Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Deilig at du får slappe av selv om du er litt rastløs ;) Kommer en dag i morgen og så må ikke gjøre for mye :) Nyt at mannen vil skjemme deg litt bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen planer for morgendagen heller så ... Generelt lite planer fremover fordi mannen har tatt fra meg bilen. Han sier at det er ikke trygt at keg kjører rundt alene tilfelle noe skulle skje. Så jeg kommer meg ingen steder heller. så da er det bare å prøve å hvile mest mulig ja! Men det er helt greit på dager sånn som dette her hvor solen skinner og man kan sitte ute og nyte været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer for morgendagen heller så ... Generelt lite planer fremover fordi mannen har tatt fra meg bilen. Han sier at det er ikke trygt at keg kjører rundt alene tilfelle noe skulle skje. Så jeg kommer meg ingen steder heller. så da er det bare å prøve å hvile mest mulig ja! Men det er helt greit på dager sånn som dette her hvor solen skinner og man kan sitte ute og nyte været!

Da får han kjøre deg hvis du vil noe ;)

Ja, så lenge det er fint vær hjelper det masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hjelper litt med fint vær. Syns det er godt å kunne aitte ute litt i det minste nå når det er begrenset hva annet man kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er overbeskyttende til det irriterende !!!! Humøret mitt er bedre i dag og jeg føler meg tryggere. Han spør om jeg har det bra til enhver tid - om vi skal dra på sykehuset om alt er bra .... Får knapt nok lov til å løfte en finger !! Blir smågal! 🙈🙈

Baby derimot - hun har fest i magen 👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke at det er fantastisk at han bryr seg og trøste deg med at det tross alt er bedre enn andre veien selv om det kanskje blir litt intenst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt og han er bare snill! Han lar meg nesten ikke gjøre noen ting. Kjører meg fra dør til dør, tar husvasken og bærer alt! Hehe jeg blir fort bortskjemt nå merker jeg :) hvordan skal det gå etterpå? 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ny kontroll på legekontoret. Kjenner jeg nesten ber til øvre makter om at disse proteinene har sunket til 0 igjen! Skikkelig nervøs her jeg sitter og venter på det som føles som grunnlaget for resten av min graviditet. Skummelt !!!!

Mannen er heldigvis med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :klem: hva var det utslag på? Håper de følger deg godt opp på sykehuset! Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva var utslaget nå? Godt de passer på og henviser deg videre! Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er jeg etter en laaaaaaaang dag på observasjon på Sykehuset. Dt som startet som en rolig dag på legekontoret i solen utviklet seg raskt til en lang dag inne på føden. Ingen baby enda!

Prøvene hos legen var ikke gode. Blodtrykket var høyt og grunnet en meget høy hvilepuls på meg pluss funn i urinen ba de oss dra ned på føden før en ekstra kontroll!

Der ble vi tatt meget godt i mot. Ctg viste en litt stresset baby og lite bevegelser ! Heldigvis sank pulsen til baby når min puls sank - men det var for lite bevegelser!!

Så da bar det inn til ultralyd og baby var i full action! Alt så fint ut. Men de ville ikke sende oss hjem før baby viste bevegelser på ctg. Så da satte de oss på ctg igjen og baby viste ingen bevegelser ! Der satt vi! Til slutt trykka jeg i meg både saft juice og kjeks og det ble Babyfest i magen og alle ble fornøyde!

Så ble jeg koblet opp mot ekg og puls måler. Denne skulle måle meg over en times tid. Resultatet var høy puls men det ble konkludert med at det er pga bekymringene mine. I tillegg har hjertet ekstra slag. Dermed ble det laget en fødeplan hvor jeg til enhver tid skal være koblet mot hjertemaskin

De tok en haug med blodprøver og tester. Forelå ikke svar på alle i dsg men nok tiø at de var trygge til å sende oss hjem med ny kontroll om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere fikk reise hjem Og at dere blir tatt seriøst. Ekkelt når sånt skjer. Håper alt går fint framover og du slipper å være så alt for bekymret :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er formen fin. Men formen styres mye av psyken da - og jeg føler meg mye tryggere etter en sånn helsjekk hvor noen faktisk sier at : her er alt bra! Så da hjelper det både på form og psyke :) har kjent masse liv i magen i dag også!

Jeg synes det er underlig at de inder ctg ser slike sammentrekninger - jeg kjenner dem overhodet ikke. Det eneste "smerte" jeg kjenner på er disse knivstikkene i underlivet. Skikkelig hugg som varer i ett sekund eller to!! De er vonde. Det er vel noen nerver hun treffer da. Har fortsatt til gode å se faktiske ben eller annet da. Hadde gledet meg litt til det. Det buler ut av magen, men man kan ikke se hva det er !

Føler meg "litt" tryggere på fødsel etter gårsdagen. Vi traff aå hyggelige folk og alle var så gode mot oss. I tillegg fikk vi en god omvisning på

Rommene der.

I dag er det barnas dag på barnashus. Så fikk kjøpt mye til god pris :) stellematte og en del reflex ull klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...