Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Bare uker til termin og jeg sitter her med

Grusomt vondt i halsen :( tips til å unngå forkjølelse som absolutt ikke er ønskelig nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok jeg prøver !!! Takk ❤️❤️❤️❤️❤️

Melk med honning er inntatt

Solbærtoddy er inntatt

C vitamin er inntatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå hvitløk pleier jeg å spise når jeg begynner å merke forkjølelse :P smaker drit, men funker hvis man begynner når man merket første symptomene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en natt !

Våknet nå - varm og jææææ. Vondt i halsen - kjennes ut som kniver i halsen skjærer meg når jeg svelger. Tett i Nesa og vondt i huet! Herlig !

I tillegg har det jo kommet en meter med snø ute !!! Hva skjedde med våren? Dette blir absolutt en innedag i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk askmeagain. Ps å nyse i denne tilstanden anbefales absolutt ikke !!! Om ikke fødselen starter av seg selv så

Kommer jeg til å nySe eller hoste ut denne ungen 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: kjenner følelsen. Jeg merker jeg kniper igjen for å unngå å tisse hver gang jeg skal nyse :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja du sier noe .......

Mannen måtte dra å jobb i dag også - dette kan bli en lang dag for han skal på forretningsmiddag i kveld! Huff og huff jeg som har blitt bortskjemt med mat på

Bordet de siste dagene!!

Han var forresten veldig søt i går! Sendte han i butikken etter baguett og ost. Han kom hjem med fire poser og sa : ting kan skje når som helst - vi må ha mat i huset når gjester kommer. Men så er det denne mannen da - han kom hjem med appelsiner, druer, plommer, fiskeburger, hamburger, baguetter, egg, pålegg og juice mm ... Lurer på hva han skal servere gjestene 🙈🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe han var så stolt også vet du ... Sa : nå har jeg vært flink, har jo ikke kjøpt noe unødvendige ting nå. Og sant skal sies han pleier å

Komme hjem med 10 forskjellige kjeks pakker - 10 ulike potetgullpakker og 10 ulike sjokoladen 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: ser for meg at han var stolt ;)

Så koselig å se ansiktet ;) Det er virkelig et fascinerende syn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt !!! Ansikt og to hender 😍😍

Baby er aktiv i kveld 😱 men jeg lurer på

Om hun snart kommer ut - hjelp som det stikker i underlivet når hun rører på seg ! Au !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt !!! Ansikt og to hender

Baby er aktiv i kveld men jeg lurer på

Om hun snart kommer ut - hjelp som det stikker i underlivet når hun rører på seg ! Au !

Så moro! Var det 3D eller 2D?

Ikke noe i veien om hun kommer nå snart ;) Stikker veldig i underlivet her og, gjort det stund, men det er visstnok fordi hun ligger med hodet så det presser på livmorhalsen ;)

Hvordan lå babyen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her ! hodet er langt nede og det trykker på ja!

Det var helt vanlig ultralyd :-) men gøy å se!!

Nå kjennes det ut som denne forkjølelsen tar litt overhånd. Får virkelig ikke puste pga så tett nese. Kan man ta nesespray egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ! hodet er langt nede og det trykker på ja!

Det var helt vanlig ultralyd :-) men gøy å se!!

Nå kjennes det ut som denne forkjølelsen tar litt overhånd. Får virkelig ikke puste pga så tett nese. Kan man ta nesespray egentlig?

Ja, det trykker ganske bra :)

Jeg syns man ser veldig detaljert på 2D jeg :) så nå lille jenta mi svelge fostervann i dag på 2D så er ganske tydelige bilder.

Huff :( Håper du blir fort bra igjen. Man skal visst ikke bruke vanlig nesespray tror jeg... Husker ikke grunnen, men det er ikke anbefalt så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er saltvann kokt opp! En befrielse og kunne puste igjen .... For nøyaktig to sekunder ..... Så potte tett igjen! Herlig !!!

Sitter i sengen og det tetter seg jo raskere enn tenkelig! Eneste som hjelper er å

Gå oppreist! Ja for det funker fint i disse tider! Dårlig kombo dette merker jeg. Bare ikke hosten kommer. Da stryker jeg med!!

Runda 37 uker nå og begynner på uke 38 i dag 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...