Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Kommer nok til å dele med en facebook-gruppe jeg har ;) Samt at familien så klart får se (uten om facebook iCloud eller noe sånt). Aner ikke hvordan jeg blir, men ser for meg at jeg blir litt sparsom med bildene. Er jo de som poster 20 bilder daglig. Ungen din er søt, men ikke sånn at jeg vil se 20 bilder daglig liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer nok til å dele med en facebook-gruppe jeg har ;) Samt at familien så klart får se (uten om facebook iCloud eller noe sånt). Aner ikke hvordan jeg blir, men ser for meg at jeg blir litt sparsom med bildene. Er jo de som poster 20 bilder daglig. Ungen din er søt, men ikke sånn at jeg vil se 20 bilder daglig liksom :P

Er nettopp det jeg vil unngå :P Så om dere som har meg på fb ser at jeg begynner å få tendenser til dette: stopp meg!! Målet er å kanskje komme med noen "drypp" iblant. Får se hvordan det går :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke legge ut noen som helst bilder av han på Facebook (utenom den ene facebook-sida, men ikke noe på min vegg)

Vi ble enige om dette med mannen. Ikke at vi ikke kommer til å være stolte av gutten vår og vi vil gjemme han vekk, haha, men vi vil kontrollere hvem får tilgang til bildene. Så vi sender mer enn gjerne bildene til venner og familie, men da vet vi hvem som får dem.

Også tenkte jeg litt på at Facebook faktisk eier alle bildene man har, så blir litt dumt at gutten vår blir på en måte "eid" av FB uten å kunne bestemme om dette selv ( ja kanskje litt teit, men jeg tenkte faktisk på det :P). Hvis det i det hele tatt blir lastet opp et bilde der han er med, så blir det til å ikke vise ansiktet hans osv.

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som ligner på iCloud man kan bruke til sånt? Mamma og pappa har iPad/iPhone, men ikke svigerforeldrene mine, og vi vil jo gjerne at de skal få tilgang til evt. bilder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som ligner på iCloud man kan bruke til sånt? Mamma og pappa har iPad/iPhone, men ikke svigerforeldrene mine, og vi vil jo gjerne at de skal få tilgang til evt. bilder også.

Den derre til Microsoft? OneDrive eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Google autolagring av bilder fra mobilen, og jeg kan velge å dele dem om jeg vil. Ellers kan man dele album fra Google Drive, men da må mottaker ha en gmail-adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæh, var hos fysioterapeuten for første gang i dag siden jeg fikk påvist bekkenløsnig i symfysen på siste legekontroll. Etter flere undersøkelser gjort av henne viser det seg at jeg har bekkenløsnig både bak og forann.. Jeg er jo 100% sykemeldt nå, men hadde planer om å spørre om gradert så jeg kunne være på jobb en eller to dager i uka så jeg ikke faller helt ut siden det er ny jobb, men det sa fysioterapeuten at jeg bare skulle legge fra meg med en gang.. Dette blir tre lange måneder gett :P

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh, var hos fysioterapeuten for første gang i dag siden jeg fikk påvist bekkenløsnig i symfysen på siste legekontroll. Etter flere undersøkelser gjort av henne viser det seg at jeg har bekkenløsnig både bak og forann.. Jeg er jo 100% sykemeldt nå, men hadde planer om å spørre om gradert så jeg kunne være på jobb en eller to dager i uka så jeg ikke faller helt ut siden det er ny jobb, men det sa fysioterapeuten at jeg bare skulle legge fra meg med en gang.. Dette blir tre lange måneder gett :P

Huff, høres ikke bra ut! Du må høre på henne og heller bruke tiden på frøet i magen :hug: Du får god tid til å gjøre klart når du har gode dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh, var hos fysioterapeuten for første gang i dag siden jeg fikk påvist bekkenløsnig i symfysen på siste legekontroll. Etter flere undersøkelser gjort av henne viser det seg at jeg har bekkenløsnig både bak og forann.. Jeg er jo 100% sykemeldt nå, men hadde planer om å spørre om gradert så jeg kunne være på jobb en eller to dager i uka så jeg ikke faller helt ut siden det er ny jobb, men det sa fysioterapeuten at jeg bare skulle legge fra meg med en gang.. Dette blir tre lange måneder gett :P

Det var jo trasig! Men ja, bedre å legge det fra seg og unngå at det blir kronisk. :) Det blir nok lange måneder ja, men vips så har du kommet så langt at du bare går og venter på fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som ligner på iCloud man kan bruke til sånt? Mamma og pappa har iPad/iPhone, men ikke svigerforeldrene mine, og vi vil jo gjerne at de skal få tilgang til evt. bilder også.

