lillemeg90 Skrevet 13. september 2014 Forfatter #341 Del Skrevet 13. september 2014 Hehehehe tror disse drømmene er et symptom ja men mener du rare drømmer generelt eller har du drømt om det å være gravid og fødsel? Drømmer selv veldig mye rart for tiden, senest i natt .... Ja er drømmer om graviditeten, men også andre rare drømmer! Klarer ikke å huske så mye av de når jeg våkner annet enn at de var veldig rare;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. september 2014 #342 Del Skrevet 13. september 2014 Så bra du fikk permisjon i helga, håper du klarer å samle litt krefter hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. september 2014 Forfatter #343 Del Skrevet 13. september 2014 Så bra du fikk permisjon i helga, håper du klarer å samle litt krefter hjemme! Takk! kjenner meg bedre i dag. Har mer krefter, og kjeder meg litt, det er et godt tegn når man kjeder seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. september 2014 #344 Del Skrevet 13. september 2014 Så bra Du får se en film med typen eller noe, sånn at du lader batteriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. september 2014 Forfatter #345 Del Skrevet 13. september 2014 I dag er ingen god dag. Sliter med vonde tanker. Ikke om baby, men om å være så sliten, utmattet og konstant kvalm. Jeg føler at jeg ikke har noe mer å gå på, og lurer pp hvordan jeg skla klare bare en uke til med dette. Kanskje fortsetter det en uke, en mnd, hele svangerskapet.. Er så lei av å ikke orke å sitte nede i stua mer enn en time før jeg må gå å legge meg igjen. Jeg føler jeg syter nå, men dette er virkelig noe av det tøffeste jeg har kjent på kroppen. Er så svimmel at jeg holder på å svime av bare jeg reiser meg opp, ig da har jeg vert forsiktig å tatt "ett nivå om gangen", reiser meg ikke opp fra liggende stilling akkurat... Synes også det er vanskelig å drikke så mye som jeg skal. Har vanskeligheter med å bare få i meg 1000 ml, og legene ønsker at jeg helst skal ha 3000 ml. Urinen er i det minste fin nå da, så virker jo som kroppen får det meste den trenger. Hjalp litt på å se et bankende hjerte, men når det er så lenge til så føles det litt uoverkommelig ut.. Dagens syteinnlegg fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 13. september 2014 #346 Del Skrevet 13. september 2014 Sender deg en god klem for den tror jeg du trenger nå! 💖 du må bare prøve å tenke positivt og se fremover. Jeg tror Positive tanker bidrar til bedring i kroppen også. Skjønner det er tøft, veldig tøft ... Det er synd du må få alt lissom ... Kunne gjerne tatt halvparten av kvalmen din - fordelt på to så skulle vi nok klart det 👍 men du må være sterk for den lille hjerteknuseren du har i magen. Og du, det er absolutt lov å syte og klage! Det er jo derfor vi har dagbok og hverandre 💖💖 håper morgendagen vil føles litt bedre for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 Forfatter #347 Del Skrevet 14. september 2014 Tusen takk dagen i dag føles litt bedre, håper bare det fortsetter slik utover dagen:) tror jeg skal prøve å sove litt mer slik at jeg ikke blir helt utslitt før kl 15 liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. september 2014 #348 Del Skrevet 14. september 2014 👍👍👍👍👍👍 godt å høre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 Forfatter #349 Del Skrevet 14. september 2014 Kanskje på tide å stå opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. september 2014 #350 Del Skrevet 14. september 2014 Hehe jeg lå faktisk i sengen til 13 i dag! Følte meg så Daff og trøtt! Men er ikke sånt lov av og tiø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 #351 Del Skrevet 14. september 2014 Det er jo søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 Forfatter #352 Del Skrevet 14. september 2014 Hehe jo, det må være lov når man produserer et lite menneske;) nå har jeg lagt meg igjen for en liten hvil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 Forfatter #353 Del Skrevet 14. september 2014 Ååååååå Kaizers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #354 Del Skrevet 15. september 2014 Da sitter jeg her på sykehuset og venter på legevisitten:) i rommet på siden av høres en sulten nyfødt, kjenner jeg får et lite sug i magen når jeg hører babygråten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #355 Del Skrevet 15. september 2014 Da blir jeg skrevet ut idag, men planen blir å komme to ganger i uka for påfyll:) synes det er helt ok, så slipper jeg å gå helt ned slik som forrige uke. I dag blir det en liter natriumclorid:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 15. september 2014 #356 Del Skrevet 15. september 2014 Det hørtes ut som en god plan og god løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #357 Del Skrevet 15. september 2014 Da var vi endelig uke 10! På vei: 10+0 Igjen til termin: 30 uker Neste kontroll: inn å få væskepåfyll på torsdag og oppfølgingstime på fredag hos legen:) Innkjøp: Ingenting. Kjønn: Vet ikke, men tror gutt. Utålmodig: Er utålmodig for å komme til uke 12, men etter det er det greit at det tar litt tid. Har mye å forberede meg til;) Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt! Vektøkning: - 4 kg Vann i kroppen: Nei. Melk i brystene: Er vel litt tidlig? Strekkmerker: er vel også litt tidlig. Hodet ned: For tidlig, er vel mest sansynlig all over the place;) på ul. Så låg hodet måt ryggen min Tungt: har vert vond i kroppen de siste dagene. Kynnere: Nei Hodet festet: Aaaalt for tidlig. Matkick: håpløst å finne noe som frister! Maten jeg får i meg må fister mye der og da, så er vanskelig å planlegge. Det som stort sett smaker ok alltid er kiwi. Plager: Kvalme og tretthet.. Humør: godt humør, stort sett:) Høygravid: Nei Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 15. september 2014 #358 Del Skrevet 15. september 2014 Gratulerer :-) !!!!! Enda nærmere den magiske grensen 12! Vedrørende navn er det veldig spennende. Vil dere vite kjønn? Vi har jentenavn klart, men det har vi hatt uavhengig av graviditeten. Guttenavn er litt mer usikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. september 2014 #359 Del Skrevet 15. september 2014 Hurra for 10 uker! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. september 2014 #360 Del Skrevet 15. september 2014 Endelig 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå