cinderella_h Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #1761 Del Skrevet 25. mars 2015 Bare uker til termin og jeg sitter her med Grusomt vondt i halsen tips til å unngå forkjølelse som absolutt ikke er ønskelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. mars 2015 #1762 Del Skrevet 25. mars 2015 Gurgle varmt saltvann! Det funker. Fjerner bakterier. Men smaker dritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #1763 Del Skrevet 25. mars 2015 Ok jeg prøver !!! Takk ❤️❤️❤️❤️❤️ Melk med honning er inntatt Solbærtoddy er inntatt C vitamin er inntatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 25. mars 2015 #1764 Del Skrevet 25. mars 2015 Rå hvitløk pleier jeg å spise når jeg begynner å merke forkjølelse smaker drit, men funker hvis man begynner når man merket første symptomene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #1765 Del Skrevet 26. mars 2015 For en natt ! Våknet nå - varm og jææææ. Vondt i halsen - kjennes ut som kniver i halsen skjærer meg når jeg svelger. Tett i Nesa og vondt i huet! Herlig ! I tillegg har det jo kommet en meter med snø ute !!! Hva skjedde med våren? Dette blir absolutt en innedag i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. mars 2015 #1766 Del Skrevet 26. mars 2015 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #1767 Del Skrevet 26. mars 2015 Tusen takk askmeagain. Ps å nyse i denne tilstanden anbefales absolutt ikke !!! Om ikke fødselen starter av seg selv så Kommer jeg til å nySe eller hoste ut denne ungen 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. mars 2015 #1768 Del Skrevet 26. mars 2015 kjenner følelsen. Jeg merker jeg kniper igjen for å unngå å tisse hver gang jeg skal nyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #1769 Del Skrevet 26. mars 2015 Hehe ja du sier noe ....... Mannen måtte dra å jobb i dag også - dette kan bli en lang dag for han skal på forretningsmiddag i kveld! Huff og huff jeg som har blitt bortskjemt med mat på Bordet de siste dagene!! Han var forresten veldig søt i går! Sendte han i butikken etter baguett og ost. Han kom hjem med fire poser og sa : ting kan skje når som helst - vi må ha mat i huset når gjester kommer. Men så er det denne mannen da - han kom hjem med appelsiner, druer, plommer, fiskeburger, hamburger, baguetter, egg, pålegg og juice mm ... Lurer på hva han skal servere gjestene 🙈🙈🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. mars 2015 #1770 Del Skrevet 26. mars 2015 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. mars 2015 #1771 Del Skrevet 26. mars 2015 så søt mann du har Han handlet sikkert etter lyst slik som min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #1772 Del Skrevet 26. mars 2015 Hehe han var så stolt også vet du ... Sa : nå har jeg vært flink, har jo ikke kjøpt noe unødvendige ting nå. Og sant skal sies han pleier å Komme hjem med 10 forskjellige kjeks pakker - 10 ulike potetgullpakker og 10 ulike sjokoladen 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #1773 Del Skrevet 27. mars 2015 Vi fikk se baby ansikt i dag ) så gøy !!! Hun veier nå 3090. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. mars 2015 #1774 Del Skrevet 27. mars 2015 ser for meg at han var stolt Så koselig å se ansiktet Det er virkelig et fascinerende syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #1775 Del Skrevet 27. mars 2015 Absolutt !!! Ansikt og to hender 😍😍 Baby er aktiv i kveld 😱 men jeg lurer på Om hun snart kommer ut - hjelp som det stikker i underlivet når hun rører på seg ! Au ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. mars 2015 #1776 Del Skrevet 27. mars 2015 Absolutt !!! Ansikt og to hender Baby er aktiv i kveld men jeg lurer på Om hun snart kommer ut - hjelp som det stikker i underlivet når hun rører på seg ! Au ! Så moro! Var det 3D eller 2D? Ikke noe i veien om hun kommer nå snart Stikker veldig i underlivet her og, gjort det stund, men det er visstnok fordi hun ligger med hodet så det presser på livmorhalsen Hvordan lå babyen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #1777 Del Skrevet 27. mars 2015 Samme her ! hodet er langt nede og det trykker på ja! Det var helt vanlig ultralyd :-) men gøy å se!! Nå kjennes det ut som denne forkjølelsen tar litt overhånd. Får virkelig ikke puste pga så tett nese. Kan man ta nesespray egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. mars 2015 #1778 Del Skrevet 27. mars 2015 Samme her ! hodet er langt nede og det trykker på ja! Det var helt vanlig ultralyd :-) men gøy å se!! Nå kjennes det ut som denne forkjølelsen tar litt overhånd. Får virkelig ikke puste pga så tett nese. Kan man ta nesespray egentlig? Ja, det trykker ganske bra Jeg syns man ser veldig detaljert på 2D jeg så nå lille jenta mi svelge fostervann i dag på 2D så er ganske tydelige bilder. Huff Håper du blir fort bra igjen. Man skal visst ikke bruke vanlig nesespray tror jeg... Husker ikke grunnen, men det er ikke anbefalt så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. mars 2015 #1779 Del Skrevet 27. mars 2015 Saltvannsspray er tingen! Helt trygt for mor og baby god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #1780 Del Skrevet 27. mars 2015 Da er saltvann kokt opp! En befrielse og kunne puste igjen .... For nøyaktig to sekunder ..... Så potte tett igjen! Herlig !!! Sitter i sengen og det tetter seg jo raskere enn tenkelig! Eneste som hjelper er å Gå oppreist! Ja for det funker fint i disse tider! Dårlig kombo dette merker jeg. Bare ikke hosten kommer. Da stryker jeg med!! Runda 37 uker nå og begynner på uke 38 i dag 👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå