Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Natt fra helvete .... Null søvn! Hver gang jeg la meg ned så tetta nesa seg og jeg bråvåknet med skikkelig pusteproblemer. Irriterende !!!!

Er det slemt å si at man gleder seg til å få tilbake magen og kroppen sin? Hører mange sier at de etter fødsel savner magen og sparkene. Men jeg tror faktisk ikke jeg kommer dit altså b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg gleder meg veldig til å få kroppen min for meg selv igjen. Er jo grisetungt bare å ta på seg sokker eller sko! Håper du blir fort frisk. Ikke noe sårlig å ha det sånn i tillegg til alle svangerskapsplager. God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er flere ! Letter litt på samvittigheten også. Ja det er grisetungt - enig ! Alt er tungt og spesielt det å bøye seg! I tillegg med tett nese er det enda tyngre! Jeg er nok ikke lett å

Være i hus med om dagen - men mannen har ikke helt forståelsen for dette med forkjølelsen. Han synes nok jeg klager litt mye der! Men jeg får rett og slett ikke puste !!! Fikk jo ikke det fra før og nå med tett nese - stopper jo helt opp! Sitte å sove er ikke godt!

Begynner å merke at folk sier : nå er det bare å trykke babyen ut! Høres ut som om det er lett som en plett for enkelte ! Hvorfor skal folk legge seg opp i det! I tillegg passer drt dårlig med fødsel nå

Som jeg er så tett og andpusten. Nei takk!

Tror humøret mitt er så som så, også pga hormonene og tett nese - men i dag har mannen irritert meg grenseløst ! Han sier jeg ikke skal gjøre noen ting av husarbeide. Han tar det! Også

Sier han at jeg skal holde meg mest mulig hjemme tilfelle noe skjer !! Men irriterer meg at han da ikke av egen vilje ser at det må støvsuges nå!!!! Jeg sa det i går kveld / og det har enda ikke skjedd! Værste jeg vet er å mase! Værste han vet er

Å bli mast på!

I tillegg må jeg jo sitte mesteparten hjemme alene fordi han er jo på

Jobb. Så trener han på kvelden ogsø Kanskje en tur med gutta! Han skjønner sjeldent at han Kanskje burdte tatt med sin kone ut. Hvem vet når vi to alene kan gå ut alene igjwn! Mamma har også prøvd å si dette tiø han - mdn det går ikke inn! I går skulle vi ut å spise sammen - men da ble han dårlig og orket ikke! På torsdagen var han ute med gutta å spiste ! Spurte han hva han skulle i morgen - jo da skulle han trene ! Så tydeligvis ikke ta med meg ut da heller !!! Jeg gidder ikke foreslå

Det mer - men det sårer meg litt kjenner jeg! Kan sikkert skylde litt på

Hormonene også - men jeg lar meg provosere skikkelig !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke særlig greit at han "glemmer" deg oppi alt, men kanskje han tror du er for sliten til å finne på noe? Vet ikke om det bare var en slapp unnskyldning, men mrdior sa at han ikke gadd å spørre meg om å gå ut og spise feks, siden jeg klaga hvis det datt en sokk fra tørkestativet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan tenkes det også ... Hehe ja klager når sokken faller her også! Eller klager er mildt sagt 🙈🙈 banner så det jomer etter .... 😝😝😝 hadde tenkt å lage en seanse i dag men i natt har han vært god å ha når jeg ikke har fått sove - og jeg hadde nok ikke orket å gå ut i dag uansett pga denne tette nesa! Så lar han dra ut på trening og kose seg. Så får jeg ligge her med huepine - nesevondt og pustevansker!!

( men noen må støvsuge vaske og rydde litt her og jeg klarer søren meg ikke å sitte å se på møkka - det irriterer meg!!!! Skulle ønske jeg var en person som klarte å gi litt f og sitte litt mer i ro )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk ser ikke rot/skitt, selv om man påpeker det. Det har jeg funnet ut etter å ha forsøkt å overlate ansvaret til mannen her hjemme. Jeg skjønner godt du blir frustrert for jeg er også sånn person som ikke klarer å sitte i ro og se på rot og skitne gulv.

Dumt han ikke tar deg med ut, men har du prøvd å si at du ønsker at dere to skal ut sammen? Det pleier å hjelpe her :)

God bedring :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje forventet mer enn direkte tale .... Men skal se hva jeg får til for det tærer på . Men jeg blir jo også irritert når jeg må

Foreslå hele tiden! Hvorfor kan det ikke komme fra han selv!

Fikk frokost på Sengen da i alle fall - før han dro på trening!

Nå manner jeg meg opp til dn varm dusj! Og ut i møkka - hahaha ... Jeg har den elendige egenskapen at jeg bare må rydde ! En gang her når jeg var nyoperert og mannen vAr bortreist satt jeg i sofaen og stri grein fordi det var litt bøss på gulvet og litt rot på gulvet! Husker jeg ringte mamma og skremte henne ... Hun trodde jeg gråt av smertene men neida - det var av rotet og følelsen av å ikke strekke til! Så mamma måtte ta med seg vaskebøtta og komme ! Sånn er jeg - og da er det ikke lett å

Være meg nei 😝😝

Men tettheten letter når jeg er i bevegelse så skal komme meg opp og få skifta på sengen og vaska litt - sånn at mannen kan kjefte litt når han kommer hjem og det lukter rent! ( og forhåpentligvis få litt dårlig samvittighet ) 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som skifta på sengen, vaska overflater, støvsugde og vaska gulvene !!! Moi !!!! Endte opp på sofaen etterpå da men så deilig med rent hus :) merket godt at når jeg var i action så var jeg ikke så tett - men så fort jeg sitter stille så får jeg knapt puste! Får bare vaske i vei :) hehehe.

Mannen våkna litt da og i skrivende stund får jeg skikkelig fotmassasje !!! Deilig :)

I morgen venter legekontoret igjen på meg. Blodprøve og urinprøve! Håper den er fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blomst12

Hyggelig du stikker innom og tusen takk for lykkeønskninger 👌👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Nettene er tunge med tett neSe og stor mage!!

Skal til legen i dag men ikke før senere. Lyst til å dra på Harry shopping til Sverige etter legetimen, men mannen eg skeptisk til å kjøre i motsatt retning av sykehuset og så langt. Tilfelle noe skulle skje. Blir skremt av tanken men har jo lyst. Tror dere det innebærer en fare? Han tenker trafikkulykke og hvis noe skulle skje der så er det langt å kjøre .....

Ellers hadde vi kosestund i går kveld - baby var aktiv så mannen skrudde på musikk og strøk magen min og baby roet seg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harrytur er helt innafor! Jeg gjorde det senest i går :ler:
Helt utslitt etterpå, men godt å bli ferdig med en del handling. Faren for trafikkulykke er da like stor her i norge som den er i sverige, og skulle fødselen starte så smått så rekker dere fint å kjøre hjem. Hvis ikke er det bare å ringe ambulanse så går alt helt fint ;) Uansett er sjansen for at noe skjer så minimal at jeg ville ikke stresset med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå harrytur hadde jeg absolutt gjort nå :)

Så deilig å ha noe å gjøre og å få tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant ut at fryseren er jo full etter at jeg haf vært

Hjemmeværende i altfor lang tid og kjedet meg. Så sparte penger der ja!

Legebesøk - blod og proteiner er borte ! Men leukecytter (?) hadde økt til 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant ut at fryseren er jo full etter at jeg haf vært

Hjemmeværende i altfor lang tid og kjedet meg. Så sparte penger der ja!

Legebesøk - blod og proteiner er borte ! Men leukecytter (?) hadde økt til 3

Normalt at leukocyttene plutselig øker eller minsker:) det kan komme av f.eks forurensning (utflod osv) som lurer seg med i prøven. I starten hadde jeg alltid helt rene, fine prøver. Nå som magen er blitt svær og jeg må gjette meg litt frem til hva jeg driver med har jeg nesten alltid 2 eller 3 på leukocyttene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre saraby 😝 for har googlet litt og kommet frem til at det mest sannsynlig skyldes forurensning slik du sier. det indikerer hvertfall ikke noe skummelt sånn med det første! Legen nevnte også at det kan skyldes forkjølelsen min!

Jeg må "tømme" meg litt ... Mannen og modern har rotta seg sammen og sagt at nå får jeg ikke kjøre bil alene lenger. Hvilket betyr at jeg etter en dag nå går på veggen !!!!! Jeg er hjemme nå og jeg kjeder meg grenseløst og kommer jo ingen steder. Ikke noe å ta meg til, kommer ingen steder! Mannen drar på trening og jeg går snart på veggen av kjedsomhet! Ingen planer for uken og det er drit kjedelig ! Alle reiser bort for påsken og hele familien skal samles hos et familiemedlem som bor ganske langt unna. De vil ikke ha meg med tilfelle koe skulle skje !!! Kjenner dette begynner å tære på min tolmodighet nå 😡😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...