Frisørdama Skrevet 21. september 2014 #161 Del Skrevet 21. september 2014 hennes "hat" selger. Anonymous poster hash: 5028b...f7a All pr er god pr............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #162 Del Skrevet 21. september 2014 Er jo flere mennesker som har slitt i lenge, men de er ikke kroniske negativ av den grunn. Hun er jo sur hele tiden og svært selvsentrert! Er lei hele dama. Anonymous poster hash: e1775...28a Jeg forstår flere av dere deler den oppfatningen, men jeg kan ikke si jeg opplever henne som kronisk sur og svært selvsentrert. Jeg ser en ydmyk, smart og sarkastisk person som har kjempet sin livs kamp. Hun har sine særegenheter som lett kan misforstås, men jeg synes det bare gjør henne enda bedre. Anonymous poster hash: 1219e...a62 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #163 Del Skrevet 24. september 2014 Dette er typisk. Av en eller annen grunn tåler ikke folk at en person som ikke har en one-size-fits-all personlighet får mye oppmerksomhet i media. "Hold deg hjemme med den innstillinga der! Du hører ikke hjemme på TV med det sure trynet!" For meg, som kjenner meg veldig igjen i Linnea, er det utrolig forfriskende å se at hun faktisk FÅR LOV til å bli eksponert. Det er så deilig å se at noen tør å være seg selv! Jeg vil gjerne ta for meg noe av kritikken punktvis: 1. Det er en del av sykdomsbildet å være selvsentrert. 2. Mye av det hun har skrevet (og sier), spesielt på bloggen, er gjennomsyret av svart, sarkastisk humor. Jeg forstår at alle ikke skjønner det. Folk er jo forskjellige, og har forskjellig humor. Veldig mange er heller ikke så kjappe i oppfattelsen, uten at jeg skal gå nærmere inn på det... 3. Jeg tror Linnea har mange venner fordi det (faktisk!) finnes mange mennesker der ute som liker hennes type humor og sarkastiske distanse. Jeg er selv en av de, og har ganske mange venner. Kunne skrevet mye mer om Linnea og folks reaksjon på henne, men vet av erfaring at det sjelden nytter å bruke energi på å endre folks syn på ting. Anonymous poster hash: 9574c...299 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 27. september 2014 #164 Del Skrevet 27. september 2014 Blir bare sliten av sånne folk. Anonymous poster hash: 663c8...a01 veldig enig med deg. et sted må det stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #165 Del Skrevet 28. september 2014 Vet hu danser på lørdagene nå, men hvem er hun egentlig? Hva slags jobb osv...har ikke hørt om henne før nå Anonymous poster hash: 447f4...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #166 Del Skrevet 28. september 2014 Vet hu danser på lørdagene nå, men hvem er hun egentlig? Hva slags jobb osv...har ikke hørt om henne før nåAnonymous poster hash: 447f4...ca2 Tidligere blogger. Nå forfatter og foredragsholder.Anonymous poster hash: f4d76...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. september 2014 #167 Del Skrevet 28. september 2014 Innser nå fordelen med ikke å ha TV, og aktivt måtte klikke meg inn på TV-programmer som interesserer. Aner ikke hvem kjerringa er, og har ikke fått med meg en eneste episode av det danseprogrammet. De må ha ganske populære blogger i Syria... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #168 Del Skrevet 28. september 2014 ...Kunne skrevet mye mer om Linnea og folks reaksjon på henne, men vet av erfaring at det sjelden nytter å bruke energi på å endre folks syn på ting. Veldig godt innlegg! Jeg liker Linneas humor veldig godt. Anonymous poster hash: 7713c...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #169 Del Skrevet 28. september 2014 Hvis man er deprimert så ER gjerne alt negativt. Anonymous poster hash: 9f80b...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kapteinNorge Skrevet 28. september 2014 #170 Del Skrevet 28. september 2014 jeg tror ikke Linnea går rundt og er sur og negativ til alt hele tiden. jeg tror bare det er et varemerke hun har skaffet seg. På lik linje med at fotballfrues liv er rosenrødt og alt er perfekt så er Linneas liv i andre enden av skalaen. Det opprettes nesten ukentlig tråder hvor det blir mer eller mindre enstemmig vedtatt at fotballfrues liv ikke er så rosenrødt som hun fremstiller det, hvorfor er det da så vanskelig å se at Linneas liv ikke er så svartmalt som hun får det til å fremstå? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 28. september 2014 #171 Del Skrevet 28. september 2014 Hvis man er deprimert så ER gjerne alt negativt. Anonymous poster hash: 9f80b...996 Trenger det absolutt ikke være.. Synes Linnea stråålte igår! Har selv snakket med henne, og hun er langt fra sur og kritisk til alt. Veldig god humor som ofte viser seg i form av sarkasme, men det kan vel lett misoppfattes av de som ikke ser det morsomme i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #172 Del Skrevet 28. september 2014 Linnea er RÅ! Syntes hun har hatt en strålende utvikling på Skal vi danse så nå håper jeg hun går videre mange lørdager fremover:) Anonymous poster hash: beee5...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #173 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Hun skrev en blogg om seg selv og hvor fælt allting var. Deretter sluttet hun å blogge og skrev to bøker om nøyaktig det samme. Jeg syns det virker som om hun lever i sin egen lille boble og er ekstremt selvsentrert. Hun er ikke akkurat en Ibsen, ei heller en stor kjendis selv om hun har sin tilhengerskare. Anonymous poster hash: b7e33...252 Men har du i det hele tatt lest bøkene hennes? Eller i det minste blogge? Har kun lest den første da den siste ikke har kommet ut enda, men her er det langt mer enn "seg selv og hvor fært alt er". Det er utrolig velskreven og setter ord på en sykdom de færreste forstår seg på. Måten hun skildrer tankene sine er så vakkert og utrolig at kun en norsk bondeknøl kan sitte å si at hun "lever i sin egen boble". Ryddet for personangrep. Irrlys, mod. Anonymous poster hash: beee5...f90 Endret 29. september 2014 av irrlys 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagare Skrevet 29. september 2014 #174 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Det handler ikke om mangel på oppmerksomhet hjemme, for vi som har fulgt med på Linnea siden hun blogget vet at hun har verdens beste mamma som har gjort alt for henne. De er utrolig nære og hun virkelig elsker datteren sin. I visse miljøer og områder av landet der man ikke følger med på litteraturverden, ikke ser på kulturprogrammer og ellers ikke har så peiling på hva som rører og går på seg i hovedstaden så kan jeg se at man tror Linnea er en "h-kjendis". Men det er altså feil. Hun hadde en ekstremt populær blogg som skilte seg eksepsjonelt ut fra rosabloggerne vi er vant med. Hun skriver utrolig godt, hun er smart og ikke minst har hun er veldig interessant historie. Hun har også gitt ut to bøker. Anonymous poster hash: beee5...f90 Men har du i det hele tatt lest bøkene hennes? Eller i det minste blogge? Har kun lest den første da den siste ikke har kommet ut enda, men her er det langt mer enn "seg selv og hvor fært alt er". Det er utrolig velskreven og setter ord på en sykdom de færreste forstår seg på. Måten hun skildrer tankene sine er så vakkert og utrolig at kun en norsk bondeknøl kan sitte å si at hun "lever i sin egen boble". Anonymous poster hash: beee5...f90 Jeg er ikke den AB-en du diskuterer med, men jeg må bare kommentere dine innlegg. Jeg har ingenting imot Linnea Myhre som person, hun er sikkert en trivelig jente, men jeg synes absolutt ikke hun skriver særlig gode bøker. Jeg anser meg selv for å være ganske godt bevandret i «litteraturverden» som du kaller det, og jeg synes det hun skriver er temmelig middelmådig, på grensen til dårlig. Det betyr ikke at psykiske problemer ikke kan bli grunnlag for medrivende bøker, men det krever mer enn en interessant tematikk for å produsere god litteratur. Jeg er også enig med den brukeren som skrev at Myhre er en av dem som virker å innta et kritisk standpunkt til mye av det som definerer dagens offentlighet, samtidig som hun selv drar nytte og lager seg et levebrød av nettopp denne overfladiske offentligheten. Jeg synes hun på mange måter bare føyer seg inn i resten av gjengen av instagram-avhengige som stiller seg kritiske til mangt og mye uten å være villige til å ta konsekvensene av sine