Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Ikke på nettet. nei. Jeg har vel like avslaper forhold til dette som du hadde.

Men IRL er jeg like opptatt av tema som mange her. Tenker på navn, permisjon fra jobb, innredning av barnerom osv.

Hold meg oppdatert på hva som skjer da!! Så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår kveld ble jeg plutselig dårlig i magen og måtte løpe på do et par ganger. Lurer på hva det var.. Heldigvis ble ikke E dårlig.

Inatt har hun vært litt utrøstelig. Ville ikke sove. Bare ha mer mat. Så jeg satt oppe med henne til kl. 01.30. Også sovnet vi på sofaen. Litt lite søvn inatt men men..

Idag skal vi prøve å komme oss ut. M har bursdag neste uke og jeg må få kjøpt gave til han. Pluss at E trenger noen flere bodyer. Hun bruker str 50 og siden vi av og til må skifte på henne flere ganger om dagen så får vi finne noen flere klær til henne. Bare spent på å se når vi kommer oss avgårde... Igår var det bare såvidt vi rakk helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld ble jeg plutselig dårlig i magen og måtte løpe på do et par ganger. Lurer på hva det var.. Heldigvis ble ikke E dårlig.

Inatt har hun vært litt utrøstelig. Ville ikke sove. Bare ha mer mat. Så jeg satt oppe med henne til kl. 01.30. Også sovnet vi på sofaen. Litt lite søvn inatt men men..

Idag skal vi prøve å komme oss ut. M har bursdag neste uke og jeg må få kjøpt gave til han. Pluss at E trenger noen flere bodyer. Hun bruker str 50 og siden vi av og til må skifte på henne flere ganger om dagen så får vi finne noen flere klær til henne. Bare spent på å se når vi kommer oss avgårde... Igår var det bare såvidt vi rakk helsestasjonen.

Tidsklemma ja.. Hehe, tar tid å komme seg ut! Omslagsbodyer fra HM går det i hos oss. ELSKER de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser som melder seg..

Fikk vår første lille jente for 6 mnd siden og i begynnelsen tok det kjeeempelang tid og komme seg ut av leiligheten. Men ting går seg heldigvis til :)

Å sove på sofaen med en liten bylt på brystet gjorde jeg mye den første tiden. Savner det av og til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsklemma ja.. Hehe, tar tid å komme seg ut! Omslagsbodyer fra HM går det i hos oss. ELSKER de :D

Jepp, det er noe med den tiden når man får barn. Vanskelig å planlegge ting. I hvert fall nå på begynnelsen.

Jeg sa at jeg trodde vi kom til å dra kl. 13 og vi kom oss faktisk ut døra kl. 13.10. Ikke verst, synes jeg.

Snikleser som melder seg..

Fikk vår første lille jente for 6 mnd siden og i begynnelsen tok det kjeeempelang tid og komme seg ut av leiligheten. Men ting går seg heldigvis til :)

Å sove på sofaen med en liten bylt på brystet gjorde jeg mye den første tiden. Savner det av og til nå :)

Velkommen! :blomst:

Det var utrolig koselig å sove sammen med henne på sofaen. Hun sovnet oppå meg både i natt og i dag tidlig. Veldig koselig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det! :)

Nå er snuppa forkjøla og om lørdagen sovnet hun sittende på fanget mitt og da kunne jeg legge henne i armene mine så fikk jeg endelig litt kosetid igjen. Varte bare i 30 min da, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en fin dag. Jeg gikk rundt på senteret sammen med E mens M ordnet et par ting. Jeg fikk kjøpt et par bodyer i str 50. I tillegg til at jeg har hintet til moren min om at vi trenger klær. Regner med at hun er glad for at hun får lov til å kjøpe noe.

Jeg fant også bursdagsgave fra E til M. Litt gøy å kjøpe en gave fra henne til han. Pluss at jeg har en body liggende hjemme som jeg fant for en stund siden hvor det står "team dad".

Fra meg er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe. Men jeg har en idè.

Imorgen skal vi besøke familien min. E skal få møte sin oldemor, grandtante og grandonkel. Gleder meg litt til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei
MissStiles, on 04 Mar 2015 - 11:17, said:

Hold meg oppdatert på hva som skjer da!! Så spennende!!

Vi har vært prøvere siden desember, men er egentlig i pp2 nå siden det var ikke alle el vi traff. Så jeg stresser ikke, men håper selvfølgelig på 2015 barn. En rar tanke, men vil rekke å få barn før jeg er 32. Også med tanke på skolestart vil jeg ikke at barnet skal være den eldste i klassen. Sikkert et dumt argument.

Når bestemte dere navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært prøvere siden desember, men er egentlig i pp2 nå siden det var ikke alle el vi traff. Så jeg stresser ikke, men håper selvfølgelig på 2015 barn. En rar tanke, men vil rekke å få barn før jeg er 32. Også med tanke på skolestart vil jeg ikke at barnet skal være den eldste i klassen. Sikkert et dumt argument.

Når bestemte dere navnet?

Jeg forstår det. Jeg er jo 33 år og i utgangspunktet hadde jeg håpet at jeg fikk barn før jeg var 30 år men sånn ble det ikke. Men nå tenker jeg ikke så mye på det lengre..

Navn kom vi frem til ganske tidlig i svangerskapet. Først trodde jeg at det var en gutt, så da snakket vi mest om guttenavn men når vi på OUL fikk vite at det ble en jente så kom vi fort frem til navnet hennes. Men vi hadde et navn til, bare sånn i tilfelle vi ikke synes at E passet til henne. Snakker dere mye om navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag.. Har ikke den typiske helgefølelsen.. Men men..

I går gjorde vi veldig lite. Vi skulle være hos bestemoren min kl. 18.30 så vi jobbet hardt med å rekke det og ikke komme altfor sent. Og E var flink. Vi rakk det. Det var utrolig koselig å se E sammen med sin oldemor og grandtante. Vi fikk også litt klær i gave av dem. Tanta mi hadde strikket 2 gensere og 2 luer til E.

Me like! :hjerte:

I dag måtte vi prøve smokk. E ville absolutt ikke sove. Ikke ville hun ha mer pupp. Og bleia hadde vi nettopp skifta. Hun tok den med en gang. Lille jenta mi! Synes det er litt tidlig men hvis det funker så greit...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hjemmestrikkede plagg! Det er virkelig det beste som finnes! :rodmer:

Vi har også gitt smokk ettersom ammingen gikk av seg selv. Det har ikke vært noe problem. Hun skjønner ikke helt hvordan hun skal holde den på plass, da, men den kan funke når det er et tydelig sugebehov og hun umulig kan være mer sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg forstår det. Jeg er jo 33 år og i utgangspunktet hadde jeg håpet at jeg fikk barn før jeg var 30 år men sånn ble det ikke. Men nå tenker jeg ikke så mye på det lengre..

Navn kom vi frem til ganske tidlig i svangerskapet. Først trodde jeg at det var en gutt, så da snakket vi mest om guttenavn men når vi på OUL fikk vite at det ble en jente så kom vi fort frem til navnet hennes. Men vi hadde et navn til, bare sånn i tilfelle vi ikke synes at E passet til henne. Snakker dere mye om navn?

Nei, vi snakker ikke om navn, men etternavnet har vi blitt enige om. Da er vi et steg på vei. Syns det er for tidlig å velge navn sammen før jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på vei til legevakta. Jeg har fått nesten 39 grader i feber og fryser som bare det. Etter å ha ringt legevakta, kan det være at jeg har fått en brystbetennelse. Håper ikke vi må vente lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om du hat feber husk å amme babyen. Da mister du ikke melken. Du kan også ringe til helsestasjon med et spørsmål om du skal pumpe deg og kaste melken mens du har feber og gi mme eller om det gåt greit å amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da venter jeg på at M skal hente bilen. Han parkerte litt langt unna og jeg er litt slapp.

Legen mente at det ikke var brystbetennelse. Litt merkelig men men.. Så da er det bare å dra hjem. Pumpe så mye som mulig, ta paracet, spise/drikke og sove. Ble jeg dårligere imorgen, så var det bare å komme inn om jeg ville det.

Vi måtte ringe mødrene våre for å høre om noen av dem kunne passe på E. Moren min svarte ikke så da ble det moren hans. Håper virkelig at det har gått greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...