Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk jenter :) fantastisk opplevelse å bare se det lille nurket som er totalt avhengig av deg som person ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nå skjønner jeg ..... Tiden strekker ikke til! Hehe. Klokke er et ukjent fenomen. Vi er i lykkerus men det er jo en jobb. Baby er verdens søteste men hun skjlnner ikke jelt forskjell på dag og natt. Det er lite søvn på oss ja. Det går rett og slett i mat bæsj og sove. Man hAr ikke mye tid til seg selv egentlig men akk så koselig allikevel :)

Og mannen 😍😍😍han forguder henne og det er helt nydelig å være vitne til ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere har det så bra! :) Må være godt å se mannen så oppslukt i det lille nurket :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk følelse ❤️❤️

Amming er noe herk. Misforstå meg rett så er jeg takknemlig for å få det til pga mange fordeler, men det krever sin tid gitt.

Selv må jeg bruke skjold pga små vorter. Da anbefales det også å pumpe litt. Så sånn har hverdagen blitt 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere har det bra! :strix: gledeeer meg så når jeg leser om alle babyene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk jenter :) prinsesse styrer både huset og hverdagen her men hun er nydelig ! Jeg skulle absolutt tatt i mot rådet om å

Sove mer før fødsel for søvn er oppskrytt i disse dager. Hun sover ikke særlig mye om natten. Men hun er nydelig !!! Vi får så mye skryt for henne både på utseende og motorikken hennes. Vært til kontroll og hun legger godt på seg til tross for at vi haf litt ammeutfordringer.

I dag komme helsesøster fra helsestasjonen på besøk. Det skal bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille jenta deres! :) Har ikke fått med meg begivenheten før nå jeg. :)

Håper det går bra, til tross for lite søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Det blir litt mindre tid her inne merker jeg. Lille prinsessen krever sin tid. Hehe. Det går mye tid til amming. Synes ammingen er litt skummel. Hun spiser så enormt raskt og ofte setter hun melken i halsen. Det er grusomt å se :( hun mister jo pusten. Vi har sjekket henne hos lege men finner Inhenting som tyder på feil. De konstaterte med en glupsk baby som spiser for fort.

Ellers er hun nydelig ! Det er fantastisk å

Bare sitte å observere det lille nurket som er så

Hjelpeløs og lager noen herlige grimaser !

Uansett hvor trøtt man er om natten så glemmer man det når man ser det nydelige lille smilet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :)

Skjønner det blir mindre tid her inne, men det betyr bare at du bruker masse tid på henne du skal bruke tid på :) Koselig med oppdateringer innimellom og godt å høre at det stort sett går veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...