prinsipper. Til sist reagerer jeg på dine holdninger til bygda. Jeg vet ikke om du tror det er noe slags eget æresmerke å komme fra Oslo eller å være deltakende i «det som rører seg i hovedstaden», men jeg finner det komisk - eller bent frem utrolig - at noen som angivelig er bevandret i litteratur og kultur kan være så uvitende. Ekstremt mye av norsk litteratur og kulturgods er forankret i nettopp arven fra bygdene. Jeg tror du vil finne ekstremt få fremstående norske forfattere og kunstnere som ville uttalt noe slikt som du skriver her. Det er stort sett middelmådigheten som tror at det å holde til i Oslo er noe spesielt. Som by er Oslo uansett en provins sett i forhold til veldig mange andre av verdens byer, du skal ikke lenger enn til København før et mye videre univers åpner seg. Endret 29. september 2014 av irrlys 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #175 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Men har du i det hele tatt lest bøkene hennes? Eller i det minste blogge? Har kun lest den første da den siste ikke har kommet ut enda, men her er det langt mer enn "seg selv og hvor fært alt er". Det er utrolig velskreven og setter ord på en sykdom de færreste forstår seg på. Måten hun skildrer tankene sine er så vakkert og utrolig at kun en norsk bondeknøl kan sitte å si at hun "lever i sin egen boble". Anonymous poster hash: beee5...f90 Gi deg. Jeg er fra Oslo og bor i en europeisk storby, selv om det for øvrig ikke er det spor relevant. Jeg er bare uenig med deg. Hold deg til saken og dropp personangrep- og karakteristikker. Anonymous poster hash: b7e33...252 Endret 29. september 2014 av irrlys 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathrineR Skrevet 29. september 2014 #176 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg tror hun "hatet" skal vi danse i starten. Nå elsker hun det:) Jeg synes hun er fin jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 29. september 2014 #177 Del Skrevet 29. september 2014 Ryddet for personangrep. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #178 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan folk har fått det for seg at Linnéa fremstår som en endimensjonal negativ karakter i media. Nå har jeg riktignok ikke fulgt med på alt hun har sagt eller gjort i det siste, men jeg leste bloggen hennes helt fra starten av og har alltid funnet henne ganske interessant, både sammenliknet med andre bloggere og offentlige personer ellers. Jeg tror mange enten ikke forstår humoren hennes eller bare velger å ta henne bokstavelig i alt bare på trass. Det som folk i denne beskylder for å være et image er nok for det meste bare en del av personligheten/humoren hun har. Dersom det ligger en bevisst strategi fra hennes side om å fremstå som ditt eller datt så blir jeg i såfall veldig overasket. Hun har tross alt vært slik helt siden hun startet å blogge for snart 10 år siden (!!), så dersom det hele er en plan om å få oppmerksomhet, publisitet eller et pubertalt ønske om å være trassig, så blir jeg veldig overasket. Anonymous poster hash: ea7c1...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 13. desember 2015 #179 Del Skrevet 13. desember 2015 Sinnabloggeren får så hatten passer i leserinnlegget av Espen.http://www.dagbladet.no/2015/12/13/kultur/meninger/linnea_myhre/blogg/skal_vi_danse/42372412/Bra at folk tør å si ifra til hun dama. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 13. desember 2015 #180 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Mener du hun bare er ute etter å havne i søkelyset? http://www.linniiie.com/wp-content/uploads/2012/07/13.jpgDu har kanskje ikke hatt spiseforstyrrelser, men det har jeg og veldig mange andre, og selv om jeg har lest mye rundt om kring så er det ingen som kan beskrive det så godt som noen som selv har hatt det. Hvorfor skal hun få som hatten passer? Hun tar da tak i noe som fører til at folk blir alvorlig syke, mange sliter resten av livet. Jeg kjenner meg selv utrolig godt i det meste hun skriver, og det er ikke bare noe hun finner opp. Endret 13. desember 2015 av Tamsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg