AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #201 Del Skrevet 4. august 2014 På spørsmålrunden i dag: "Har du forminsket puppene dine? Nei nei nei, det kommer jeg aldri til å gjøre! Men jeg gikk veldig mye ned i vekt da jeg ble singel, og i tillegg har jeg sluttet å bruke klær og undertøy som fremhever puppene mine. Det får heller bli en positiv overasskelse for den personen som eventuelt får se meg naken engang, ingen grunn til å vise dem fram hele tiden." Så det, skulle akkurat til å kommentere Anonymous poster hash: 15c58...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #202 Del Skrevet 5. august 2014 Pupper med implantater mister litt av silikonlooken etter en viss tid - får en mer dråpefasong og setter seg mer naturlig (med mindre de er fylt til bristepunktet da, men norske kirurger er flinke til å begrense sånt). Så kan godt hende at de bare har blitt mindre ballong-ish av seg selv. Kan også hende hun bare har begynt å bruke bher uten innlegg? Det er helt sant. Tok godt over et år før mine bryster fikk sitt endelige utseende. Det er også enorm forskjell på brystene når man har pushup bh og når man har på bh uten innlegg/puter så mye mulig at hun bare har brukt bher med masse fyll tidligere. Jeg har et veldig naturlig resultat, men med rett bh kan jeg få de til å se ekstremt falske ut. Jeg har ikke noe ønske om å se ut som en stor pupp så jeg bruker bher uten innleggAnonymous poster hash: dae71...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #203 Del Skrevet 20. august 2014 Har hun virkelig lov til det? 90 prosent av leserne hennes er småjenter, og Sophie poserer i klær med marijuhanaplanten på.. Sender ikke akkurat riktige signaler. Anonymous poster hash: d19a3...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #204 Del Skrevet 20. august 2014 Herregud. Det er like ille som å posere med et vinglass. Get over it! Anonymous poster hash: 2b9dc...620 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 20. august 2014 #205 Del Skrevet 20. august 2014 Klart det er lov. Hva slags rollemodell hun er kan jo diskuteres, men hun jeg tviler på at hun bryter loven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 20. august 2014 #206 Del Skrevet 20. august 2014 Det må skje ekstremt lite interessant i livet om man går for å lage en tråd om dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2014 #207 Del Skrevet 20. august 2014 La henne bare røyke seg stein, kanskje hun glemmer bloggen også. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 20. august 2014 #208 Del Skrevet 20. august 2014 Ja, siden hun har en slik genser støtter hun, og oppfordrer garantert til hard og solid bruk. Det er nok ingen tanker bank genseren, så dette går nok bra. Og småjenter tenker kun en grønn plante uten å legge noe mer i det. Jeg tror det kommer til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #209 Del Skrevet 20. august 2014 Har anmeldt det. Pro-narko hører ikke hjemme i ett oppegående samfunn.Anonymous poster hash: bef00...f7f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #210 Del Skrevet 20. august 2014 Gleder meg til å se hvordan unge mennesker oppfører seg om noen år. Altså, de som har hatt bloggere som forbilder som barn. Blir gøy å se. Anonymous poster hash: 6372c...e3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sådetså Skrevet 20. august 2014 #211 Del Skrevet 20. august 2014 Har anmeldt det. Pro-narko hører ikke hjemme i ett oppegående samfunn.Anonymous poster hash: bef00...f7f Å du mener slike blogger/rosa blogger generelt høre til i ett oppegående samfunn? Alt det dem klarer å lire av seg, samt hvilket fokus slike blogger fronter er skammelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #212 Del Skrevet 20. august 2014 Gleder meg til å se hvordan unge mennesker oppfører seg om noen år. Altså, de som har hatt bloggere som forbilder som barn. Blir gøy å se. Anonymous poster hash: 6372c...e3e Les denne, ditt nek. http://mentalfloss.com/article/52209/15-historical-complaints-about-young-people-ruining-everything Anonymous poster hash: 2b9dc...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #213 Del Skrevet 20. august 2014 Å du mener slike blogger/rosa blogger generelt høre til i ett oppegående samfunn? Alt det dem klarer å lire av seg, samt hvilket fokus slike blogger fronter er skammelig. Hahaha! Anonymous poster hash: 2b9dc...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #214 Del Skrevet 20. august 2014 Les denne, ditt nek. http://mentalfloss.com/article/52209/15-historical-complaints-about-young-people-ruining-everything Anonymous poster hash: 2b9dc...620 Den linken blir veldig lite relevant for meg, med tanke på at jeg kun er 18 år. Anonymous poster hash: 6372c...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #215 Del Skrevet 20. august 2014 Ja, siden hun har en slik genser støtter hun, og oppfordrer garantert til hard og solid bruk. Det er nok ingen tanker bank genseren, så dette går nok bra. Og småjenter tenker kun en grønn plante uten å legge noe mer i det. Jeg tror det kommer til å gå bra. Ikke vær så jævlig naiv. Min 14 åring ønsket seg en sekk med marihuanaplanter på til bursdagen sin nå i sommer . Jeg spurte om hun visste hva slags plante dette er, og det visste hun godt. Hun kunne også fortelle at flere i klassen har røyket hasj. Anonymous poster hash: d19a3...6e0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #216 Del Skrevet 20. august 2014 Den linken blir veldig lite relevant for meg, med tanke på at jeg kun er 18 år. Anonymous poster hash: 6372c...e3e Fordi du ikke skjønner at voksne alltid vil klage over ungdommen. Anonymous poster hash: 2b9dc...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #217 Del Skrevet 20. august 2014 Fordi du ikke skjønner at voksne alltid vil klage over ungdommen. Anonymous poster hash: 2b9dc...620 Stilig. Anonymous poster hash: 6372c...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 20. august 2014 #218 Del Skrevet 20. august 2014 Og å posere naken, fotografert av en glamourfotograf, er så mye bedre og sender bedre signaler eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 20. august 2014 #219 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Ikke vær så jævlig naiv. Min 14 åring ønsket seg en sekk med marihuanaplanter på til bursdagen sin nå i sommer . Jeg spurte om hun visste hva slags plante dette er, og det visste hun godt. Hun kunne også fortelle at flere i klassen har røyket hasj. Anonymous poster hash: d19a3...6e0 Det er ikke tvil om at unger kan la seg påvirke av mye rart. Men i de aller fleste tilfeller tror jeg ikke unger tenker på slikt når de ser et innlegg på en rosablogg og lar seg bli påvirket en negativ retning pga genseren til en blogger. Heller kanskje ikke den som bærer, her, genseren tror jeg tenker så mye over det i denne settingen. Er man i er miljø, og/eller kjenner mennesker, hvor det er populært og brukes, blir det annerledes syns jeg. Endret 20. august 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 20. august 2014 #220 Del Skrevet 20. august 2014 småjenter tenker kun en grønn plante uten å legge noe mer i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg