AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #141 Del Skrevet 20. september 2014 For noen kan det bli selve "varemerket" som definerer en. For eks. Mr Bean, vi husker han som en komiker og en seriøs R. Atkinosn hadde ikke vært det samme. litt forskjell på bean og myhre her, kan ikke sammenlignes. Linnea er en h-kjendis som kan bli en c-kjendis om hun hadde fremstått på en annen måte. Anonymous poster hash: cc19c...d5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #142 Del Skrevet 20. september 2014 Det virker ikke slik. Jeg syns det skinner ganske godt i gjennom og syns Linnea til tider er rasende festlig Klarer ikke la være å digge hu der jeg da men Det er noe med at hu tør å vise at man ikke alltid trenger å leve på den rosa skyen i det offentlige, samtidig som at hu tør å spille på ironi også.. Bra det er noen andre som ser det, tror rett og slett de som tror hun bare er "super sur" ikke skjønner humoren. Anonymous poster hash: b9892...6ed 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #143 Del Skrevet 20. september 2014 synes det kan bli litt kleint, måten hun kritiserer media, kroppsfiksering og kjendiser, samtidig som hun stiller opp i mannfolkblader, og er avbildet på de fleste kjendisfester(ironi da eller?) Det er jo det hun lever av Anonymous poster hash: 74b2a...928 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 20. september 2014 #144 Del Skrevet 20. september 2014 litt forskjell på bean og myhre her, kan ikke sammenlignes. Linnea er en h-kjendis som kan bli en c-kjendis om hun hadde fremstått på en annen måte. Anonymous poster hash: cc19c...d5c Konseptet er det samme. Er man kjent for for eks. å snakke rett fra levra, så er det forventninger andre kan ha til en. Dersom en slik form for oppmerksomhet blir oppfattet som belønning, så fortsetter man med samme type atferd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 20. september 2014 #145 Del Skrevet 20. september 2014 Herlig ung dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #146 Del Skrevet 20. september 2014 Bra det er noen andre som ser det, tror rett og slett de som tror hun bare er "super sur" ikke skjønner humoren. Anonymous poster hash: b9892...6ed litt av en humor ihvertfall. Synes det ikke passer seg å si man hater den og den til stadighet i flere år, det er ikke humor i min verden. Anonymous poster hash: cc19c...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 20. september 2014 #147 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Folk, og spesielt unge folk, bruker jo ordet hate om alt mulig, uten at de faktisk reflekterer over hva ordet hat faktisk betyr. Det har gått inflasjon i ordet, og det har mer eller mindre mistet sin betydning. At LM har gjort det til sin varemerke å hate alt mulig, er i beste fall en dårlig gimmick. Endret 20. september 2014 av Mythic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 20. september 2014 #148 Del Skrevet 20. september 2014 Er så glad for at hun gikk videre i kveld. Håper hun kommer til finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #149 Del Skrevet 20. september 2014 Er så glad for at hun gikk videre i kveld. Håper hun kommer til finalen. ja for det har hun fortjent, eeeh nei. det er agnete, han fotballspilleren og andre villa som har det... Anonymous poster hash: cc19c...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 20. september 2014 #150 Del Skrevet 20. september 2014 Har ikke lest hele tråden, men har et sammensatt forhold til henne. Hun minner meg veldig om mitt eget barn. Som har slitt med seriøse depresjoner, og har jobbet seg ut av det. Og ja, med proff hjelp. Linnea har satt ord på ting som mange sliter med. Synes kanskje ikke at hun i dag at hun akkurat utstråler positivitet, men det kan jo bare virke sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #151 Del Skrevet 21. september 2014 virker som det har vært mye mangel på oppmerksomhet i barndommen. Hun må da forstå at hun fremstår som en trassunge og ikke en reflektert ung kvinne. Håper hun ryker på hue og ræva ut av skd i kveld. Anonymous poster hash: cc19c...d5c Det handler ikke om mangel på oppmerksomhet hjemme, for vi som har fulgt med på Linnea siden hun blogget vet at hun har verdens beste mamma som har gjort alt for henne. De er utrolig nære og hun virkelig elsker datteren sin. litt forskjell på bean og myhre her, kan ikke sammenlignes. Linnea er en h-kjendis som kan bli en c-kjendis om hun hadde fremstått på en annen måte. Anonymous poster hash: cc19c...d5c I visse miljøer og områder av landet der man ikke følger med på litteraturverden, ikke ser på kulturprogrammer og ellers ikke har så peiling på hva som rører og går på seg i hovedstaden så kan jeg se at man tror Linnea er en "h-kjendis". Men det er altså feil. Hun hadde en ekstremt populær blogg som skilte seg eksepsjonelt ut fra rosabloggerne vi er vant med. Hun skriver utrolig godt, hun er smart og ikke minst har hun er veldig interessant historie. Hun har også gitt ut to bøker. Anonymous poster hash: beee5...f90 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #152 Del Skrevet 21. september 2014 hun "hater" jo alt fordi det er hennes image. linnea ville ikke vært slik vi ønsker dersom hun plutselig fikk lene orvik sin personlighet. hennes "hat" selger. Anonymous poster hash: 5028b...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 21. september 2014 #153 Del Skrevet 21. september 2014 Ryddet for avsporinger. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #154 Del Skrevet 21. september 2014 Det handler ikke om mangel på oppmerksomhet hjemme, for vi som har fulgt med på Linnea siden hun blogget vet at hun har verdens beste mamma som har gjort alt for henne. De er utrolig nære og hun virkelig elsker datteren sin. I visse miljøer og områder av landet der man ikke følger med på litteraturverden, ikke ser på kulturprogrammer og ellers ikke har så peiling på hva som rører og går på seg i hovedstaden så kan jeg se at man tror Linnea er en "h-kjendis". Men det er altså feil. Hun hadde en ekstremt populær blogg som skilte seg eksepsjonelt ut fra rosabloggerne vi er vant med. Hun skriver utrolig godt, hun er smart og ikke minst har hun er veldig interessant historie. Hun har også gitt ut to bøker. Anonymous poster hash: beee5...f90 Hun skrev en blogg om seg selv og hvor fælt allting var. Deretter sluttet hun å blogge og skrev to bøker om nøyaktig det samme. Jeg syns det virker som om hun lever i sin egen lille boble og er ekstremt selvsentrert. Hun er ikke akkurat en Ibsen, ei heller en stor kjendis selv om hun har sin tilhengerskare. Anonymous poster hash: b7e33...252 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #155 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg blir litt lei meg av å lese hva dere skriver om Linnéa. Hun har slitt enormt gjennom mange år, og det å være negativ og sarkastisk var en av de uttrykksformer hun mestret godt på bloggen sin, og det som tydeligvis også fenget leserne. Heldigvis er hun bedre nå, og det vises også godt på henne. Hun smiler mer, er mer åpen, men har fortsatt den sarkastiske snerten som hun er kjent for. Jeg synes bare gode ting om henne, og gleder meg til å lese hennes nye bok. Anonymous poster hash: 1219e...a62 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #156 Del Skrevet 21. september 2014 Blir bare sliten av sånne folk. Anonymous poster hash: 663c8...a01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 21. september 2014 #157 Del Skrevet 21. september 2014 Ryddet for personangrep. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 21. september 2014 #158 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Jeg som har lest bloggen til Linnea og fulgt henne en stund vet hva hun står for og liker henne. Skjønner humoren. Men mamma derimot synes hun fremstår som lite sympatisk og litt dust egentlig. Som da hun sa "faen svenske" og sånt. Det hjalp ikke hvor mye jeg enn forsøkte å forklare at det var fordi sånn og sånn. Og det kan jeg godt forstå også. Men jeg liker ikke måten dommerne skal stakkarsliggjøre henne :/ Hersens autokorrekt Endret 21. september 2014 av Perle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 21. september 2014 #159 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg har aldri lest bloggen,men jeg har fått inntrykk at dette er sånn "anti-blogg" - blogg? og at eneste grunn folk leser akkurat den negative bloggen er fordi de er lei av "rosa bloggen"? er nok derfor hun er så negativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #160 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg blir litt lei meg av å lese hva dere skriver om Linnéa. Hun har slitt enormt gjennom mange år, og det å være negativ og sarkastisk var en av de uttrykksformer hun mestret godt på bloggen sin, og det som tydeligvis også fenget leserne. Heldigvis er hun bedre nå, og det vises også godt på henne. Hun smiler mer, er mer åpen, men har fortsatt den sarkastiske snerten som hun er kjent for. Jeg synes bare gode ting om henne, og gleder meg til å lese hennes nye bok. Anonymous poster hash: 1219e...a62 Er jo flere mennesker som har slitt i lenge, men de er ikke kroniske negativ av den grunn. Hun er jo sur hele tiden og svært selvsentrert! Er lei hele dama. Anonymous poster hash: e1775...28a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg