Gå til innhold

Married with children..


April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsner jenter og for at du dytter meg, Madden :klem2:

Jeg har det bare bra egentlig! Er ikke så veldig kvalm lenger, men forferdelig trøtt :sove: Tok meg fri både fredag og i går..Nå var det endelig litt å gjøre igjen på jobb!!

På lørdag leide vi Paycheck og Kill Bill vol.1. Paycheck var ganske bra, men Kill Bill var jo litt teit egentlig! Så mye blod :-? Synes det ble litt for dumt jeg!

I morgen reiser vi og henter bilsete! Jeg har begynt å få litt angst for at det ikke er noe baby der lenger..Siden jeg ikke er så kvalm mener jeg! Hm, kanskje jeg burde spurt om det hos jordmor! Kanskje hun kunne hørt om det var noe hjertelyd der, eller er det litt tidlig?

Har ennå igjen to gode venninner som ikke vet at jeg er gravid. Vil så gjerne si det til dem ansikt til ansikt. Snakket med hun ene i går og da spurte hun hvordan det var på babyfronten, jeg bare pratet det bort egentlig! Så jeg får prøve å treffe henne en dag denne uken, vil jo så gjerne fortelle henne det snart!! Og hun andre..

Sendte sms til mannen i går Elsker deg masse og da kom det svar tilbake Ikke så mye som jeg elsker deg SUKK.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å bagatellisere Juni..men det er ganske normalt å føle det slik...litt småpanikk for at noe har endret seg...Alt er bra med deg..og du er jo fortsatt trøtt!!det er jo et velkjent graviditetssymptom!:D

Godt dere er så forelsket om dagen.. :hjerter: Blir helt inspirert jeg!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig å kunne inspirere litt, Madden!! Jeg er veldig glad i han og har en sånn beruset følelse inni meg hele tiden!! Herlig...

Jeg blir bare så skremt av å lese om alle som mister og tenker hvorfor skal jeg være så heldig at dette går bra! Snakket med en venninne i går og da hadde søskenbarnet hennes mistet! Hun hadde gått 5 dager på overtid og kjente plutselig ikke liv lenger og da var han død. Hun måtte føde vanlig og venninnen min hadde vært i begravelsen, en bittelite kiste :cry: Uff, så trist!!

Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra! Og jeg håper jeg får ultralyd hos legen i uke 12, så jeg kan få se at det er liv der..

8+2 i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet godt hvordan du har det. Man leser eller hører om mange skrekkopplevelser, men husk at det er skjelden slikt skjer.

Jeg har nesten ikke vært kvalm eller hatt noen symptomer i det hele tatt, og jeg var også veldig redd for at det ikke var liv, men i går hørte jeg hjerteslagene.. :hjerter2: . Veldig uvirkelig! Jeg er sikker på at alt står bra med din/dine...( :wink: ) også.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nede å avbestilte timen min hos legen i stad. Ser ingen grunn til at jeg skal dit allerede på mandag, siden jeg var der sist uke! Da kan jeg heller svippe innom med en urinprøve. Bestilte time hos gynokologen for ultralyd. Skal dit 23. september! Gleder meg!! Da er jeg nesten 12 uker på vei..Men hun legedama kaller meg sikkert inn før den tid! Jeg har ikke vært nede og lånt gåstavene heller. Kommer til å si at jeg trener hjemme, orker ikke ha henne hengende over meg egentlig!! Men da MÅÅ jeg bare begynne å gå eller sykle!!

Ser ut til at lillesøsteren min kommer oppover når jeg har ferie, det blir koselig! Pappa snakket om at stemoren min kunne kjøre henne et stykke oppover og så kunne jeg kjøre i møte med dem..Akkurat som om jeg gidder å møte stemoren min allerede!? Nei, tror ikke det!! Så jeg tror mamma og stefaren min kommer til å møte dem..Håper bare det går i orden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ville bare stikke innom for å ønske deg en god dag!! Tenk at du snart skal på UL....det blir spennende for dere!! skal pappa'n være med?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa`n skal hvertfall være med på den vanlige på sykehuset. Har egentlig ikke spurt om han vil være med på den jeg skal ha hos legen! Hvis han vil det, så skal han gjerne få være med! Men han har litt angst for alt som gjør at han må ta fri i arbeidstiden..Hvis han fremdeles jobber innafor da, så er han jo ikke mer enn 15 minutter unna meg og det burde jo gå!! Får høre hva han vil..

Ha en fin dag du også, Madden! Vi skal hente barnesete :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe sete gitt..De hadde bare det som var for større barn, så de hadde vel misforstått meg da :-? Og jeg som gledet meg sånn til å få det!

Ja,ja, det er jo ingen hast! Lurer på om de ikke hadde et med Ole Brum på Barnevognhuset Rudo..Kan jo kikke der etterhvert!

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kommer meg ut mer, har ennå ikke begynt å bevege meg!! Dette er altfor dårlig! Jeg har vært grusomt sløv med maten også etter at jeg fant ut at jeg ikke hadde diabetes!! Kjempe smart..Nei, her må det full skjerpings til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni04. (har sendt deg PM)

Så synd med barnesetet da... du finner sikkert noe passende et annet sted... Du har i allefall god tid.

Du får prøve å komme deg ut en liten tur hver dag... det er ikke mye som skal til... bare 20-30min spaser tur hver dag, er veldig mye hjelp...! Det er første gangen som er vanskeligs... etter det blir det bare lettere og lettere!

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Heia Juni, heia Juni* Haaper du kommer i gang snart, det er faktisk deilig aa bevege seg litt (og deilig etterpaa - man faar saa god samvittighet!). Men jeg burde ikke snakke - har ikke faatt trent paa noen uker selv. Fikk gaatt en del i Yorkshire, men naa som jeg er tilbake paa jobb er det verre....

Haaper du har en fin dag saa langt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du skulle prøve gåstaver? Jeg vet flere som synes det er topp å gå tur med dem. Håper du finner motivasjonen til å trimme snart. Jeg vet godt hvor vanskelig det er (som har vært støttemedlem på SATS 1 år nå, og som ikke engang greier å avslutte medlemsskapet :roll: )

Har du ingen naboer eller venninner i nærheten som også vil gå tur? Det hjelper ihvertfall :wink:

Ønsker deg lykke til, og en fin dag videre! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen, jenter :-)

Jeg har en mann som kan være med å gå..Han har vel snakket om å komme seg i form til elgjakten, men ting tar tid gitt :roll: Så vi har egentlig ingen unnskyldinger for ikke å komme oss ut å gå!! Det er bare det at sofaen og tv frister så mye mer :oops: Men nå er det jo egentlig deilig å være ute, frisk og god luft!!

::sparke-seg-bak-smiley::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni

Tusen takk for koselig gratulasjon i min tråd!!Er kun i uke 6 så går litt stille i dørene fortsatt. Var hos legen i går, og så det lille hjertet slå. FIkk også med bilde hjem. det var kos. Gleder meg til de neste 6 ukene er ferdige og jeg er litt mer safe, og kan fortelle alle om det.

Kos att vi begge ble gravide på 1. forsøk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Komme seg i form til elgjakten? Jøss, jeg har alltid trodd at elgjakt (og jakt generelt) besto av kaffedrikking og venting. :ler: Man lærer så lenge man lever. :ler:

Ha en fin torsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid god hjelp i å være to!! dere kan jo motivere hverandre!! Er så enkelt med gode forsetter...bare så utrolig vanskelig å holde dem!! Men noe mosjon er bedre enn ingenting...10 minutt ut i verden og 10 minutt tilbake...eller noe sånt..Syns å huske en dum dame på Grete Roede kurs sa noe sånt...Setningen har hjulpet meg endel..så den var nok ikke så dum...Det blir litt mer overkommelig på den måten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flylady har et godt tips til hvordan man kan komme seg ut. Les mer her.

Timer trikset er veldig lurt, har brukt det masse, både da jeg studerte og skal gjøre ting jeg ikke vil. Bruk mobilen og sett alarmen på.

(Jeg er forresten mye inne på disse sidene, bl.a. har jeg et kjøkken jeg kan lage mat på nå etter å ha fulgt baby-steps lenge. Og når svigers kommer på besøk i morgen slipper jeg å bruke hele dagen i morgen på å rydde, det ser allerede ganske greit ut hos oss. og jeg er en VIRKELIG rotekopp, bare så det er sagt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går' date=' og så det lille hjertet slå. FIkk også med bilde hjem. det var kos.[/quote']

Åh, så herlig!! Sånn vil jeg også ha!! Har så veldig lyst til å høre hjertelyden jeg også! Er livredd for at noe er galt og at den lille ikke lever inni meg lenger. Og da hadde jeg i allefall roet meg litt, hvis jeg fikk høre den lyden...

Kanskje jeg skal tusle ned til legen en tur nå å spørre :-?

Veronal: :ler: Det er nok mye gåing også, mannen pleier som regel å gå ned 5-6kg hver jakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...