Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dama på sykehuset sa at her vlir det fødsel i løpet av dagen - men dette tar tid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger vi på vent. Riene er rimelig tette ... Og

Vonde .....men vi er innlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til å dra ut i tid dette ... Og for å

Være ærlig ... Dette er ikke morro ...... Helt merkelig opplevelse ! Intimgrensen er brutt for lenge siden. Smertene er intense. Og høre sndre skrike som stukne griser på naborommet er absurd og veldig skummelt. Selv har jeg så langt klart å puste meg gjennom riene. Enn så lenge da ... Måtte det skje noe fort og enkelt snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt det man tenker på når man puster seg igjennom dette ... Har enda ikke tatt smertestillende og er veldig i tvil om jeg skal gå for epdidural. Er redd for følgene av det. Hvem andre tenker på ta det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt det man tenker på når man puster seg igjennom dette ... Har enda ikke tatt smertestillende og er veldig i tvil om jeg skal gå for epdidural. Er redd for følgene av det. Hvem andre tenker på ta det ?

Så flink du er :) Det må jeg virkelig si!

Jeg skal prøve å unngå epidural fordi min søster fortalte meg at hun ikke kjente noe etter den var tatt, og for de fleste vil vel det kanskje føles helt greit og kanskje jeg ombestemmer meg, men får helt noia av tanken på å ikke kjenne noe.

Er det lystgass der? Jeg syns du skal gå for epidural hvis du vil det.

:klem:

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ikke lystgass deSsverre. Er veldig i tvil om epidural. Redd for følgene ja som du sier ... Prøver å unngå det så langt det er mulig men vanskelig når man faktisk ikke vet hvor mye vondere dette vil bli ( kan det bli vondere egentli ) haha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei !

Joda lille snella kom til verden i morres! Det tok sin tid!!!! Men hun er nydelig.

Jeg klarte meg uten epidural men fy for en jobb det var! Det var nok tungt i seg Seøv med tanke på at det tok så lang tid med åpningen men innspurten var tøff! Wow for noen krefter man har og får !!! Hvor kommer de fra!!!

Resultatet ligger nå ved siden av meg og er helt Skjønn!!! Gled dere /)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...