dropbox :) da trenger ikke de andre å ha konto der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Uæh, var hos fysioterapeuten for første gang i dag siden jeg fikk påvist bekkenløsnig i symfysen på siste legekontroll. Etter flere undersøkelser gjort av henne viser det seg at jeg har bekkenløsnig både bak og forann.. Jeg er jo 100% sykemeldt nå, men hadde planer om å spørre om gradert så jeg kunne være på jobb en eller to dager i uka så jeg ikke faller helt ut siden det er ny jobb, men det sa fysioterapeuten at jeg bare skulle legge fra meg med en gang.. Dette blir tre lange måneder gett :P

Det er kjipt! Jeg har bare bak og synes det er ille nok. Finn deg en serie du kan se på, ellers går tiden uendelig sakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på noe.. Vi får jo beskjed om å unngå intimfrisering den siste tiden før fødsel. Dette pga fare for infeksjoner for oss selv og våre medpasienter. Hva da med legger (ikke at jeg når ned lenger..) og armhuler? Og hva med de ansatte, må de også la alt gro? Kan skjønne mitt eget underliv og en liten risiko for meg, men ikke at det kan påvirke andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på noe.. Vi får jo beskjed om å unngå intimfrisering den siste tiden før fødsel. Dette pga fare for infeksjoner for oss selv og våre medpasienter. Hva da med legger (ikke at jeg når ned lenger..) og armhuler? Og hva med de ansatte, må de også la alt gro? Kan skjønne mitt eget underliv og en liten risiko for meg, men ikke at det kan påvirke andre..

Ja nei si det..På kirurgisk sengepost blir til og med pasientene barbert rett før. Riktignok med engangshøvel, men..

Jeg blir i alle fall ikke å droppe å barbere legger og sånt. Nå er jo kjønnshår en annen type hår, og der blir lettere sårt. Kanskje det har noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har oppfattet det sånn at det er mye meninger om det, og da mye personlige meninger om det blant helsepersonell. Vanskelig å time en fødsel så klart, men jeg kommer til å vokse noen uker før termin. Nå syns jeg hårene generelt vokser mye saktere enn før jeg ble gravid, men syns det er greit å være litt fresh, selv om det kanskje har vokst litt ut, enn å kjøre full bush både foran og bak :P Spesielt om typen faktisk skal se noe fra den vinkelen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Får man beskjed om det?

Noen får det. ;) På mitt sykehus har jeg aldri hørt ett ord om det. Ikke i 2011, og ikke nå.

Har oppfattet det sånn at det er mye meninger om det, og da mye personlige meninger om det blant helsepersonell. Vanskelig å time en fødsel så klart, men jeg kommer til å vokse noen uker før termin. Nå syns jeg hårene generelt vokser mye saktere enn før jeg ble gravid, men syns det er greit å være litt fresh, selv om det kanskje har vokst litt ut, enn å kjøre full bush både foran og bak :P Spesielt om typen faktisk skal se noe fra den vinkelen :P

Ja, ikke sant. Jeg tenker å ta siste barbering om et par uker sånn ca. Da er jeg 39 uker på vei. Da rekker det ikke å gro helt igjen, samtidig som det har grodd en god del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her får man beskjed om å droppe intimbarbering den siste mnd før termin. Man er mye mer utsatt for infeksjoner nedentil om hårene ikke er der for å ta i mot bakterier og partikler.. Så jeg kommer til å ta bikinilinjen og frisere litt, men blir ikke å barbere helt..:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt! Jeg har bare bak og synes det er ille nok. Finn deg en serie du kan se på, ellers går tiden uendelig sakte..

Jeg trodde jeg bare hadde forann for jeg er vandt med at jeg har smerter i området bak i ryggen til vanlig. Har jo lagt merke til at det er veldig ekkelt og vondt å ligge på ryggen de siste ukene, men har liksom ikke lagt noe i det :P Uff ja, jeg ser jo egentlig nok på serier og det som er, men har lånt meg en haug av bøker fra svigers :nigo:

Det var jo trasig! Men ja, bedre å legge det fra seg og unngå at det blir kronisk. :) Det blir nok lange måneder ja, men vips så har du kommet så langt at du bare går og venter på fødsel. :)

Veldig! Syntes også det er kjedelig å falle ut så tidlig når det er helt ny jobb med nye kollegaer osv. Men da får jeg heller ta bli-kjent greiene litt og litt etterhvert :Nikke:

Huff, høres ikke bra ut! Du må høre på henne og heller bruke tiden på frøet i magen :hug: Du får god tid til å gjøre klart når du har gode dager! :)

Ja, har jo ikke akkuratt så mye annet valg hvis jeg ikke har lyst til å ende opp med å ikke klare å gå :fnise: Det er sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...