Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Det var godt å høre saraby for har googlet litt og kommet frem til at det mest sannsynlig skyldes forurensning slik du sier. det indikerer hvertfall ikke noe skummelt sånn med det første! Legen nevnte også at det kan skyldes forkjølelsen min!

Jeg må "tømme" meg litt ... Mannen og modern har rotta seg sammen og sagt at nå får jeg ikke kjøre bil alene lenger. Hvilket betyr at jeg etter en dag nå går på veggen !!!!! Jeg er hjemme nå og jeg kjeder meg grenseløst og kommer jo ingen steder. Ikke noe å ta meg til, kommer ingen steder! Mannen drar på trening og jeg går snart på veggen av kjedsomhet! Ingen planer for uken og det er drit kjedelig ! Alle reiser bort for påsken og hele familien skal samles hos et familiemedlem som bor ganske langt unna. De vil ikke ha meg med tilfelle koe skulle skje !!! Kjenner dette begynner å tære på min tolmodighet nå

For å si det sånn så skjønner jeg godt at du reagerer. Hadde det vært meg hadde jeg (mildt sagt) blitt fly forbanna. Ingen skal få diktere om hva jeg og kroppen min orker/klarer og ikke. Det er noe man skal føle på selv. Herrefred altså. Her syntes jeg faktisk du bør sette ned foten selv. En fødsel starter ikke PANG og så kommer babyen heller. Det er ikke verre enn at du ved første tegn til noe stopper og ringer mannen. Jeg kjørte opp og fikk førerkort fredagen som var (er 37+0 i morgen) og hadde mannen kommet å sagt at jeg ikke fikk lov til å kjøre alene nå, tror jeg at jeg hadde ledd han høyt opp i ansiktet for å være ærlig. Så alle skal reise fra deg i påsken i tilfelle noe skjer? Syntes de det er bedre at du er alene hjemme hele påsken, enn at du er med å koser deg og (mest sansynlig ikke) føder på et annet sykehus enn her? Nei guri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må "tømme" meg litt ... Mannen og modern har rotta seg sammen og sagt at nå får jeg ikke kjøre bil alene lenger. Hvilket betyr at jeg etter en dag nå går på veggen !!!!! Jeg er hjemme nå og jeg kjeder meg grenseløst og kommer jo ingen steder. Ikke noe å ta meg til, kommer ingen steder! Mannen drar på trening og jeg går snart på veggen av kjedsomhet! Ingen planer for uken og det er drit kjedelig ! Alle reiser bort for påsken og hele familien skal samles hos et familiemedlem som bor ganske langt unna. De vil ikke ha meg med tilfelle koe skulle skje !!! Kjenner dette begynner å tære på min tolmodighet nå

Nei, det hadde jeg ikke taklet eller akseptert! Så utrolig dårlig gjort. Du kjenner da din egen kropp bedre enn du gjør og ungen faller ikke akkurat ut sånn på sekundet så du har nå full mulighet til å stoppe og det som er! Jeg hadde blitt rimelig forbanna. Jeg eksploderer jo bare mannen nekter meg å bli med på tur. Føler med deg :( Skjønner du syns det er vanvittig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre vært forfulgt av ulykker og motgang så lenge jeg kan huske! Det gjelder oss begge. Alt vi tar i knuser regelrett mellomm hendene våres! I tillegg har jo ikke graviditetene mine vært noe unntak heller ...

Så han sier at han vil ikke ta noen sjanser tilfelle jeg kræsjer eller andre kræsjer i meg. Jeg forstår han faktisk litt egentlig bare så jækla synd det er kjedelig for meg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja alle , unntatt

Meg og mannen da, skal på

Påskemiddag på skjærtorsdagen..... Skulle gjerne vært med !!

Huff ligger her søvnløs igjen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morres våknet jeg grytidlig med rare smerter i magen og ryggen. Tenkte : er jeg sulten ? Kjennes sånn ut! Så stod opp og spiste og det ga seg ikke. Så la meg ned igjen og tenkte at dette må være luftsmerter - prøvde å lette på trykket men fikk det ikke til! Magen er ikke så ille, men korsryggen den murrer godt enda!!!! Litt sånn murrende vond :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det er skummelt fordi dere har opplevd masse uheldig, men man kan ikke slutte å leve. Bekymringene blir nok ikke mindre når babyen kommer.

Godt mannen blir hjemme med deg i det minste, men hadde nok dratt på middag hvis jeg var i form.

Kanskje det begynner å skje noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke å dra på middag for det er så langt inn i skogen og langt inn i gokk! Det er jo ikke mobil dekning der engsng ! Så den påslemiddagen får jeg klare meg uten i år gitt !!!

Hmmmm murring i korsryggen er vel ganske normalt men disse luftsmertene? Hører flere si at når det begynner så vet man det! Jeg vet det ikke ... Forløpig ... Hehe. Ligger litt til i sengen jeg og slapper av! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke å dra på middag for det er så langt inn i skogen og langt inn i gokk! Det er jo ikke mobil dekning der engsng ! Så den påslemiddagen får jeg klare meg uten i år gitt !!!

Hmmmm murring i korsryggen er vel ganske normalt men disse luftsmertene? Hører flere si at når det begynner så vet man det! Jeg vet det ikke ... Forløpig ... Hehe. Ligger litt til i sengen jeg og slapper av! Hehe.

Åja :P trodde det var litt utenom skogen :P men da skjønner jeg ;)

Hmm... jeg var litt usikker da jeg hadde rier :P Jeg var gjennom alle muligheter: jeg er sikkert sulten, jeg må nok bare på do, neida, er sikkert støl :P

Kan godt hende at det er noe på gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ ikke si slikt a .... Hysteriske kvinnen her får jo angst! Nei jeg skal stå opp og ta meg en varm dusj og spise en bedre brunsj ! Ingen fødsel i dag - ikke i morgen heller ! Nei nei - ingen 1 april baby! Skal fødsel skje før termin får den skje på fredagen .... Hehe ... Jepp da har jeg bestemt det 🙈🙈 fint med alt som kan planlegges 👏👏😝😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ ikke si slikt a .... Hysteriske kvinnen her får jo angst! Nei jeg skal stå opp og ta meg en varm dusj og spise en bedre brunsj ! Ingen fødsel i dag - ikke i morgen heller ! Nei nei - ingen 1 april baby! Skal fødsel skje før termin får den skje på fredagen .... Hehe ... Jepp da har jeg bestemt det fint med alt som kan planlegges

:fnise: Går nok bra skal du se ;) Kommer hun så kommer hun, pent lite å gjøre med det ;)

Venter nok til fredag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå lurer jeg på om ting begynner å skje .....

Mens murringer - vond korsrygg og ved toalettbesøk vAr det tydelig slik med blod i. Men jeg er helt rolig faktisk ... Hmmmmmmmm ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke ringe føden enda! Ringte mannen da og han ble hysterisk !! Hahahaha. Jeg sa at så lenge jeg tar ting med ro så kan han ta ting med ro!

Vil vel tro det er en modning og slimproppen. Nå ble jeg jo sjekket for urinprøve og alt i går og det var bra. Så blir ikke nervøs nå! Dessuten sparker baby og hikker i skrivende stund.

Avventer litt og ser an. Ting kan jo allikevel ta tid :-)

Wow - imponert over meg selv jeg nå. Hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er rolig :) La mannen ta seg av å være hysterisk :)

Høres ut som slimproppen ;) og murringer er også et godt tegn på at ting er i gang for det var de veldig opptatt av forrige gang jeg var på føden. Masse lykke til :hjerte: Hold oss oppdatert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig .... Er helt rolig ! Og er gjerne da ting skjer med meg.

Jeg skal lage meg litt mat og legge meg på sofaen. Litt blod på denne måten kan vel ikke være farlig så får prøve å ta det med ro! Men !!!! Jeg vil ikke ha noen fødsel nå. Ikke 1 april og ikke i påsken og ikke med forkjølelse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gjør det, prøv å slapp av :) Litt blod er ikke farlig, men blir det mye blod bør du heller ringe :)

God bedring! Når kommer mannen din hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...