Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hadde det vært opp tl mannen hadde han vært her nå men jeg ba han gjøre seg ferdig på jobb og ta det rolig. Da er han nok hjemme om et par timer. Det går nok bra :)

Dette er rart ! Jeg føler noe er på gang - men allikevel har jeg jo aldri gjort dette før så jeg kan fort bli lurt ! Hvor flaut er ikke det ?!?! Men jeg kan ikke nå - nyfødt baby og forkjølelse er vel ingen god kombo ? Eller - denne grusomme hosten min og ferskføda 🙈 au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Status :

Konstant murring i nederste del av korsryggen

Tidvis stikninger i magen

Stein hard mage

Bevegelser

Litt sånn rød / brun utflod.

Mer vondt og gå ...

Nei nå var det mye klaging 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne følelsen er rar :

Det kjennes ut som press mot underlivet - nesten litt sånn må jeg på do og

Bommelom 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det da jeg hadde rier på lørdag så høres ut som noe er på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn det kjennes ut ja ... Hmmmm lever enda da i allefall 🙈🙈🙈 jaja får følge med og se an natten da :) 11 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør man egentlig ? Hatt sånne takvise tak i magen som gjør vondt når det står på men går fort over. De er ikke regelmessige. Beskrivelse : hmmmm magen blir hard og det kjennes ut som en stor luftboble eller at jeg må skikkelig på do!

Tørr jeg gå å legge meg i dag da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurt å legge seg! Enten så gir deg seg eller så våkner du av at det er mer på gang og da har du i det minste fått hvilt deg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å siv og samle krefter!:) hvis du våkner av takene så bruk rieteller for å de hvor ofte de kommer og lenge de varer!:) dette er spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda her skjer det ting.

En cm åpning. Tette rier. Men ikke lange nok så ble sendt hjem og fikk beskjed om å sove - hvilket ikke er mulig med disse smertene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda her skjer det ting.

En cm åpning. Tette rier. Men ikke lange nok så ble sendt hjem og fikk beskjed om å sove - hvilket ikke er mulig med disse smertene !

Jeg er så spent på dine vegne! Hvil deg i det minste :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal love deg at hvile er lettere sagt enn gjort. Man får ikke sove med disse krampene. Men vi skal spise litt og prøve å legge oss litt. Tror dette kan bli en laaaaaaaang dag!

Og en ting er sikkert - det gjør vondt !!!! Konstant vondt i korsryggen og takvis vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at hvile er lettere sagt enn gjort. Man får ikke sove med disse krampene. Men vi skal spise litt og prøve å legge oss litt. Tror dette kan bli en laaaaaaaang dag!

Og en ting er sikkert - det gjør vondt !!!! Konstant vondt i korsryggen og takvis vondt i magen.

Håper det skjer litt fortgang da. Hjelper det med varmeflaske eller massasje på den konstante murringen i ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mange dager for sent, men å drikke masse kan hjelpe med alt vannet i kroppen.. :S

ps, lykke til og kos deg med bebi snart, den er her helt sikkert i april :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja varme hjelper betrakte !!!

Status er det samme. Heldigvis fått sovet litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...