Brum og vennene hans er helt nydelig jeg!!

Tror jeg kjøper setet jeg!! Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe nytt..Det var satt ned fra 1699,- til 1299,- og brukt kostet det 800kr! Skal jeg kjøpe brukt må jeg i tillegg ut på halvannen times kjøretur, tror ikke jeg gidder det for å spare 500kr!! Får ta en ekstra diskusjon med mannen i kveld og så ringer jeg evt. og holder det av i morgen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var det kommet hilsen fra lmari og Kipa også!!

Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn hengekøye til bamsene! Det er sikkert kjekt..Det er jo koselig med masse bamser! Jeg har hatt dilla på det og har ganske mange, de må jo den lille få!!

Kipa-har mest lyst bare til å gå hos jordmor! Men hvis de er litt bekymret for helsen min, så er det kanskje greit å være hos lege også? Finner ut litt mer på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen smart med en sånn hengekøye!! (er også svææært glad i kosedyr..og har allerede en ganske stor samling som skal overrekkes...)

Helt enig med deg ang. barnesetet forresten..når det ikke er mer å spare på å kjøpe det brukt...så hadde jeg også gått for det nye!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte innover i dag ringte de fra legesentret og ville at jeg skulle komme innom for konsultasjon! Jeg fikk en klump i magen, for jeg har liksom prøvd å unngå dem..

Jeg kom meg altså inn dit og de hadde fått evalueringen fra ernæringsfysiologen og skulle snakke om den. Jeg nevnte urinprøven og sa at det er flere som har hatt positiv test uten at det hadde vært noe!! Hun sa at med min kroppsfasong og vekt og hennes 12 års erfaring på sykehus, så satte hun likhetstrekk mellom den og svangerskapsdiabetes! Men visst jeg var bevisst på kosthold og mosjon, kunne vi klare å kvitte oss med den. Hun ville bare være til hjelp for meg og ville at jeg skulle komme dit en gang i måneden! Og prøve å ikke gå opp i vekt jeg måtte komme innom å låne gåstavene hennes. For mosjon var kjempe viktig!!

Tror jeg bare må bite i det sure eple og ta i mot hennes hjelp. Det virker som om hun vet hva hun snakker om og at hun vil gjøre det lettest mulig for meg å få et fint svangerskap! Jeg orker ikke at det skal bli mye ekstra med insulinsprøyter etc. Får snakke litt med jordmor om det i morgen og høre hva hun sier. Jeg må også bestille time på sykehuset for å ta blodprøver og sukkerbelastningstest...

Skulle bare ønske jeg aldri hadde blitt overvektig.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...