Gå til innhold

Er jeg ekkel som dusjer annen hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dusjer ikke hver dag, men vasker meg selvfølgelig under armene og i skrittet og skifter undertøy de dagene jeg ikke dusjer.

Var sammen med en mann som ikke vasket seg hver dag, og det ble lite sex for å si det sånn, det luktet ikke så fresht der nede, fysj. Men jeg var ikke verre enn at jeg ba han vaske seg nedentil hvis han hadde planer om sex.

Selv om dere ikke lukter svette etter en dag uten dusj, så lukter det av underlivet, men det kjenner dere ikke selv. Viktig å dusje seg nedentil hver dag.



Anonymous poster hash: ea02d...060
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er ekkelt om folk dusjer bare annenhver dag og vasker seg resten, så fremt de har stillesittende jobber og null aktivitet ellers.

Selv dusjer jeg 1-2 ganger om dagen. 1 gang på morgenen og 1 gang med hårvask etter jobb. I løpet av en arbeidsdag vasker jeg i tillegg henda mine opptil 200 ganger. Sokker skifter jeg 2 ganger om dagen til vanlig og 5 ganger i løpet av en arbeidsdag.

Sønnen min har atopisk eksem, han blir bedre av en rask lunken dusj daglig (bruker ikke såpe hver dag )enn å dusje sjeldnere. Han trenger å få skylt vekk døde hudceller og støv fra hår og kropp, så dette er også individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er ekkelt om folk dusjer bare annenhver dag og vasker seg resten, så fremt de har stillesittende jobber og null aktivitet ellers.

Selv dusjer jeg 1-2 ganger om dagen. 1 gang på morgenen og 1 gang med hårvask etter jobb. I løpet av en arbeidsdag vasker jeg i tillegg henda mine opptil 200 ganger. Sokker skifter jeg 2 ganger om dagen til vanlig og 5 ganger i løpet av en arbeidsdag.

Sønnen min har atopisk eksem, han blir bedre av en rask lunken dusj daglig (bruker ikke såpe hver dag )enn å dusje sjeldnere. Han trenger å få skylt vekk døde hudceller og støv fra hår og kropp, så dette er også individuelt.

Vasker hendene 200 ganger? Så da bruker du 1,5 time av arbeidsdagen din til håndvask? Hvorfor bruker du ikke håndsprit?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke lukten og grisete fingre skal vaskes ikke sprites. Jeg er kokk.

[quote name="KG dama" post="14993560" timestamp="1409222481"

Vasker hendene 200 ganger? Så da bruker du 1,5 time av arbeidsdagen din til håndvask? Hvorfor bruker du ikke håndsprit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormor og farmor badet to ganger i året. Ellers ble det vaskefat med klut. Man MÅ ikke dusje Anonymous poster hash: b947b...b60

Om man vil lukte, kan man jo følge den oppskriften. Det er direkte ekkelt.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns svettelukt er den verste lukten, blir dårlig av lukten og hadde jeg fått ekkel svettelukt hverdag, hadde jeg dusjet hverdag (omså flere ganger om dagen), men jeg har ikke dette problemet. Jeg dusjer annenhver dag og jeg har ikke rukket å få svettelukt da heller, så nei, jeg vasker meg ikke med klut den dagen jeg ikke dusjer.

Anonymous poster hash: f1397...c3a

Samme her :)

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her :)Anonymous poster hash: e5d46...099

Jeg "liket" denne ved en feil :)

Jeg merker ganske mange mennesker som lukter svette på bl.a offentlig transport. Trolig er det noen av dem som tror de selv ikke svetter og lukter. De tror de er en spesiell genetisk variant - en slags luktfri mutant.

Så latsabber, kom dere inn i dusjen én gang i døgnet - det er jammen ikke for mye forlangt av normalt oppegående (?) mennesker i 2014!

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :)

Anonymous poster hash: e5d46...099

Jeg dusjer også annenhver dag og jeg har ikke noe svettelukt av meg, nesten ikke før jeg hopper i dusjer den dagen jeg dusjer heller. Jeg trener ikke og har ikke sex, så det er ikke noe behov for meg for å vaske meg hver dag :) skjønner at noen vil det/ har behov for det pga svettelukt, men da blir det innmari feil og nesten frekt å anta at alle som dusjer sjeldnere enn hver dag er ekle. De vet jo ingenting om hvordan andres svetteproduksjon og/eller hverdag er ;) det kan de snakke med en ekspert på området om fordi alle har faktisk VELDIG ulike svettekjertler akkurat som alt annet vi er ulike på. Jeg Melding 2/2: Jeg tenker hele tiden på alt det vonde og de som har såret meg. Kan ikke legge skjul på det mamma. Jeg selv har veldig lav svetteproduksjon sånn at deodorant nærmest er unødvendig, det ligger til familien. (men jeg bruker deodorant fordet pga jeg vil ha litt duft)

Anonymous poster hash: e5d46...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man vil lukte, kan man jo følge den oppskriften. Det er direkte ekkelt.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Sålenge man vasker seg så lukter man ikke. Det finnes folk som ikke har dusj vet du.

