Mayami Skrevet 30. september 2014 #621 Del Skrevet 30. september 2014 Skal man ikke bruke eurax?! Har jeg ikke hørt.. Ikke at jeg er storforbruker, men det har sikkert forekommet i en eller flere av mine graviditeter... Jaja, satser på at det gær bra denne gangen også! Og det var en imponerende liste med symptomer! Bare å glede seg til urolige bein og halsbrann - der er jeg for tiden, og jeg vet ikke hva som er mest ubehagelig egentlig..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #622 Del Skrevet 30. september 2014 Urolige bein? Hva betyr det? Har gjennom hele mitt liv hørt at jeg hr urolige bein - men sikkert ikke samme betydning 🙈 senest under blodprøven i går hørte jeg det .... Hehe. Jeg tar med Meg alle symptomer så lengd dansebabyen min tar en vals for meg på fredag og i 6 Mnd til 👍👍👍😝😝👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #623 Del Skrevet 30. september 2014 Urolige bein? Hva betyr det? Har gjennom hele mitt liv hørt at jeg hr urolige bein - men sikkert ikke samme betydning 🙈 senest under blodprøven i går hørte jeg det .... Hehe. Jeg tar med Meg alle symptomer så lengd dansebabyen min tar en vals for meg på fredag og i 6 Mnd til 👍👍👍😝😝👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #624 Del Skrevet 30. september 2014 http://www.felleskatalogen.no/m/medisin/pasienter/pil-eurax-novartis-558873 Er visst ikke helt sikker forskning men allikevel ... Det minner meg forresten om et annet spm. Det er jo mye som man er usikker på og som fra år til år er delte meninger om gravide kan innta. Et eksempel er sushi! Jeg elsker sushi og det er virkelig Noe av det jeg savner mest!! Men for noen år siden skulle man ikke spise dette og nå i dag sies det at man kan spise det så lenge man unngår tunfisken. Vel så lenge det er delte meninger holder jeg meg unna. Dessuten er det jo delte meninger om sushi for ikke gravide også! Og man kan bli skikkelig dårlig! Tar ikke risikoen - men dypt savnet. Er det noe dere savner men som ikke er anbefalt ... Jo en ting til : salami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #625 Del Skrevet 30. september 2014 Ps jeg tar meg selv i å holde hånden over magen og over der jeg trør livmoren ligger. Jeg kjenner lette puff - dansebabyen eller innbilning eller luft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 30. september 2014 #626 Del Skrevet 30. september 2014 http://www.felleskatalogen.no/m/medisin/pasienter/pil-eurax-novartis-558873 Er visst ikke helt sikker forskning men allikevel ... Det minner meg forresten om et annet spm. Det er jo mye som man er usikker på og som fra år til år er delte meninger om gravide kan innta. Et eksempel er sushi! Jeg elsker sushi og det er virkelig Noe av det jeg savner mest!! Men for noen år siden skulle man ikke spise dette og nå i dag sies det at man kan spise det så lenge man unngår tunfisken. Vel så lenge det er delte meninger holder jeg meg unna. Dessuten er det jo delte meninger om sushi for ikke gravide også! Og man kan bli skikkelig dårlig! Tar ikke risikoen - men dypt savnet. Er det noe dere savner men som ikke er anbefalt ... Jo en ting til : salami! Ost! Jeg savner virkelig lørdagskos med ost, kjeks og vin! Nå er det egentlig ikke så nøye med den vinen den klarte jeg aldri å drikke et helt glass av lell, men osten.. den sliter jeg med til gangs. Jeg kan ikke engang gå forbi ostedisken i dagligvarebutikken min uten å stirre litt ekstra på de fantastiske ostene som bare ligger der for å friste meg Jeg har aldri vært superglad i sushi, men er veldig glad i maki. Det spiste jeg da jeg gikk med første, omnom kamskjell! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #627 Del Skrevet 30. september 2014 Ost ja !!!! Ååååå Muggost ååå savne. Elsker buffalo wings på fridays med den muggostdippen - men holder meg unna fridays nå av den simple grunn Eller det som bedre er : ost / kjeks / vin og sushi kveld ... Mmmmmm Må bare føye tiø at jeg savner dette men ville aldri aldri aldri byttet tilbake til det altså - bare for å ha sagt det "knis" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. september 2014 #628 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Ps jeg tar meg selv i å holde hånden over magen og over der jeg trør livmoren ligger. Jeg kjenner lette puff - dansebabyen eller innbilning eller luft? Du er vel altfor tidlig til å kunne kjenne bevegelser? Iallefall utenfor. Men er jo ikke uvanlig med mye luft Endret 30. september 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cutielash98 Skrevet 30. september 2014 #629 Del Skrevet 30. september 2014 Eller det som bedre er : ost / kjeks / vin og sushi kveld ... Mmmmmm Kjeks før eller etter sushi, høres grusomt ut for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 30. september 2014 #630 Del Skrevet 30. september 2014 Ost, ja! Har sagt at jeg skal ha med brie på fødeavdelingen... Og spekeskinke på knekkebrød sammen med kremost og avocado! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #631 Del Skrevet 30. september 2014 Avokado!!!! Kan man ikke spise det ??????? Hjelp det har jeg spist masse av ! 😱😱😱😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 30. september 2014 Kjeks før eller etter sushi, høres grusomt ut for min del. Heldigvis - hver sin smak👍 så bare for meg den optimale jentekvelden med sushi tiø "middag" og ost kjeks og vin til etterkos. Yummy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #633 Del Skrevet 30. september 2014 Je aner ikke hva som skjedde nå egentlig .... Har et bekjentskap av oss, dvs det er mannen sine venner. Jeg haf bare møtt de en gang eller noe. De fremstår Så lykkelige og som den perfekte familien! Barn nummer en kom som bestilt og må venter de barn nummer to. Dette måtte jo selvfølgelig mannen si i stad. Han bare : X og x venter en gutt i mars måned da, de la det ut på Facebook. Også viste han meg mobilen med bilde av det lykkelige paret med bilde av ultralyd og baby. Jeg responderte : så fint for dem da! Også raste verden min sammen og jeg endte opp grinende på badet og rett i seng ..., kan ikke helt forklare den reaksjonen men .... 😱😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 Forfatter #634 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg fant en video hvor magen tydelig rørte på seg i uke 13 - selvfølgelig finner jeg den ikke igjen Har også Googlet meg frem til at avokado er trygt. Det er faktisk anbefalt fordi det inneholder folic. Pheeeeew det var bra for da er frokosten min imorgen reddet. Dilla på ost Og avokado og kjøpte det senest i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. oktober 2014 #635 Del Skrevet 1. oktober 2014 For alt du vet friker den damen også ut over manglende symptomer, for mange symptomer, for lite bevegelse eller manglende kvalme akkurat som alle oss andre! Må passe på å ta bilde når alle ser lykkelige ut, vet du! Men jeg forstår reaksjonen din på en måte. Selv om dere er heldige nå og alt ser ut til å gå fint, så har dere slitt lenge og vært gjennom mye for å komme dit. Når noen tilsynelatende får til alt på første forsøk og i tillegg ser ut til å "nyyyyyyte svangerskapet" (som jo er det man skal gjøre, i følge alle andre) så er det ikke så rart at det vekker litt merkelige følelser i en allerede hormonell kropp! Ta det som enda et symptom! Utolige bein er det jeg kaller følelsen av å MÅTTE røre på beina, spesielt etter jeg har lagt meg om kvelden. Har det av og til til vanlig også, men nå i siste halvdel av svangerskapet har det blitt mye mer plagsomt. Vil bare sprelle! Det skal visst hjelpe å spise banan, men da får jeg bare sånn halsbrann, så da ligger jeg der og spreller da! Ha en superduper dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #636 Del Skrevet 1. oktober 2014 Spekeskinkeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 #637 Del Skrevet 1. oktober 2014 Signerer de kloke ordene til Mayami ang. Reaksjonen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #638 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jammen kloke ord Mayami 👍👍👏👏 det er sant som du sier. Og jeg tar det absolutt som et symptom innenfor hormonene mine som tydeligvis leker med meg. Hehehe sprellende ben er kanskje bedre enn halsbrann ja - for det er jo vondt! Hehe kanskje jeg kommer dit ja! I dag våknet jeg imidlertid med flere bombeutbrudd i ansiktet ! Aldri vært særlig Plaget med kviser men wow! Nå er det mange av dem ! Vonde er dem også! Og skikkelig gule om Morningen. Æsj! I dag skal jeg bare ta det med ro hjemme. Jeg er klar Over at drt kan by på humørsvigninger men skal prøve å finne noe å gjøre og tenke andre ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 1. oktober 2014 #639 Del Skrevet 1. oktober 2014 Avokado!!!! Kan man ikke spise det ??????? Hjelp det har jeg spist masse av ! 😱😱😱😱😱😱 Det var ikke meningen å skremme deg. Jeg spiste veldig mye spekeskinke og avocado på knekkebrød før jeg ble gravid. Det blir ikke det samme uten spekeskinka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #640 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hehehehe helt i orden spekemat vet jeg at man skal holde seg unna. Jeg gjorde nemlig den bommerten at jeg kjøpte inn veldig mye spekemat før jeg visste at je var gravid. Skille nemlig holde familieselskap med spekebord. Så jeg satt jo der da i mitt eget selskap og kunne ikke spise noe av dette 😆 men, sånt kan man spise resten av livet 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå