Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Hvordan var dagen i dag? Bedre enn i går? :)

I går hadde jeg og E en veldig fin dag sammen. Vi har på en 2 timers trilletur sammen. Innom kjøpesenteret hvor jeg ikke klarte å la være og kjøpe noe på salg til lille E. Hun har begynt å bruke str 56 så da kan jeg snart pakke bort str 50. Veldig greit!

Nå håper jeg at E snart våkner sånn at vi kan komme oss ut igjen. Vi skal besøke M på jobb og handle mat for påsken. Også er det endelig påskeferie hos oss og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dager hvor de små ikke klarer å finne roen er slitsomme :( Bra at det ble bedre neste dag.

God påske videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er påskeferien over. Vi har kost oss masse i påsken. Vi har gått tur hver dag. En dag var vi i skogen og grillet pølser med familien til M. Og igår var et vennepar av M på besøk. Kompisen hans tørte ikke å holde E mens kjæresten hans ville holde henne hele tiden. Hyggelig med besøk.

Idag er E 6 uker!! Når vi lå i sengen istad, fikk jeg flere smil av henne. Utrolig koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med seks uker! Høres ut som en flott påske :) Deilig med masse frisk luft, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag fikk jeg en "fin" start på morgenen... E hadde sovnet ved siden av meg etter siste amming og jeg våknet av at hun presset. Det kom den ene lyden etter den andre. Både tiss, bæsj og promp. Jeg løftet henne opp for å skifte bleie på badet og der så jeg at hun hadde gjort business gjennom både bleie, pysj og laken. Da var det bare å starte dagen med å skifte på baby også ta av og vaske laken + skrubbe tiss/bæsj av madrassen.

Jaja... Snart helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ut som en dritdårlig start på dagen! :P Note to self: tisselaken og madrassbeskytter til min egen seng må kjøpes inn ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hater når det skjer! Anbefaler forresten en tynn overmadrass som kan vaskes i maskinen. Vi har madrass, overmadrass og over-over madrass :P Perfekt for når det tisses og gulpes i senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Jeg skal absolutt få kjøpt en ekstra overmadrass.

Inatt sov hun fra kl. 20 - 02.30. Fornøyd med det! Selvom vi brukte lang tid på å sovne igjen. Så da sov vi fra kl. 04.30-08.00. Håper det fortsetter i den retningen. Godt å få litt mer søvn om natta og ikke bare 2t her og der.

Idag er E skikkelig mammajente. Vil være med meg over. Litt tungvindt men.. Til slutt måtte hun bli med meg på badet så jeg fikk vasket meg. Gjett hvem som sovnet på stellebordet?? Lille E!

Nå skal vi straks gjøre oss klare til å møte M. Vi må finne bursdagsgave til niesen hans og handle mat til helga. Skikkelig lyst på taco ikveld!!

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi funnet et hus vi vil se. Ikke bra... Når vi har sagt at vi ikke skal selge/kjøpe før neste år. Men sjelden det legges ut hus i området vi bor i, så føler at vi nesten må se på det. Visning neste helg så skal få sett på det. Selvom vi tror at vi ikke har sjans på det.

E ligger og sover. Snart vekke henne sånn at vi kan gjøre oss klare til å dra i barnebursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi koste oss i barnebursdagen igår. Besteforeldrene til E fikk holde henne masse og koste seg med det. Hun var kjempesnill igår. Også fikk vi nyheter om at kusina til M skal ha barn, i oktober så da er det 3 babyer i familien født i år. Fordi søsteren hans skal ha barn i juli. Moro at vi er flere skal ha barn. Lekekamerater til lille E.

Idag var det skikkelig fint vær når vi gikk ut før 12 men nå regner det. Jaja.. Vi var først på ekeberg. Skikkelig deilig. Også ta en pause for å spise is og kake. Deretter gikk vi tur med hunden til foreldrene mine.

Nå gleder jeg meg til å nyte resten av søndagen inne på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på helsestasjonen og E har fått sin første vaksine. Det gikk fint. Bare håper hun ikke blir noe dårlig i magen.

Nå skal vi straks trille hjem i det fine været. Kanskje kjøpe meg en is på hjemveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag er E 7 uker og vi har vært på 6 ukers kontroll. Hun fikk masse skryt og smilte som bare det.

Også har vi vært på første barseltreff som helsestasjonen satt opp. Det virker som en hyggelig gruppe med jenter & babyer. Vi skal møtes igjen om 2 uker. En av dem bor i nærheten av der vi bor, så hadde vært koselig med en trillevenn.

Siden det snør ute, tror jeg at resten av dagen blir en innedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på kontroll hos legen og når jeg spurte om prevensjon, så spurte legen hvor viktig det var for meg å ikke bli gravid med en gang?? Tuller du?? Veldig viktig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på kontroll hos legen og når jeg spurte om prevensjon, så spurte legen hvor viktig det var for meg å ikke bli gravid med en gang?? Tuller du?? Veldig viktig!!!!

For et merkelig spørsmål! De færreste ønsker to babyer samtidig som kanskje tilogmed er født samme år..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...