Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

For en natt!! Vært oppe ca hver 2. time inatt. Ikke fordi hun vil ha mat men fordi hun snur seg og sover på magen. Da våkner man av at hun klager litt og får ikke sove. Og nå er hun lysvåken. Det har hun vært siden kl 5. Dette kan bli en lang dag!! Jeg krysser fingerne at jeg får sove når hun skal sove neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, liker ikke når slikt skjer :( er det sånn at de helst ikke bør sove på magen? Klarer hun å snu seg selv igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove litt utover dagen. Det skal visstnok gå greit at de sover på magen når de klarer å rulle seg dit, men det hjelper vel ikke hvis hun ruller over på magen og begynner å klage. Kan det hjelpe dersom hun sover i sovepose?

Skal du på barseltreff på Ringen kino? Jeg har kjøpt billett, men ikke avtalt å møte noen andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, liker ikke når slikt skjer :( er det sånn at de helst ikke bør sove på magen? Klarer hun å snu seg selv igjen?

 

Hvis babyen ikke kan snu seg begge veier, så skal de helst ikke sove på magen. Og det kan hun ikke enda. Så da tør vi ikke å la henne sove på magen heller.

 

Håper du får sove litt utover dagen. Det skal visstnok gå greit at de sover på magen når de klarer å rulle seg dit, men det hjelper vel ikke hvis hun ruller over på magen og begynner å klage. Kan det hjelpe dersom hun sover i sovepose?

Skal du på barseltreff på Ringen kino? Jeg har kjøpt billett, men ikke avtalt å møte noen andre ;)

 

Dessverre ble det lite søvn på meg i dag. E sov 30min x 2 før M kom hjem fra jobb. Og etter at han kom hjem, sov hun 1,5 time. Men da måtte jeg prioritere dusj og matlaging pga at moren min skulle komme på middag.

 

Ja, vi har en sovepose som vi kjøpte for lenge siden men aldri tatt den i bruk. Men nå ligger hun i den. Spent på hvordan det går i natt. Krysser fingerne for at jeg ikke må opp mer enn 1 gang (som vanlig) i natt. Fordi i morgen skal jeg på barseltreff og det vil jeg helst ikke avlyse.

 

Jeg hadde tenkt meg på barseltreff på Ringen kino. Må bare få bestilt billett. Tror spiremor også skal dit. Det hadde vært hyggelig å sitte sammen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove litt utover dagen. Det skal visstnok gå greit at de sover på magen når de klarer å rulle seg dit, men det hjelper vel ikke hvis hun ruller over på magen og begynner å klage. Kan det hjelpe dersom hun sover i sovepose?

Skal du på barseltreff på Ringen kino? Jeg har kjøpt billett, men ikke avtalt å møte noen andre ;)

Jeg har kjøpt! Og Spiremor skal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan rapportere at det fungerer med sovepose!

Puh... Sliten! Jeg har vært alene med Emma i hele dag. Fra morgen til kveld. Andre gang på ei uke. Sliten. Trøtt. Endelig sover hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg gruer meg til H skal på skolen igjen. Vi har hatt hele sommeren sammen alle tre, jaggu har jeg blitt bortskjemt. Stor overgang, syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at sovepose gjorde susen! Jeg gruer meg til det samme, malicious. Siste ferieuka for M nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting å være alene med E på dagen men en annen ting er å være alene med henne fra hun våkner kl. 6 til hun legger seg kl. 19. Sovnet allerede kl. 21:30 i går jeg..

 

Gjett hvem som sov i vogna både i går og i dag. Til og med i bagdelen. Hm..

 

Merker jeg gruer meg til H skal på skolen igjen. Vi har hatt hele sommeren sammen alle tre, jaggu har jeg blitt bortskjemt. Stor overgang, syns du?

 

Det gikk faktisk overraskende greit. Synes faktisk det er litt koselig å ha alenetid med E på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig å være alene med baby, men det er slitsomt også. Jeg blir også alene fra mandag, er spent på hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...