Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke noe.. Har sett på fb, så jeg har sett den skjønne jenta di og det fine navnet :nigo: Håpet på nytt bilde på fb!

Edit: du la sikkert ut i en annen gruppe?

La ut et av bildene fra sykehuset.

Det bildet jeg la ut for å fortelle om nyheten om at hun er født er fra dagen etter eller noe.

Jeg er med i flere termingrupper på fb men tror ikke at jeg har sett deg i noen av dem.

Skal få tatt noen flere bilder idag og dele på instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må legge ut på instagram også!!

La ut et bilde nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg navnet på verken jenta di eller Malicious! Vil vite!! :laugh:

Sendt deg PM med navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jeg som nettopp la deg til på instagram :ninja:;)

Greit å vite. Bare koselig at flere vil følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite. Bare koselig at flere vil følge.

Jeg vil også gjerne følge! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere i stelleveska til vogna?

Hehe tydeligvis ikke våtservietter :P

Har :

3-4 bleier

Gulpegluter

Ekstra skift for T

Litt til meg

Har kun brukt veska i dag, så lærer vel litt mer om praktiske ting etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg navnet på verken jenta di eller Malicious! Vil vite!! :laugh:

Hehe, se bildet litt på nytt! La inn navnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med fryseposer vs små beger/bokser?

Jeg har bare testet fryseposene til Medela. De fester man bare på pumpa med tilhørende teip og så er det bare å pumpe i vei. Posene har sånn type ziplock lås. Så sant alt er festet riktig er det lite søl med posene og de tar ikke fryktelig mye plass i fryseren heller.

Hvordan det er med begerene vet jeg ikke. :vetikke:

Endret av Havmus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har dere i stelleveska til vogna?

En pakke våtservietter som jeg helst ikke vil bruke, mesoftkluter, babyolje, diverse kremer/salver fra babyboksene, håndkrem til meg, en rull brødposer, to klesskift til lille, stellematte, to engangsstelleunderlag, en smokk i boks, et bind og en flaske vann.

Edit: og bleier, selvsagt! Vi har ca 6 bleier med oss, for sist vi var ute i mange timer gikk det med fire bleier pga mer tiss og bæsj enn "planlagt" :P

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare testet fryseposene til Medela. De fester man bare på pumpa med tilhørende teip og så er det bare å pumpe i vei. Posene har sånn type ziplock lås. Så sant alt er festet riktig er det lite søl med posene og de tar ikke fryktelig mye plass i fryseren heller.

Hvordan det er med begerene vet jeg ikke. :vetikke:

Så smart løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var vi på første trilletur med lille E. Utrolig godt å komme seg ut. Vi gikk til nærmeste senter for å handle et par ting. Også dro vi innom moren min på vei hjem. To av hennes venninner hadde kjøpt en liten gave til E. De har kjent meg siden jeg var liten så utrolig hyggelig.

Og idag var vi innom åpen dag på helsestasjonen. Hun hadde tatt igjen fødselsvekten sin så godt å få høre at hun får i seg nok mat. Når vi kom hjem, tok vi ut vogna og gikk en tur. Måtte nesten det siden det var så fint vær ute. Deilig!!

Det lå en pakke fra jobben i postkassa når vi kom hjem. 2 søte bodyer!! Regner med at en av damene på jobb sto for innkjøpet. Hehe... Og ikke sjefen min.

Idag er E en uke gammel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en veldig fin dag i det fine været. Tenk at hun er en uke allerede da! :rodmer: Kjempebra at hun legger på seg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Gratulerer med ei lita jente!!!!

Det er veldig spennende å følge deg gjennom forhold og familieliv.

Vi har også blitt prøvere i desember, men er ikke gravide ennå. Håper på et desemberbarn.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei lita jente!!!!

Det er veldig spennende å følge deg gjennom forhold og familieliv.

Vi har også blitt prøvere i desember, men er ikke gravide ennå. Håper på et desemberbarn.

Takk for det.

Neimen, så gøy da!!

Har du prøvedagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Takk for det.

Neimen, så gøy da!!

Har du prøvedagbok?

Ikke på nettet. nei. Jeg har vel like avslaper forhold til dette som du hadde.

Men IRL er jeg like opptatt av tema som mange her. Tenker på navn, permisjon fra jobb, innredning av barnerom osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...