Anonymous poster hash: b947b...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge man vasker seg så lukter man ikke. Det finnes folk som ikke har dusj vet du. Anonymous poster hash: b947b...b60

Så din påstand er at om man tar et bad to ganger i året (!), samt klutvask innmellom (det er oppgitt i innlegget jeg refererte til) så lukter meg ikke?

Min påstand er at det etterhvert blir en blanding av svette, urin, tåfis, gammelmannslukt og noe emment, ubeskrivelig - og ekkelt.

Du får leve videre i din eventyrverden. Sånne mennesker nytter det ikke å argumentere med.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så din påstand er at om man tar et bad to ganger i året (!), samt klutvask innmellom (det er oppgitt i innlegget jeg refererte til) så lukter meg ikke?

Min påstand er at det etterhvert blir en blanding av svette, urin, tåfis, gammelmannslukt og noe emment, ubeskrivelig - og ekkelt.

Du får leve videre i din eventyrverden. Sånne mennesker nytter det ikke å argumentere med.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Nytter ikke å argumentere med sånne mennesker som deg heller tydeligvis. (Og nei jeg er ikke brukeren du refererer til over)

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å argumentere med sånne mennesker som deg heller tydeligvis. (Og nei jeg er ikke brukeren du refererer til over)Anonymous poster hash: e5d46...099

Gå og ta deg en dusj (i stedet for ei bolle)!

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden tar jo helt av. Jeg er ts forresten. :P
Takk til dere som ikke synes jeg er ekkel som dusjer annen hver dag! Jeg føler meg ikke særlig ekkel heller, bare sånn at det er sagt. Nå er det en dag siden jeg dusjet sist. Lukter jeg? Nei. :) Stinker jeg? Nei!



Anonymous poster hash: fcca7...68b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå og ta deg en dusj (i stedet for ei bolle)!

Anonymous poster hash: e7f84...718

Det kan du gjøre selv, siden du likevel bor i dusjen.

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden tar jo helt av. Jeg er ts forresten. :pTakk til dere som ikke synes jeg er ekkel som dusjer annen hver dag! Jeg føler meg ikke særlig ekkel heller, bare sånn at det er sagt. Nå er det en dag siden jeg dusjet sist. Lukter jeg? Nei. :) Stinker jeg? Nei! Anonymous poster hash: fcca7...68b

Du får prøve det en annen mente var tilstrekkelig: karbad to ganger i året, og klut resten :)

Da blir jo annenhver dag himmelen i forhold.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden tar jo helt av. Jeg er ts forresten. :P

Takk til dere som ikke synes jeg er ekkel som dusjer annen hver dag! Jeg føler meg ikke særlig ekkel heller, bare sånn at det er sagt. Nå er det en dag siden jeg dusjet sist. Lukter jeg? Nei. :) Stinker jeg? Nei!

Anonymous poster hash: fcca7...68b

Samme her, fikk faktisk kommentar fra en vidt fremmed på bussen i sted om at jeg lukter godt :D

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her, fikk faktisk kommentar fra en vidt fremmed på bussen i sted om at jeg lukter godt :D Anonymous poster hash: e5d46...099

Det kalles flørting (eventuelt deperat innpåslitenhet av en ensom stalker). Du lukter i følge denne tråden enda bedre om du lar være å dusje de neste 5-6 dagene.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles flørting (eventuelt deperat innpåslitenhet av en ensom stalker). Du lukter i følge denne tråden enda bedre om du lar være å dusje de neste 5-6 dagene.

Anonymous poster hash: e7f84...718

Åja, så du var der og observerte situasjonen også da eller?;) Nei, det var nok en jente som satt ved siden av meg som spurte hvilken parfyme jeg brukte. Tror det er flere her som burde fokusere mindre på dusj og mer på å vaske munnen sin i stedet :)

Anonymous poster hash: e5d46...099

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver andre dag er heeeelt innafor. Dusjer ikke oftere selv, heller opp mot hver tredje. Oftere kattevask/bytte tøy. Vasker håret omtrent hver 4-6 dag, og nei, det blir ikke fett (blir derimot fett om jeg vasker det hver andre dag).

Skal dog sies at jeg dusjer oftere om jeg har/skal ha sex samt etter trening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så du var der og observerte situasjonen også da eller?;) Nei, det var nok en jente som satt ved siden av meg som spurte hvilken parfyme jeg brukte. Tror det er flere her som burde fokusere mindre på dusj og mer på å vaske munnen sin i stedet :)Anonymous poster hash: e5d46...099

Kanskje hun var lesbisk ;)

Anonymous poster hash: e7f84...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...