Gå til innhold

Er jeg ekkel som dusjer annen hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver andre dag er heeeelt innafor. Dusjer ikke oftere selv, heller opp mot hver tredje. Oftere kattevask/bytte tøy. Vasker håret omtrent hver 4-6 dag, og nei, det blir ikke fett (blir derimot fett om jeg vasker det hver andre dag).

Skal dog sies at jeg dusjer oftere om jeg har/skal ha sex samt etter trening.

Enig :)

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så din påstand er at om man tar et bad to ganger i året (!), samt klutvask innmellom (det er oppgitt i innlegget jeg refererte til) så lukter meg ikke?

Min påstand er at det etterhvert blir en blanding av svette, urin, tåfis, gammelmannslukt og noe emment, ubeskrivelig - og ekkelt.

Du får leve videre i din eventyrverden. Sånne mennesker nytter det ikke å argumentere med.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Innlegget du refererte til var mitt, og jeg skrev "ellers", ikke innimellom. De vasket seg såklart med klut og vann hver eneste dag. Da lukter man ikke.

Anonymous poster hash: b947b...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun var lesbisk ;)

Anonymous poster hash: e7f84...718

Sliter du med argumentene dine nå eller?

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget du refererte til var mitt, og jeg skrev "ellers", ikke innimellom. De vasket seg såklart med klut og vann hver eneste dag. Da lukter man ikke. Anonymous poster hash: b947b...b60

Man lukter om man ikke vasker seg med kluten over hele kroppen (og det tviler jeg på at de gjorde). Folk luktet mer i gamle dager. Kluten ble ofte brukt flere ganger, noe som førte rompebakterier til ansikt og urinveier (og ga infeksjoner), og man dro mer eller mindre bakteriene rundt i stedet for å bli ren.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter du med argumentene dine nå eller? Anonymous poster hash: e5d46...099

Det er ikke et argument, det er en antakelse. Sliter du selv?

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "liket" denne ved en feil :)

Jeg merker ganske mange mennesker som lukter svette på bl.a offentlig transport. Trolig er det noen av dem som tror de selv ikke svetter og lukter. De tror de er en spesiell genetisk variant - en slags luktfri mutant.

Så latsabber, kom dere inn i dusjen én gang i døgnet - det er jammen ikke for mye forlangt av normalt oppegående (?) mennesker i 2014!

Anonymous poster hash: e7f84...718

Haha i alle dager.. Forlange? Vet du noe som helst om personlig integritet du eller? At folk bestemmer over seg selv og at du ikke har noe med å forlange når andre skal dusje?

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke et argument, det er en antakelse. Sliter du selv?

Anonymous poster hash: e7f84...718

Du som sliter tydeligvis med å forstå at mennesker kan gi hverandre komplimenter og lure på hva parfymen heter uten å være lesbisk ;) jeg bor i storby, der ingen kjenner ingen. Normalt å henvende seg til fremmede her :)

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som sliter tydeligvis med å forstå at mennesker kan gi hverandre komplimenter og lure på hva parfymen heter uten å være lesbisk ;) jeg bor i storby, der ingen kjenner ingen. Normalt å henvende seg til fremmede her :)Anonymous poster hash: e5d46...099

Jeg bor i Oslo, og her er det unormalt å henvende seg til fremmede for å si at de lukter godt. Spør om du ikke forveksler landsbygda med en storby.

Anonymous poster hash: e7f84...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha i alle dager.. Forlange? Vet du noe som helst om personlig integritet du eller? At folk bestemmer over seg selv og at du ikke har noe med å forlange når andre skal dusje? Anonymous poster hash: e5d46...099

Når lukten går ut over andre, burde man nesten fått hjemmesykepleie. Da sliter man tungt med motivasjonen og selvrespekten.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, og her er det unormalt å henvende seg til fremmede for å si at de lukter godt. Spør om du ikke forveksler landsbygda med en storby.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Jeg bor i Trondheim, så da opplever vi nok forskjellige ting på bussen og ellers i offentligheten, du. Evt er det annerledes her enn i Oslo. Jeg opplever til stadighet at folk henvender seg til meg og jeg henvender meg til andre, for å spørre om ting etc. Og nei jeg tror nok ikke folk ville henvendt seg til meg dersom jeg hadde stinka slik du skal ha det til.

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når lukten går ut over andre, burde man nesten fått hjemmesykepleie. Da sliter man tungt med motivasjonen og selvrespekten.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Jeg vet om folk som dusjer hver dag og er grundige med hygienen men som fortsatt lukter svette. Så da får du bare ta over som den nye Erna Solberg og bevilge hjemmesykepleie til alle du mener burde dusje oftere (dvs halve Norge).

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om folk som dusjer hver dag og er grundige med hygienen men som fortsatt lukter svette. Så da får du bare ta over som den nye Erna Solberg og bevilge hjemmesykepleie til alle du mener burde dusje oftere (dvs halve Norge).Anonymous poster hash: e5d46...099

Når man leser denne tråden får man i alle fall inntrykk av at det er en del ressurssvake individer som hadde trengt litt veiledning og oppmuntring for å ta seg en dusj regelmessig, ja (de som dusjer tredjehver dag og sjeldnere). Det er neppe halve Norge, men kanskje halvparten i denne tråden.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt å ikke dusje hver dag? Hvis vi ikke snakker om noen som er utrolig aktiv eller har en eller annen helsemessig grunn til å måtte dusje daglig, så er det kanskje på sin plass å innrømme at problemet ligger hos en selv, ved en sånn tankegang? Og ikke hos de som dusjer sjeldnere.

Det er heller ikke særlig miljøgunstig å dusje hver dag.

Anonymous poster hash: d68d7...d04

Noen av oss sitter ikke på ræva i flere dager i strekk, og da blir man svett. Og det er naturlig å dusje da. Ikke gå rundt i sin egen svette som en annen gammel gris.

Anonymous poster hash: 6147d...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker ganske mange mennesker som lukter svette på bl.a offentlig transport.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lukter det svette av 39% av de du møter ute i offentligheten?

Anonymous poster hash: b8c94...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ganske mange mennesker som lukter svette på bl.a offentlig transport. Trolig er det noen av dem som tror de selv ikke svetter og lukter. De tror de er en spesiell genetisk variant - en slags luktfri mutant.

Så latsabber, kom dere inn i dusjen én gang i døgnet - det er jammen ikke for mye forlangt av normalt oppegående (?) mennesker i 2014!

Anonymous poster hash: e7f84...718

Hvordan vet du at de som lukter på bussen dusjer annehver dag og ikke sjeldnere? Kanskje det er derfor de lukter, fordi de ikke dusjer så ofte som annenhver dag?

Eller hvordan vet du at noen av disse folkene ikke allerede dusjer hver dag? Det er fint mulig å dusje hver dag, ha på rene klær, og likevel lukte før det har gått et døgn.

Du driver jo bare og antar ting utifra dine egne fantasier. "Han lukter vondt, så han dusjer nok annenhver dag eller sjeldnere. Hun lukter ikke, så hun dusjer nok hver dag". Du har jo ikke noe grunnlag, whatsoever, til å vite hvor ofte eller sjelden folk på offentlig transport dusjer! Derfor kan du IKKE, på noen som helst måte, konkludere med at daglig dusj er best.

Sorry for at jeg ødelegger illusjonene dine. Får bare håpe du ikke driver forskning, for evnene dine til å trekke riktige konklusjoner utfra observasjoner er elendig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at de som lukter på bussen dusjer annehver dag og ikke sjeldnere? Kanskje det er derfor de lukter, fordi de ikke dusjer så ofte som annenhver dag?

Eller hvordan vet du at noen av disse folkene ikke allerede dusjer hver dag? Det er fint mulig å dusje hver dag, ha på rene klær, og likevel lukte før det har gått et døgn.

Du driver jo bare og antar ting utifra dine egne fantasier. "Han lukter vondt, så han dusjer nok annenhver dag eller sjeldnere. Hun lukter ikke, så hun dusjer nok hver dag". Du har jo ikke noe grunnlag, whatsoever, til å vite hvor ofte eller sjelden folk på offentlig transport dusjer! Derfor kan du IKKE, på noen som helst måte, konkludere med at daglig dusj er best.

Sorry for at jeg ødelegger illusjonene dine. Får bare håpe du ikke driver forskning, for evnene dine til å trekke riktige konklusjoner utfra observasjoner er elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor i Oslo, og her er det unormalt å henvende seg til fremmede for å si at de lukter godt. Spør om du ikke forveksler landsbygda med en storby.

Anonymous poster hash: e7f84...718

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er du ikke. Jeg dusjer selv hver andre til hver tredje dag. Ser ikke behovet for mer. Jeg vasker meg en klut, men ser ikke behovet for å faktisk dusje meg oftere, håret mitt har heller ikke godt av det.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer bare annen hver dag, og da vasker jeg meg nedentil + hårvask. Er jeg virkelig så ekkel som gjør det? Var en tråd her for en stund siden der brukere skreiv at det var ekkelt å ikke dusje hver dag. :sjokkert::ler:

Jeg føler virkelig ikke at det er nødvendig å dusje så ofte. Noen dusja til og med to ganger for dagen, og det synes jeg er å overdrive. Man blir ikke skitten så fort. Ærlig talt. Jeg bruker deodorant, og smører meg inn med body lotion hver dag.

Hva sier dere?

Anonymous poster hash: a745a...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer bare annen hver dag, og da vasker jeg meg nedentil + hårvask. Er jeg virkelig så ekkel som gjør det?

Anonymous poster hash: a745a...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...